Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Armada 2526 PC.iso

cartographer / ■GRY NA PC / ! STRATEGIE / Armada 2526 PC.iso
Download: Armada 2526 PC.iso

705,1 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHZ, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Epicka strategia typu 4X, w której gracz zarządza galaktycznym imperium w systemie turowym i stacza olbrzymie bitwy w czasie rzeczywistym. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Ntronium Games, założone przez R. T. Smitha - prawdziwego weterana gier strategicznych, który pracował nad wszystkimi częściami kultowej serii Total War, w tym był głównym projektantem przy Medieval 2: Total War.

Akcja gry rozpoczyna się w roku 2526, gdy cywilizacja ludzka, podobnie jak i kilka innych, kupuje od kosmicznych kupców technologię umożliwiającą przekroczenie prędkości światła, co daje początek dzikiej ekspansji kosmosu. Szybko okazuje się, że bezkresna wydawałoby się przestrzeń gwiezdna jest zbyt mała by pomieścić wszystkich. Gracz staje na czele jednej z dwunastu ras, mając tylko jedno zadanie: poprzez handel, dyplomację, rozwój technologiczny a także ostatecznie wojnę, zagwarantować, by to jego gatunek okazał się dominującą potęgą w galaktyce.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP SP2/Vista The Golden Horde jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Ancient Wars: Sparta przy użyciu tego samego silnika (AWE Engine). Niniejszy produkt osadzono w realiach historycznych i zgodnie z nazwą związano z czasami istnienia Złotej Ordy. Mowa konkretnie o początkowym okresie egzystencji tego wielkiego euroazjatyckiego państwa, czyli połowie XIII wieku. Scenariusz nie jest jednak liniowy i w zależności od podjętych działań można dotrzeć do rozmaitych zakończeń – niekoniecznie zgodnych z historią.Przystępując do zabawy wybieramy jedną z trzech średniowiecznych frakcji. Mongołowie są niezwykle mobilni i dysponują znakomitą jazdą (łucznicy konni), siły ruskie potrafią świetnie wykorzystywać w walce warunki naturalne, a zachodnioeuropejscy rycerze w habitach są skuteczni w oblężeniach i posiadają najlepsze opancerzenie. Każdej ze stron konfliktu przypisano indywidualną ścieżkę rozwoju oraz unikalnych bohaterów pokroju Aleksandra Newskiego, Batu-chana i Hermanna von Salzy. Postaci takie pozytywnie wpływają na skuteczność bojową towarzyszących im oddziałów, a także posiadają specjalne zdolności i mogą być wyposażone w przeróżną broń. Warto zauważyć, iż dzięki przejmowaniu w trakcie bitew technologii militarnych zwyciężonych wrogów istnieje sposobność do późniejszego wykorzystywania ich w trakcie własnych działań.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 32 MB Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego. AI War to nietypowa produkcja typu RTS, w której toczymy boje z dysponującym zaawansowaną sztuczną inteligencją komputerem, posługując się w tym celu kosmicznymi armiami złożonymi z tysięcy jednostek. Grę cechuje olbrzymia skala przedstawianych wydarzeń. Rozgrywki toczą się na przestrzeni całych układów słonecznych, wypełnionych często ponad setką planet. Typowe armie każdej ze stron potrafią liczyć nawet do kilkudziesięciu tysięcy statków kosmicznych. Twórcy zadbali o to, by grający nie pogubili się w tym wszystkim. Zamiast ręcznie zarządzać każdym najmniejszym szczegółem mogą skoncentrować się na ważnych decyzjach taktycznych i strategicznych. Podczas walki dużą rolę odgrywają ataki z flanki, plany obronne oraz wywiad, dzięki któremu zdobywamy informacje nie tylko o oddziałach wroga i ich położeniu, ale również jego technologii.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D The Nations to sequel strategicznej gry z cyklu kolonizacji, budowania osady, rozwoju i ekspansji zatytułowanej The Alien Nations. Podobnie jak w Settlers główny nacisk położony jest na rozwój i budowę a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonowie, Amazonki oraz Sajikisi, z których każda posiada unikalne cechy i umiejętności. Grę można zakończyć na dwa różne sposoby, satysfakcjonujące zarówno graczy lubiących brutalną siłę jak i tych którzy rozwiązują problemy drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy celem będzie podbicie wszystkich innych ras, czy nastawi się raczej na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami. W The Nations pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją jest wprowadzenie podziałów wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion. Rozpoczynamy kontrolując jedno z nich, podejmując decyzje które zadowolą poddanych, przysparzając krajowi bogactwa i prosperity. Jeżeli uda nam się zaspokoić wszelkie potrzeby naszego plemienia inne zaczną się do nas przyłączać. Można nawet pokusić się o zjednoczenie wszystkich plemion tworząc jedno duże państwo.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133 MHz, 256 MB RAM, 1.5 GB HDD, karta grafiki 8MB Close Combat: Wacht am Rhein to tytuł bazujący na znanej serii realistycznych strategii, charakteryzujących się specyficznym ukazaniem akcji z góry oraz rozbudowanymi opcjami dowodzenia jednostkami, tworzonych w przeszłości głównie przez firmę Atomic Games. Produkt studia Strategy 3 Tactics w istocie jest przeróbką czwartej części cyklu, czyli Close Combat IV: Battle of the Bulge, w której mogliśmy stanąć po stronie Aliantów oraz III Rzeczy, w trakcie kontrofensywy w Ardenach. Nie dziwi więc, że poprzednia gra Close Combat IV dostępna jest tutaj w całości. Nie oznacza to jednak braku nowych elementów – podrasowano chociażby stronę wizualną i mechanikę, dzięki czemu stara kampania na pewno okaże się na powrót ciekawa, zarówno dla weteranów komputerowych strategii jak i nowicjuszy. Tym bardziej, że twórcy dopracowali także sztuczną inteligencję przeciwników i naszych jednostek (ulepszono taktykę piechoty, ruch pojazdów, kwestie morale oraz ogólne podejmowanie decyzji przez wrogów). To doskonale uzupełniają profile psychologiczne żołnierzy, odpowiadające za ich realistyczne zachowanie na polu walki.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB Strength & Honour 2 przenosi nas w wojenne realia czasów starożytnych, ukazując liczne zawiłości związane z budową potężnego imperium. Wcielając się w rolę dawnego władcy, rozpoczynamy podróż do okresu formowania się wielkich nacji, które swej potęgi nie opierały jedynie na brutalnej sile. Gracz ma możliwość podpisywania traktatów, zawierania sojuszy, proponowania zaślubin, posuwania się do przekupstwa i realizacji wielu innych planów, które w efekcie doprowadzą do spełnienia jego politycznych ambicji. Władanie nacją wymaga utrzymania wewnętrznej spójności państwa - w trakcie ekspansji na nowe terytoria oprócz problemów mających charakter militarny, pojawiają się konflikty wewnętrzne, które wymagają od gracza odpowiedniej ingerencji. Lokalne władze mogą dla przykładu domagać się wzrostu funduszy lub rozszerzenia granic podlegających im ziem. Gdy ich żądania nie zostaną spełnione, powstania lub bunty niegdyś lojalnych dowódców mogą stanowić większe zagrożenie, niż wrogowie czyhający poza granicami kraju.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB Elite Troops of WWII to podtytuł pierwszego, samodzielnego rozszerzenia do wydanej w połowie 2004 roku strategii, pt. Soldiers: Heroes of World War II (na wschodzie znanej jako Outfront). Za przygotowanie opisywanego dodatku odpowiada studio developerskie Dark Fox. Add-on pozwala graczom na dowodzenie grupą sześciu świetnie wyszkolonych, sowieckich sabotażystów, działających daleko za linią frontu, na tyłach głównych sił wroga. Do przejścia oddano jedną nową kampanię, składającą się w sumie z 10 rozbudowanych scenariuszy. Wśród zadań, jakie miłośnicy produkcji tego typu dostali do wykonania można wymienić m.in. eliminowanie niemieckich oficerów, niszczenie wrogich radarów, czy przejmowanie ważnych punktów strategicznych w stylu chociażby stacji kolejowych (co oczywiście skutecznie ułatwi przeprowadzanie późniejszych operacji wojskowych „właściwej” armii). PLIK DAA MONTUJEMY W DEAMON TOOLS
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D Tycoon City: New York to produkcja strategiczno-ekonomiczna, gdzie zadaniem graczy jest zbudowanie własnego imperium biznesowego na obszarze „miasta, które nigdy nie śpi”, czyli tytułowego Nowego Jorku. Rozgrywka rozpoczyna się standardowo dla gier tego typu: z niewielką ilością pieniędzy stawiamy na Manhattanie pierwszy budynek i jeśli zacznie przynosić zysk to systematycznie rozbudowujemy sieć posiadanych lokali. Twórcy umożliwi grającym nie tylko konstruowanie nowych obiektów, ale także udoskonalanie czy przerabianie już istniejących. Każdy posiadany budynek oraz każde przedsięwzięcie musi generować przychody, niezależnie od tego, czy prowadzimy nocny klub, restaurację, teatr, urządzamy pokazy mody, zarządzamy firmą finansową na Wall Street, tworzymy korporację medialną lub po prostu organizujemy koncert w nowojorskim Central Parku (w sumie 50 możliwości biznesowych do wykorzystania, w tym także okazjonalne - na przykład popularne, uliczne parady).
wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Outforce to tradycyjna gra RTS rozgrywająca się na polu bitwy w przestrzeni. Aby ułatwić kontrolę i prowadzenie strategii gracz musi tylko czuwać nad swoimi jednostkami na dwuwymiarowym polu walki z niewielkimi tylko, kosmetycznymi zmianami głębokości. Pole bitwy jest usiane asteroidami, chmurami gazowymi i gruzami, a także stacjami kosmicznymi, obiektami handlowymi i bazami wojskowymi, które to są częścią interaktywnego środowiska. Fabuła gry rozgrywa się w odległej przyszłości XXV wieku. Ludzka rasa musiała opuścić rodzimą Ziemię po uderzeniu asteroidu. Teraz pozostali przy życiu starają się osiąść w pobliskim systemie gwiezdnym, Epsilon Eridani, walcząc o przetrwanie z dala od Ziemi. Okazało się, że nie jesteśmy sami w tej części galaktyki. Nowy dom ludzkości leży na linii ognia dwóch obcych ras, z których każda chce rządzić na tym obszarze. Obce rasy, Gobińczycy oraz Crionowie, prowadzili wojnę przez setki lat wyniszczając się nawzajem. Armia Criona niemalże uzyskała przewagę nad ważnym obszarem Gobina. Chce wykorzystać swoją ostatnią szansę, aby przełamać sytuację patową po 50 latach.
wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D Populous: The Beginning to kolejna cześć kultowej serii strategicznej, a raczej symulatora boskości stworzonego przez firmę Bullfrog jeszcze w czasach popularności komputerów 8-bitowych, typu Atari, czy Commodore. Ta część stanowi duży przełom ponieważ wprowadza naszą walkę o nieśmiertelność w erę zaawansowanej trójwymiarowej grafiki z pełnym 360 stopniowym zakresem odbioru i zakrzywioną linią horyzontu. Naszym zadaniem jest opanowanie wszystkich 25 poziomów gry i ostateczne zapanowanie nad całym światem Populous. Osiągnięcie tego celu umożliwi nam pakiet 26 boskich mocy i zaklęć. To dzięki nim możemy nawracać zamieszkujących piękne światy dzikusów i sprawić, by czcili ślady Twoich stóp, wznosili całe wioski dla Twej wielkości i walczyli w twym imieniu. Ponadto, to one dają nam między innymi moc wynoszenia i obniżania mas lądowych, wznoszenia wulkanów w centrum najzagorzalszych walk i wzywania niebios, by zesłały na rywali deszcz ognia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności