Two Worlds PL.part2.rar
-
Age of Empires Definitive Edition EN -
Age of Empires Edycja Kolekcjonerska PL -
Cesarz - Narodziny Państwa Środka PL -
Cezar IV PL -
Cultures 2 - Bramy Asgardu PL -
Deus Ex Antologia PL -
Driver PL -
Empire Earth - Sztuka Podboju PL -
Empire Earth II PL -
Empire Earth PL -
Europa Universalis III Złota Edycja PL -
Fable - Zapomniane Opowieści PL -
Fallout 2 PL -
Fallout PL -
Fallout Tactic PL -
FarCry 1 PL -
Harry Potter i Czara Ognia PL -
Harry Potter i Kamień Filozoficzny PL -
Harry Potter i Komnata Tajemnic PL -
Harry Potter i Więzień Azkabanu PL -
Heroes of Might and Magic 3 Complete PL -
Heroes of Might and Magic 4 Complete PL -
Heroes of Might and Magic II GOLD PL -
Kozacy Antologia PL -
Kozacy Europejskie Boje PL ISO -
LEGO Marvel Super Heroes PL -
LEGO Marvel Super Heros 2 PL -
LEGO Marvel's Avengers PL -
Mafia PL -
Might and Magic Kroniki Antologia PL -
Myst Antologia PL -
Need for Speed Carbon PL -
Need for Speed Underground ENG -
Port Royale 2 PL -
Port Royale PL -
Railroad Tycoon Antologia PL -
Rise of Nations Złota Edycja PL -
RollerCoaster Tycoon 2 - Złota Edycja PL -
Rome - Total War Antologia PL -
Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 PL -
Spellforce - Złota Edycja PL -
Spider-Man 2 The Game PL -
Syberia Złota Edycja PL -
Świątynia Pierwotnego Zła PL(1) -
The Elder Scrolls Morrowind Złota Edycja PL -
The Settlers 3 Ultimate Collection PL -
Tropico Antologia PL -
Twierdza - Krzyżowiec PL -
Unreal Antologia PL(1) -
Warcraft III Złota Edycja PL

Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa. Two Worlds łączy w sobie dynamiczny, nieskomplikowany system walki z poczuciem sporej wolności gracza. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nieliniowego wątku fabularnego, efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs. Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami. Rozbudowany, nieliniowy wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera. Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i zmieniać swoje wcześniejsze wybory przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”. Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć. Możliwość podróżowania na grzbiecie wierzchowca. Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę. Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.



Pobierz