Alice Madness Returns Xbox 360.part03.rar
-
♦ Air Conflicts Vietnam (2013) Xbox 360 -
♦ Angry Birds Star Wars Xbox 360 -
♦ Armored Core Verdict Day (2013) Xbox 360 -
♦ Assassins Creed II GOTY PL Xbox 360 -
♦ Assassins Creed IV Black Flag PL Xbox 360 -
♦ Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Ben 10 - Omniverse 2 Xbox 360 -
♦ Borderlands 2 GOTY Xbox 360 -
♦ Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 -
♦ Call of Duty Ghosts Xbox 360 -
♦ Deadfall Adventures PL Xbox 360 -
♦ Earth Defense Force 2025 Xbox 360 -
♦ F1 2013 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Fable Anniversary Xbox 360 -
♦ Fifa 14 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Just Dance Kids 2014 (2013) LT3.0 Xbox 360 -
♦ LEGO Marvel Super Heroes PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ NBA 2K14 LT3.0 Xbox 360 -
♦ Need for Speed Rivals PL Xbox 360 -
♦ Phantom Breaker Extra (2011) Xbox 360 -
♦ Rambo The Video Game Xbox 360 -
♦ Teenage Mutant Ninja Turtles Xbox 360 -
♦ The LEGO Movie Videogame PL Xbox 360 -
♦ Thief Xbox 360 -
♦ Truck Racer (2013) Xbox 360 -
♦ WWE 2K14 Xbox 360 -
♦ XCOM Enemy Within (2013) PL Xbox 360 -
2013 - Beth Hart & Joe Bonamassa - Seesaw -
ACr49eedPLX-elamigos -
All Our Yesterdays (2015) -
Assassin's Creed PL XBOX360 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd1 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd2 -
Blackmores Night - Dancer And The Moon [2013] -
Borderlands 2 GOTY Xbox 360 dvd1 -
Borderlands 2 GOTY Xbox 360 dvd2 -
Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 dvd2 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd2 -
Darek -
Dark Souls II (2014) PL Xbox 360 -
Double Driver -
Indila - 2014 - Mini World -
Karol -
LEGO The Hobbit XBOX360 -
Minecraft (2012) Xbox 360 1 -
South Park Kijek Prawdy PL (2014) Xbox 360 -
The LEGO Movie Videogame Xbox 360 -
Thief XBOX360 (X360Club)
Alice: Madness Returns to kontynuacja gry akcji TPP z 2000 roku. Pierwsza ods?ona zosta?a stworzona przez nieistniej?c? ju? firm? Rogue Entertainment (znan? z takich produkcji jak Strife i Quake II: Ground Zero). Za drug? cz??? przygód Alicji odpowiada studio Spicy Horse, za?o?one przez twórc? gier Americana McGee. Deweloper opracowa? mi?dzy innymi dzie?o American McGee’s Grimm. Gra jest swoist? reinterpretacj? prozy Lewisa Carolla, znanego z serii ksi??ek o m?odej dziewczynie, która przemierza dziwny, fantastyczny ?wiat pe?en antropomorficznych stworze?. W wersji stworzonej przez Americana McGee przygody Alicji ukazane zosta?y jednak w krzywym, mrocznym zwierciadle. Gra zachwyca niezwyk?? opraw? audiowizualn? i powalaj?cym projektem lokacji. Alicja, po dziesi?ciu latach walki ze schizofreni? katatoniczn? wywo?an? tragiczn? ?mierci? rodziców, otrzymuje szans? powrotu do normalnego ?ycia. Wyjazd do Londynu nie przynosi jednak oczekiwanej ulgi, poniewa? brak racjonalnego wyja?nienia tragicznego odej?cia rodziców Alicji nie pozwala jej spa? spokojnie. Wydaje si?, ?e najlepszym sposobem na rozwi?zanie tej sprawy jest skorzystanie z us?ug psychiatry, potrafi?cego wprowadzi? cz?owiek w stan hipnozy. Wizyta u jednego z nich ko?czy si? jednak powrotem do Krainy Czarów, która pod nieobecno?? Alicji uleg?a znacznej degradacji. Alice: Madness Returns to trzecioosobowa gra akcji, w której czas sp?dza si? na eksploracji kolejnych lokacji, a tak?e walce z ró?nego rodzaju przeciwnikami. Do dyspozycji Alicji oddanych zosta?o wiele rodzajów broni, z no?em kuchennym i ?mierciono?nymi kartami na czele. W wyprawie towarzysz? jej postacie znane z historii o Krainie Czarów. Zabaw? dzieli si? pomi?dzy pokonywanie etapów typowo platformowych oraz fragmentów, w których gracz skupia si? stricte na walce. W grze nie zabrak?o równie? prostych zagadek logicznych, obecnych w cz??ci pierwszej (np. próba odnalezienia przej?cia po?ród niezliczonej liczby drzwi). Powróci?y tak?e znane doskonale krainy – zamek Królowej Kier, Dolina ?ez, czy te? Forteca Drzwi. Ponadto Alicja niemal w ka?dej chwili mo?e przerwa? sw? niezwyk?? podró? i powróci? do rzeczywisto?ci – konkretnie do gabinetu psychiatrycznego, mieszcz?cego si? w XIX-wiecznym Londynie. Decyduj?c si? na taki krok otrzymuje mo?liwo?? zapisania stanu gry i odzyskania utraconych si? witalnych. Gabinet psychiatryczny s?u?y tu tak?e za swego rodzaju lobby, z którego Alicja wyrusza ka?dorazowo w kolejn? wypraw? po Krainie Czarów. Co ciekawe, wybór lokacji zale?y tylko od gracza – g?ówny w?tek gry ma bowiem nieliniowy przebieg.