Bodycount Xbox 360.part42.rar
-
♦ Air Conflicts Vietnam (2013) Xbox 360 -
♦ Angry Birds Star Wars Xbox 360 -
♦ Armored Core Verdict Day (2013) Xbox 360 -
♦ Assassins Creed II GOTY PL Xbox 360 -
♦ Assassins Creed IV Black Flag PL Xbox 360 -
♦ Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Ben 10 - Omniverse 2 Xbox 360 -
♦ Borderlands 2 GOTY Xbox 360 -
♦ Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 -
♦ Call of Duty Ghosts Xbox 360 -
♦ Deadfall Adventures PL Xbox 360 -
♦ Earth Defense Force 2025 Xbox 360 -
♦ F1 2013 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Fable Anniversary Xbox 360 -
♦ Fifa 14 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Just Dance Kids 2014 (2013) LT3.0 Xbox 360 -
♦ LEGO Marvel Super Heroes PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ NBA 2K14 LT3.0 Xbox 360 -
♦ Need for Speed Rivals PL Xbox 360 -
♦ Phantom Breaker Extra (2011) Xbox 360 -
♦ Rambo The Video Game Xbox 360 -
♦ Teenage Mutant Ninja Turtles Xbox 360 -
♦ The LEGO Movie Videogame PL Xbox 360 -
♦ Thief Xbox 360 -
♦ Truck Racer (2013) Xbox 360 -
♦ WWE 2K14 Xbox 360 -
♦ XCOM Enemy Within (2013) PL Xbox 360 -
2013 - Beth Hart & Joe Bonamassa - Seesaw -
ACr49eedPLX-elamigos -
All Our Yesterdays (2015) -
Assassin's Creed PL XBOX360 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd1 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd2 -
Blackmores Night - Dancer And The Moon [2013] -
Borderlands 2 GOTY Xbox 360 dvd1 -
Borderlands 2 GOTY Xbox 360 dvd2 -
Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 dvd2 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd2 -
Darek -
Dark Souls II (2014) PL Xbox 360 -
Double Driver -
Indila - 2014 - Mini World -
Karol -
LEGO The Hobbit XBOX360 -
Minecraft (2012) Xbox 360 1 -
South Park Kijek Prawdy PL (2014) Xbox 360 -
The LEGO Movie Videogame Xbox 360 -
Thief XBOX360 (X360Club)
Bodycount to kolejny tytuł z gatunku FPS przygotowany przez firmę Codemasters. W odróżnieniu od Operation Flashpoint: Dragon Rising gra kładzie mniejszy nacisk na realizm rozgrywki i założenia taktyczne, koncentrując się przede wszystkim na efektownej i emocjonującej destrukcji. Nie bez powodu Bodycount uważa się za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby – Black. Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów Black i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku produkcji Criterion Studios. Projekt został jednak zarzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters. Ideą, jaka przyświecała twórcom Bodycount było odejście od schematów powielanych przez większość współcześnie wydawanych FPS-ów. Postanowiono więc dać miłośnikom tego gatunku coś nieskomplikowanego i jednocześnie świeżego. Zamiast rozbudowanej fabuły i drzewka misji do wykonania, graczom oddano do dyspozycji potężny arsenał broni oraz proste zadanie zlikwidowania wszystkich celów na planszy. Dużo dynamicznej akcji, niemal nieskrępowane możliwości destrukcji otoczenia i spektakularne strzelaniny – to istota całej zabawy. Wątki fabularne ograniczone zostały do minimum. Oto gracze stają do walki w toczącym się potajemnym konflikcie, którego żaden naoczny świadek nie powinien pozostać przy życiu. Jak na FPS-a z prawdziwego zdarzenia przystało, poza opcją rozgrywki solo, gracze mogą liczyć na rozbudowany tryb multiplayer. Stuart Black i jego zespół zakładają, że Bodycount spowoduje taką samą rewolucję w gatunku pierwszoosobowych strzelanin, jaką w grach wyścigowych wywołało pojawienie się Race Driver: GRID . Wspomniane tytuły mają zresztą więcej wspólnego ze sobą. Bodycount wykorzystuje platformę technologiczną EGO Game, która stanowi rozwinięcie silnika graficznego EGO Engine znanego m.in. z Race Driver: GRID oraz Operation Flashpoint: Dragon Rising. Technologia ta może nie jest już pierwszej świeżości, ale zapewnia przyzwoitą jakość i wydajność.