Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Turok RIP PC.7z

byk218 / GRY PC 1 PLIK / RIP I REPACK / Turok RIP PC.7z
Download: Turok RIP PC.7z

5,45 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 18 GB HDD, Windows XP/Vista

Turok to kolejna odsłona popularnego cyklu strzelanin, który został zapoczątkowany grą Turok: Dinosaur Hunter (Nintendo 64) w lutym 1997 roku przez studio Iguana Entertainment. Produkcją nowego programu, przygotowanego z myślą o konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360, zajęła się mało znana firma Propaganda Games. Gra została opracowana również na komputery osobiste (autorzy tej konwersji to studio developerskie Aspyr Media).Akcja programu rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, a jego głównym bohaterem jest Joseph Turok - jeden z żołnierzy elitarnego oddziału komandosów, który został wysłany z misją wyeliminowania groźnego przestępcy, Rolanda Kane'a, oskarżonego o liczne zbrodnie wojenne. Wojsko podejrzewa, że cel ukrywa się na tajemniczej planecie, od wielu lat służącej naukowcom jako miejsce do przeprowadzania eksperymentów genetycznych. Przy próbie lądowania na powierzchni, statek komandosów zostaje zestrzelony przez wroga. Turok wychodzi z kraksy bez szwanku i rozpoczyna misję na niebezpiecznym terenie. Oprócz konfrontacji z uzbrojonymi po zęby żołnierzami Kane'a, czekają go tu również potyczki z ogromnymi dinozaurami.Stworzona przy pomocy silnika Unreal Engine 3 gra, umożliwia użytkownikowi wybór pomiędzy otwartą walką, a powolną eksterminacją wrogów z ukrycia. W pierwszym przypadku użyteczny jest bogaty arsenał środków zagłady (trzynaście różnych rodzajów broni), w którego skład wchodzą między innymi pistolety, karabiny maszynowe i miotacze ognia. Drugi sposób wymaga więcej finezji, dlatego też na pierwszy plan wysuwają się tutaj noże oraz łuk. Ten ostatni jest bronią długodystansową, ale na tyle cichą i efektywną, że potrafi wyeliminować przeciwnika bez wywoływania zbędnego zamieszania.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
obrazek wymagania sprzętowe: Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600 Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Władca Pierścieni: Podbój to dynamiczna gra akcji, która w większym stopniu nawiązuje do kinowej trylogii w reżyserii Petera Jacksona, aniżeli do kultowych powieści J. R. R. Tolkiena. Opisywany produkt jest dziełem programistów z Pandemic Studios, czyli autorów cenionej serii Star Wars: Battlefront. Główną atrakcją Podboju jest możliwość brania udziału w ogromnych bitwach, będących w stanie zaważyć na dalszych losach Śródziemia. Do dyspozycji gracza oddano dwie rozbudowane kampanie. Opowiadając się po stronie sił dobra gracz otrzymuje możliwość prześledzenia najważniejszych wydarzeń ze wszystkich trzech filmów, stając w obronie Helmowego Jaru, uczestnicząc w szarży na Polach Pelennoru czy obserwując przemarsz entów na Isengard. Kolejne poziomy przedzielone są scenkami przerywnikowymi, zawierającymi sceny zaczerpnięte bezpośrednio z filmów.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts. W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista Heroes Over Europe jest kontynuacją drugowojennej gry zręcznościowej skupiającej się na walkach powietrznych - Heroes of the Pacific - wydanej w 2005 roku na PC oraz konsolach Xbox i PS2. Obydwie gry przygotowało studio Transmission Games, znane wcześniej jako IR Gurus.Jak sam tytuł wskazuje tym razem z wybrzeży Pacyfiku przenosimy się do samego centrum konfliktu, czyli Europy. Podczas kampanii musimy wykonać szereg misji nawiązujących do znanych bitew drugiej wojny światowej - począwszy od ataku na Londyn a skończywszy na upadku Berlina w 1945 roku. W tym czasie pokierujemy losami trójki pilotów stojących po stronie Aliantów. W grze dostępny jest jedynie widok zza jednej z wielu dostępnych maszyn, do których dostęp otrzymujemy za wykonywanie misji oraz wypełnianie celów dodatkowych. Wśród samolotów znalazły się między innymi Bf 109, Fw 190, Ju 87 Stuka, P 51, Spitfire oraz Hurricane. Podczas kampanii nie brakuje zarówno powietrznych starć, jak i zadań skupiających się na niszczeniu celów naziemnych, nawodnych czy osłanianiu sojuszniczych bombowców. Podczas walki można korzystać z tak zwanego Mistrzowskiego strzału, umożliwiającego dokładne wymierzenie w najbardziej newralgiczne punkty wrogich samolotów.Poza kampanią dla jednego gracza twórcy udostępnili nam kilka zróżnicowanych i ciekawych trybów rozgrywki. Nie zabrakło także możliwości sprawdzenia się w walce z innymi graczami. Jednocześnie w takiej potyczce może wziąć udział szesnaście osób
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 4 GB HDD, Windows XP/Vista Ghost Pirates of Vooju Island jest tytułem należącym do gatunku gier przygodowych, za którego realizację odpowiada Autumn Moon Entertainment. Studio założone w 2004 roku, przez Billa Tillera, byłego projektanta firmy LucasArts, pracującego m.in przy produkcji Curse of Monkey Island.Gra opowiada historię trójki bohaterów: Papy Doca, będącego kapłanem vooju, pięknej piratki Jane Starling oraz pokładowego kucharza imieniem Blue Belly. Wszyscy stają się ofiarami klątwy, rzuconej przez byłą żonę Papy Doca, której efektem jest opuszczenie ciał przez ich dusze. Nasi bohaterowie rozpoczynają wspólne poszukiwania sposobu na powrót do świata żywych. Nie wiedzą jednak, że w trakcie swej przygody będą musieli stawić czoła potężnemu złu.Bycie duchem, istotą niewidzialną i bezgłośną, nie jest tak przyjemne jak mogłoby się na początku wydawać. Najprostsza czynność, taka jak uzyskanie informacji, może okazać się niewykonalna, zwłaszcza gdy dana osoba nie ma pojęcia o naszym istnieniu. Rozgrywka skupia się więc na manipulacji środowiska w taki sposób, aby dać komuś do zrozumienia, że coś od niego chcemy. Żyjący mają jednak swoją cierpliwość, a gdy ta zostanie przekroczona rozsypana sól skutecznie zagrodzi nam drogę, uniemożliwiając dalsze działania.Bohaterowie magą komunikować się na odległość, a gracz może dowolnie przełączać się między nimi, gdy będą wykonywać oddzielne zadania. Jeżeli jedna postać znajdzie przedmiot, którego przeznaczenia nie będzie w stanie określić, zawsze może poprosić o pomoc swych towarzyszy.Od strony graficznej, trójwymiarowe modele postaci oraz rysowane ręcznie tła nawiązują do innych tytułów wydanych przez studio Autumn Moon (A Vampyre Story) oraz kolorowych i pełnych humoru przygodówek z lat 90-tych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB SBK X: Superbike World Championship to kolejna edycja symulatora wyścigów motocyklowych oparta na licencji oficjalnych mistrzostw świata WSBK. SBK X to kolejna odsłona popularnej serii wyścigów motocyklowych SBK, od lat tworzonej przez włoskie studio Milestone. Tytuł umożliwia graczom zabawę w kilku dostępnych trybach rozgrywki. Jednym z nich jest rozbudowana Kariera, w której do naszych zadań należy realizacja wyznaczanych przez zespół celów, stopniowe wspinanie się po drabince kariery oraz udział w przeprowadzanych treningach i testach. Pierwszym etapem rozgrywki jest stworzenie wirtualnego alter ego gracza, czyli kierowcy którego poczynaniami będzie on kierował. Wśród parametrów jakie można określić znajdują się między innymi: imię, data urodzenia, wzrost, wygląd, styl jazdy oraz ksywka. Wszelkie decyzje w trybie Kariery podejmowane są z poziomu menu, któremu twórcy nadali formę wirtualnego biura. Gracz może w nim zarządzać wieloma ustawieniami: przebierać w ofertach pracy, sprawdzać pocztę oraz podejmować decyzje o podpisaniu kontraktu z nowym zespołem. Ilość dostępnych ekip zmienia się adekwatnie do naszych poczynań na torze i uzależniona jest od poziomu reputacji.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB Panzer Elite Action to gra akcji z fabułą osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Podobnie jak w poprzedniej produkcji spod znaku Panzer Elite, gracz ma możliwość wcielenia się w postać dowódcy czołgu, a dokładniej trzech dowódców, ponieważ po kolei prowadzimy do boju czołgi zarówno sprzymierzonych (Armia Czerwona, Armia Amerykańska) jak i nazistów. Gra udostępnia nam trzy kampanie. Jako dowodzący czołgiem wchodzącym w skład pancernych zagonów niemieckich bierzemy udział w Blitzkriegu we Francji i Polsce, następnie przenosimy się na front wschodni i na własnej skórze przekonujemy się jak wyglądała bitwa o Stalingrad. Wcielamy się również w członka Armii Czerwonej oglądającego wspomnianą bitwę z drugiej strony i biorącego w niej czynny udział, aby po zwycięskiej obronie Stalingradu zmierzyć się z pancerną potęgą Niemiec pod Kurskiem. Ostatnia kampania pozwala nam wczuć się w rolę dowódcy czołgu amerykańskiego, który jak można się spodziewać walczy w Normandii podczas D-Day. Następnie koleje losu rzucają go pod Bocage, Arnheim, Bulge, a kampanię kończy zwycięskie przekroczenie Renu.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy. Zamierzeniem autorów było stworzenie gry nawiązującej do klasyki gatunku, kładącej silny nacisk na fabułę, działanie drużynowe i system walki, w którym szybkość wciskania przycisków klawiatury nie jest najistotniejszym elementem. Sami twórcy zwykli określać swe dzieło jako Baldur’s Gate w świecie 3D. Akcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu. Jak w każdym szanującym się świecie RPG, mamy do czynienia z zestawem zróżnicowanych terenów i państw, począwszy od mroźnej północy, zamieszkanej przez odpowiednik Wikingów, poprzez, przypominające nasz daleki wschód, imperium Kun Kau Peh, a skończywszy na pustynnym Khom i tajemniczych, pełnych magii wyspach. W trakcie przygody dokładnie poznamy nie tylko centrum kontynentu, nazywane Middenrealm, ale nie obejdzie się także bez podróży w bardziej egzotyczne zakątki. Sama fabuła jest bardzo rozbudowana. Przez okres ponad sześciu miesięcy, pracowało nad nią sześciu ludzi. W sumie stworzyli oni historię zapisaną na ponad tysiącu stron.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności