Gothic 3 Artbook PL.pdf
-
►Anime&Manga -
►Dodatki -
►Gothic Modding -
►Gry na PC -
•Baldur's Gate II - Cienie Amn -
•Banished -
•Berserk DubJap 720p1080p PL -
•Berserk Manga -
•Crusader Kings 2 Mroczne Wieki -
•Easy Dialog Maker v3.3 -
•G2MDK v2.6 -
•G2nkscriptspl -
•Ghost Master -
•Gothic -
•Gothic 2 + Noc Kruka -
•Gothic 3 -
•Gothic 3 Artbook PL -
•Gothic 3 Community Patch 1.75 PL -
•Gothic 3 Poradnik PL -
•Gothic Der Comic -
•Gothic I Mod Tools -
•Gothic NPC Maker -
•Guin Saga Manga -
•Heroes 3 Złota Edycja -
•Kenpu Denki Berserk Soundtrack -
•Lego Władca Pierścieni -
•Rimworld 0.16 Aplha PL -
•Risen 2 Mroczne Wody -
•Risen 2 Mroczne Wody DLC -
•Risen 2 Mroczne Wody Soundtrack -
•Risen 2 Najnowsze Patche -
•Risen 3 Najnowsze Patche -
•Risen 3 Titan Lords Soundtrack -
•Seria Gothic Soundtrack -
•Seria Twierdza misje -
•Spacer v1.5.1 PL -
•Spacer v2.6.1 PL -
•The Sims Średniowiecze patch 2.0.113 + crack -
•Twierdza -
•Twierdza HD -
•Twierdza Legendy -
•Vobbilder
UWAGA!!!
Artbook Gothic 3 był dołączony do edycji kolekcjonerskiej Gothic 3! Teraz możesz zapoznać się z jego zawartością. Zapraszam do pobierania szczególnie fanów serii Gothic!
"Podczas fazy planowania gry „Gothic 3” zastanawialiśmy się. czy nie byłoby dobrym pomysłem stworzyć swego rodzaju książki dodanej do edycji kolekcjonerskiej, traktującej o etapie produkcyjnym. Książka ta byłaby kolejną pamiątką nie tylko dla ludzi pracujących nad grą. Zostałaby stworzona dla wszystkich zainteresowanych tym. jak powstaje produkcja na tak dużą skalę w Niemczech, z dala od wielomilionowych budżetów amerykańskich lub japońskich producentów. Kiedy rozpocząłem pracę dla Piranha Bytes jako kierownik graficzny, zająłem się zbieraniem wszystkich ilustracji, renderów oraz notatek, które zwykle giną w czeluściach szuflad i których osoby postronne nigdy nie oglądają. Wraz ze zbliżającym się końcem produkcji, blisko trzy lata później, autorka Agnes Illigner i ja zaczęliśmy pracować nad tonami uzbieranych w międzyczasie szpargałów. Szybko odkryliśmy, że powstały podczas produkcji, rewelacyjny materiał wystarczyłby na ponad 200 stronicową książkę. Byłoby to oczywiście o wiele więcej, niż wydawca zamierzył, jako że w pudełku specjalnej edycji musiało zmieścić się jeszcze parę innych prezentów. Ponieważ jednak nie chcieliśmy porzucać ogromu tak wspaniałego materiału, a niektóre ilustracje były nawet bardziej imponujące w dużym formacie, postanowiliśmy stworzyć dwie wersje książki. Książka, którą trzymasz w ręku, to maksymalna ilość materiału „zza kulis” mieszcząca się w pudełku. Dla wszystkich zaś, którzy wolą książki z artami, zaprezentujemy wszystko, co dodatkowo uznaliśmy za interesujące i znaczące w publikacji o podwójnym rozmiarze i grubości. Nie byłoby to jednak możliwe, gdybyśmy nie otrzymali tak wspaniałego wsparcia od wszystkich pracowników Piranha Bytes. Mogę się mylić, ale nie znam drugiego tak otwartego zespołu skorego do rozmowy i gotowego na tak szeroką publikację swojego niedokończonego jeszcze materiału. Nawet podczas najbardziej stresujących momentów produkcji, żaden z pracowników studia nie odprawił nas, gdy poszukiwaliśmy materiału do tej książki, albo chcieliśmy dowiedzieć się więcej na temat przydatnych trików i sztuczek używanych w poszczególnych fazach pracy. Książka ta, zatem, jest dość realistyczną kroniką, zazwyczaj nie pokazywanych, wzlotów i upadków zdarzających w procesie produkcji. W mękach i bólach zrzucamy zasłonę tajemnicy, którą przemysł gier tak usilnie stara się utrzymać. Zobaczcie jednak sami...
Ralf Marcinczik"