Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Gothic 3 Artbook PL.pdf

beziman / ►Dodatki / •Gothic 3 Artbook PL / Gothic 3 Artbook PL.pdf
Download: Gothic 3 Artbook PL.pdf

183,57 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

UWAGA!!!
Artbook Gothic 3 był dołączony do edycji kolekcjonerskiej Gothic 3! Teraz możesz zapoznać się z jego zawartością. Zapraszam do pobierania szczególnie fanów serii Gothic!


"Podczas fazy planowania gry „Gothic 3” zastanawialiśmy się. czy nie byłoby dobrym pomysłem stworzyć swego rodzaju książki dodanej do edycji kolekcjonerskiej, traktującej o etapie produkcyjnym. Książka ta byłaby kolejną pamiątką nie tylko dla ludzi pracujących nad grą. Zostałaby stworzona dla wszystkich zainteresowanych tym. jak powstaje produkcja na tak dużą skalę w Niemczech, z dala od wielomilionowych budżetów amerykańskich lub japońskich producentów. Kiedy rozpocząłem pracę dla Piranha Bytes jako kierownik graficzny, zająłem się zbieraniem wszystkich ilustracji, renderów oraz notatek, które zwykle giną w czeluściach szuflad i których osoby postronne nigdy nie oglądają. Wraz ze zbliżającym się końcem produkcji, blisko trzy lata później, autorka Agnes Illigner i ja zaczęliśmy pracować nad tonami uzbieranych w międzyczasie szpargałów. Szybko odkryliśmy, że powstały podczas produkcji, rewelacyjny materiał wystarczyłby na ponad 200 stronicową książkę. Byłoby to oczywiście o wiele więcej, niż wydawca zamierzył, jako że w pudełku specjalnej edycji musiało zmieścić się jeszcze parę innych prezentów. Ponieważ jednak nie chcieliśmy porzucać ogromu tak wspaniałego materiału, a niektóre ilustracje były nawet bardziej imponujące w dużym formacie, postanowiliśmy stworzyć dwie wersje książki. Książka, którą trzymasz w ręku, to maksymalna ilość materiału „zza kulis” mieszcząca się w pudełku. Dla wszystkich zaś, którzy wolą książki z artami, zaprezentujemy wszystko, co dodatkowo uznaliśmy za interesujące i znaczące w publikacji o podwójnym rozmiarze i grubości. Nie byłoby to jednak możliwe, gdybyśmy nie otrzymali tak wspaniałego wsparcia od wszystkich pracowników Piranha Bytes. Mogę się mylić, ale nie znam drugiego tak otwartego zespołu skorego do rozmowy i gotowego na tak szeroką publikację swojego niedokończonego jeszcze materiału. Nawet podczas najbardziej stresujących momentów produkcji, żaden z pracowników studia nie odprawił nas, gdy poszukiwaliśmy materiału do tej książki, albo chcieliśmy dowiedzieć się więcej na temat przydatnych trików i sztuczek używanych w poszczególnych fazach pracy. Książka ta, zatem, jest dość realistyczną kroniką, zazwyczaj nie pokazywanych, wzlotów i upadków zdarzających w procesie produkcji. W mękach i bólach zrzucamy zasłonę tajemnicy, którą przemysł gier tak usilnie stara się utrzymać. Zobaczcie jednak sami...
Ralf Marcinczik"
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Pobrałeś? Zostaw ocenę, będę bardzo wdzięczny. W razie niejasności pisz bezpośrednio do mnie, na pewno pomogę! Jeśli jesteś trollem to i tak Cię zdemaskuje Misiaku - uczciwość to podstawa. Miłej zabawy!
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności