Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Rise of Nations - Thrones and Patriots.iso

cezarfirst / Gry (PC) / GRY ROK 2004 / Rise of Nations - Thrones and Patriots.iso
Download: Rise of Nations - Thrones and Patriots.iso

617,62 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri).
Throne and Patriots to pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri). Autorzy przygotowali m.in.: szereg nowych opcji do trybu rozgrywki wieloosobowej, sześć nowych nacji do wyboru (Persowie, rdzenne plemiona indiańskie Lakota i Irokezi, Holendrzy, Amerykanie oraz Hindusi), czy kilka kampanii singleplayer (wybrane epizody wojenne z historii ludzkości, włączając w to czasy współczesne). Ponadto, na placu boju pojawia się ponad 20 nowych jednostek, a także możemy wybudować nowe „cuda”, pozwalające nam przejść do wyższej epoki rozwoju technologiczno-gospodarczego. Warto również zwrócić uwagę na wprowadzoną opcję Government - w zależności od wyboru sposobu rządzenia w danym państwie, różnie poradzimy sobie z zaistniałymi problemami natury militarnej, ekonomicznej, czy politycznej. W Throne and Patriots zaimplementowano szereg poprawek systemowych, usuwających wykryte do tej pory błędy programistyczne, oraz zadbano o ogólną poprawę efektów audio-wizualnych.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Kliknij w obrazek Przeniesie cię do Katalogu gry pc Hasło-arsenal Tu znajdziesz Cracka osobno Dodatkowo grę podzieloną Także opis gry Crack Jest przeważnie W obrazie gry

obrazek Sid Meier's Pirates! to nowa, przygotowana z myślą o wymaganiach graczy w XXI wieku, wersja hitu z lat 80-tych ubiegłego stulecia o tym samym tytule. Podobnie jak pierwowzór z dawnych lat, jest to mieszanka elementów zręcznościowych, przygodowych i cRPG osadzona w czasach gdy wszelakiej maści piraci królowali na Karaibach. Gracz ma niepowtarzalną okazję stać jednym z owych zawadiaków i swymi czynami na stale wpisać się w karty historii. Tak samo jak w pierwszych Piratach, tak i w nowożytnej wersji autorzy (notabene w tym i sam Sid Meier) zafundowali nam rozgrywkę otwartą, niemal bez ograniczeń (gra kończy się, gdy zechcemy po prostu odejść na emeryturę). Możemy żeglować posiadanym okrętem, bądź flotą, w dowolnym, wybranym przez siebie kierunku, plądrować miasta, zatapiać napotkane konwoje handlowe, czy nawet oferować swe usługi ówczesnym potęgom kolonialnym: Anglii, Francji, Holandii czy Hiszpanii. Sid Meier's Pirates! zasadniczo składa się z kilku mini-gier, które czynią ją wyjątkową na tle, co by nie mówić niezbyt licznej konkurencji (temat piractwa morskiego, o dziwo nie jest zbyt ostro eksploatowany przez twórców gier). Mowa tu o: sterowaniu swym okrętem, bądź też flotą, unikaniu sztormów, wymykaniu się wrogim okrętom wojennym, itp., zatrzymywaniu się w portach, gdzie uzupełniamy zapasy, rekrutujemy załogę, naprawiamy okręty, sprzedajemy łupy, wysłuchujemy lokalnych plotek, czy bierzemy misje do wykonania (wszystko załatwiamy dzięki specjalnemu menu), odwiedzaniu wpływowych gubernatorów i podnoszeniu swego statusu społecznego w odniesieniu do konkretnej monarchii, toczeniu zaciekłych batalii morskich, tj. manewrowaniu okrętem, ostrzeliwaniu wrogich statków z dział, abordażu, itp., walce wręcz na szpady na pokładach okrętów lub na lądzie (wiele ruchów specjalnych), wydostawaniu się z więzień, unikaniu strażników czy przemykaniu przez labirynty portowych uliczek (do więzienna trafiamy np. po tym jak przegramy bitwę morską), poszukiwaniu legendarnych, zakopanych w nieznanych nikomu miejscach, skarbów (zbieranie kawałków starych map), dowodzeniu oddziałami piratów w atakach na porty i miasta (uproszczony interfejs typowy dla RTS-ów), ...i w końcu na adorowaniu i rozkochiwaniu w sobie córek gubernatorów (m.in. czyny bohaterskie, zaloty, tańce). Jak widać z powyższego opisu zasadniczo mamy tu do czynienia z niemal tą samą grą, co blisko 20 lat temu, rzecz jasna nieco bardziej rozbudowaną i dopracowaną. Największą zmianą jest zaś nowy engine graficzny, jak przystało na obecne czasy, trójwymiarowy. Oprawa wizualna jest bardzo estetyczna i przyjemna dla oka, wszystko zaś zostało zrealizowane na XVII-XVIII modłę, aczkolwiek w charakterystycznym stylu, można powiedzieć, nieco kreskówkowym. Mamy więc autentycznie wyglądające statki, czy ludzi ubranych w ubrania w stylu z tamtych czasów.
obrazek Sid Meier's Pirates! to nowa, przygotowana z myślą o wymaganiach graczy w XXI wieku, wersja hitu z lat 80-tych ubiegłego stulecia o tym samym tytule. Podobnie jak pierwowzór z dawnych lat, jest to mieszanka elementów zręcznościowych, przygodowych i cRPG osadzona w czasach gdy wszelakiej maści piraci królowali na Karaibach. Gracz ma niepowtarzalną okazję stać jednym z owych zawadiaków i swymi czynami na stale wpisać się w karty historii. Tak samo jak w pierwszych Piratach, tak i w nowożytnej wersji autorzy (notabene w tym i sam Sid Meier) zafundowali nam rozgrywkę otwartą, niemal bez ograniczeń (gra kończy się, gdy zechcemy po prostu odejść na emeryturę). Możemy żeglować posiadanym okrętem, bądź flotą, w dowolnym, wybranym przez siebie kierunku, plądrować miasta, zatapiać napotkane konwoje handlowe, czy nawet oferować swe usługi ówczesnym potęgom kolonialnym: Anglii, Francji, Holandii czy Hiszpanii. Sid Meier's Pirates! zasadniczo składa się z kilku mini-gier, które czynią ją wyjątkową na tle, co by nie mówić niezbyt licznej konkurencji (temat piractwa morskiego, o dziwo nie jest zbyt ostro eksploatowany przez twórców gier). Mowa tu o: sterowaniu swym okrętem, bądź też flotą, unikaniu sztormów, wymykaniu się wrogim okrętom wojennym, itp., zatrzymywaniu się w portach, gdzie uzupełniamy zapasy, rekrutujemy załogę, naprawiamy okręty, sprzedajemy łupy, wysłuchujemy lokalnych plotek, czy bierzemy misje do wykonania (wszystko załatwiamy dzięki specjalnemu menu), odwiedzaniu wpływowych gubernatorów i podnoszeniu swego statusu społecznego w odniesieniu do konkretnej monarchii, toczeniu zaciekłych batalii morskich, tj. manewrowaniu okrętem, ostrzeliwaniu wrogich statków z dział, abordażu, itp., walce wręcz na szpady na pokładach okrętów lub na lądzie (wiele ruchów specjalnych), wydostawaniu się z więzień, unikaniu strażników czy przemykaniu przez labirynty portowych uliczek (do więzienna trafiamy np. po tym jak przegramy bitwę morską), poszukiwaniu legendarnych, zakopanych w nieznanych nikomu miejscach, skarbów (zbieranie kawałków starych map), dowodzeniu oddziałami piratów w atakach na porty i miasta (uproszczony interfejs typowy dla RTS-ów), ...i w końcu na adorowaniu i rozkochiwaniu w sobie córek gubernatorów (m.in. czyny bohaterskie, zaloty, tańce). Jak widać z powyższego opisu zasadniczo mamy tu do czynienia z niemal tą samą grą, co blisko 20 lat temu, rzecz jasna nieco bardziej rozbudowaną i dopracowaną. Największą zmianą jest zaś nowy engine graficzny, jak przystało na obecne czasy, trójwymiarowy. Oprawa wizualna jest bardzo estetyczna i przyjemna dla oka, wszystko zaś zostało zrealizowane na XVII-XVIII modłę, aczkolwiek w charakterystycznym stylu, można powiedzieć, nieco kreskówkowym. Mamy więc autentycznie wyglądające statki, czy ludzi ubranych w ubrania w stylu z tamtych czasów.
obrazek Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto). Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon. System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy). Same rajdy umiejscowione zostały w ośmiu krajach, w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Austrii, Hiszpanii, Grecji i Japonii. Każda trasa podzielona została na sześć odcinków, a ponadto w grze spotykamy się z czterema odcinakami specjalnymi. W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód.
obrazek Pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri). Throne and Patriots to pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri). Autorzy przygotowali m.in.: szereg nowych opcji do trybu rozgrywki wieloosobowej, sześć nowych nacji do wyboru (Persowie, rdzenne plemiona indiańskie Lakota i Irokezi, Holendrzy, Amerykanie oraz Hindusi), czy kilka kampanii singleplayer (wybrane epizody wojenne z historii ludzkości, włączając w to czasy współczesne). Ponadto, na placu boju pojawia się ponad 20 nowych jednostek, a także możemy wybudować nowe „cuda”, pozwalające nam przejść do wyższej epoki rozwoju technologiczno-gospodarczego. Warto również zwrócić uwagę na wprowadzoną opcję Government - w zależności od wyboru sposobu rządzenia w danym państwie, różnie poradzimy sobie z zaistniałymi problemami natury militarnej, ekonomicznej, czy politycznej. W Throne and Patriots zaimplementowano szereg poprawek systemowych, usuwających wykryte do tej pory błędy programistyczne, oraz zadbano o ogólną poprawę efektów audio-wizualnych.
obrazek Tom Clancy's Rainbow Six 3: Złota Edycja to kompilacja dwóch produktów: pełnej wersji gry Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield oraz dodatku Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword. Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kontynuacja hitu z roku 1999 zatytułowanego Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear. Podobnie jak w poprzednich częściach tej serii opartej na twórczości Toma Clancy's, dowodzimy tu oddziałem antyterrorystycznym Rainbow. Twórcy przygotowali dla graczy piętnaście wymagających misji umiejscowionych na całym świecie. Zadania są bardzo różnorodne i wymagają od nas jako dowódcy, perfekcyjnego dowodzenia oddziałem. Musimy zniszczyć magazyn broni biologicznej, zlikwidować gang terroryzujący londyński bank, itp. Największą zmianą w stosunku do poprzednich gier z tego cyklu jest nowy engine graficzny. Tym razem za przedstawienie otaczającego nas świata odpowiada trójwymiarowy silnik graficzny firmy Epic nowej generacji, wykorzystany, m.in. w Unreal 2. Idąc dalej, w Raven Shield spotkamy się ze wszystkimi broniami jakie znalazły się w poprzednich grach z serii Rainbow Six oraz Rogue Spear, a ponadto kilkoma nowymi, m.in. Tavor TAR-21, MTAR-21, chiński Type 95 oraz rosyjski SR2. Znacznie poprawiono sztuczną inteligencję zarówno członków naszego oddziału jak i terrorystów, dzięki czemu gra jest jeszcze bardziej wymagająca niż poprzedniczki. Reasumując Tom Clancy's Rainbow Six: Raven Shield to kolejne, jeszcze doskonalsze rozwinięcie popularnej serii taktycznych gier akcji, z lepszą grafiką, poprawionym A.I. oraz większą ilością broni i gadżetów. Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword to oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda. Aby wykonać powierzoną misję, przenosimy się wraz z oddziałem antyterrorystycznym Rainbow na teren państw śródziemnomorskich (Włochy, Chorwacja oraz Grecji), gdzie znajdują się ostatnie obozy przeciwników światowego porządku. Jako członkowi kilkuosobowego oddziału, dane nam będzie zwiedzić tereny starożytnego zamku, pełniącego dziś rolę muzeum sztuki nowoczesnej, opuszczonego magazynu oraz ekskluzywnego hotelu. Wszystkie misje zostały doskonale zaprojektowane pod względem architektonicznym, dając pole do popisu fanatykom przygotowywania dokładnych planów misji. Graficznie gra prezentuje poziomu Raven Shiled, jednak zapewnia dodatkowe „smaczki” w postaci chociażby efektów oślepienia promieniami słonecznymi. Pełna obsługa dźwięku przestrzennego gwarantuje realistyczne doznania, takie jak rozpoznawanie źródła dźwięku i jego środowiskowe brzmienie (np. odgłos strzału inny w pomieszczeniach niż na otwartej przestrzeni). Warto dodać, że jak chwalą się autorzy, efekty dźwiękowe zostały przygotowane przez osoby, które pracowały przy tworzeniu filmu „Matrix”.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności