-
0 -
2551 -
517 -
4
6294 plików
1453,28 GB
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
KONSOLA XBOX-360
Przygoda przenosi nas ponownie do mrocznego świata fantasy zamieszkałego przez ludzi, elfy oraz krasnoludy i nękanego przez nowe problemy. Tym razem wcielamy się w postać Hawke – pozbawionego grosza przy duszy uchodźcy, który odgrywa kluczową rolę w przyszłości tego świata i przechodzi do legendy jako Mistrz Kirkwall. Fabuła gry obejmuje dziesięć lat z jego życia, podczas których gromadzi on śmiertelnie niebezpiecznych sojuszników oraz zdobywa sławę i bogactwo. Cała historia przedstawiana jest w czasie przeszłym. Wszystkie wydarzenia miały już miejsce, a gracze postawieni zostają w roli słuchacza łapczywie chłonącego każde słowo padające z ust wielu różnorodnych bajarzy, którzy często różnią się perspektywą i poglądami na temat relacjonowanych opowieści.
Duże zmiany zaszły w podejściu do kwestii głównego bohatera. W poprzedniej części tworząc postać mogliśmy wybrać między kilkoma rasami. Natomiast w Dragon Age II, choć świat gry zamieszkiwany jest m.in. przez elfy i krasnoludy, to my zagrać możemy tylko postacią ludzką. Brak swobody wyboru został wynagrodzony posiadaniem przez naszego herosa konkretnej, jasno zdefiniowanej osobowości (choć oczywiście kształtowanej potem przez nasze decyzje). Powracają trzy znane z pierwowzoru klasy postaci, czyli wojownik, łucznik oraz mag. Twórcy zadbali jednak o to, by tym razem diametralnie różniły się od siebie. Zależnie od wybranej klasy, możemy poczuć się jak maszyna do zabijania, średniowieczny ninja albo mobilna artyleria. Podczas przygody gracze rozwijają własną postać, wykonują zadania i biorą udział w doniosłych wydarzeniach. Tak jak w pierwowzorze, los zarówno bohatera, jak i całego świata, kształtowany jest przez nasze decyzje.
Znacznemu usprawnieniu uległ system walki. Wciąż toczymy starcia w czasie rzeczywistym (z dodatkową opcją pauzy w dowolnym momencie), ale tym razem postarano się, by postać gracza była zawsze w centrum bitwy, niezależnie od tego czy należy do klasy wojownika, maga czy łotrzyka. Zmianie uległy też drzewka zdolności, tak by nie tyle zwiększać liczbę talentów, co raczej rozszerzać możliwości poszczególnych umiejętności. Przykładowo, jeśli ktoś upodoba sobie ciskanie kulami ognia, to gra pozwoli mu rozwijać i kształtować tę konkretną umiejętność, tak że pod koniec zabawy będzie dysponował superpotężną wersją tego zaklęcia, dodatkowo idealnie dopasowaną do potrzeb i możliwości jego postaci. Kompletnej przebudowie uległ ponadto system prowadzenia rozmów. Klasyczne listy dialogowe zastąpiły ikony nastawienia. Zamiast widzieć możliwe do wyboru zdania, otrzymujemy graficzne odwzorowanie ogólnego charakteru wypowiedzi (np. agresywnej lub sarkastycznej).
Dragon Age II korzysta z solidnie zmodyfikowanej wersji silnika graficznego na którym zbudowano część pierwszą. Poza typowymi technicznymi ulepszeniami gra oferuje również mocno zmieniony styl graficzny. Wizualny realizm ustąpił nieco pola wyraźnej stylizacji. Kształty są teraz ostrzejsze, powierzchnie bardziej wygładzone, a całość celuje w odrobinę komiksową wersję dark fantasy.
SCREENY Z GRY :
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB