Quake 3 Team Arena.iso
-
Agony PL -
Beat Cop PL -
Bombshell Digital Deluxe Edition -
Broforce -
Carmageddon Reincarnation EN -
Crash Bandicoot -
Euro Truck Simulator 2 PL -
Football Manager 2015 PL -
Gothic 3 Rozszerzona Złota Edycja PL -
GTA 3 PL -
GTA The Trilogy The Definitive Edition PL -
Heroes of Might and Magic -
Heroes of Might and Magic II Gold Edition -
Heroes of Might and Magic IV Complete -
Heroes of Might and Magic V Bundle -
Koniec Wolverine -
LEGO Bionicle Heroes PL -
Mafia -
Majesty 2 Collection EN -
Majesty Anthology PL -
OlliOlli -
OlliOlli2 - Welcome to Olliwood -
Painkiller Overdose -
Pepsi Max Extreme Sports EN -
Postal 2 v2.1.0.10. Complete -
Red Faction Guerrilla PL -
Richard Burns Rally PL -
Risen 2 - Dark Waters Gold Edition PL -
S.T.A.L.K.E.R. Trilogy PL -
SWAT 4 Gold Edition -
Talisman Digital Edition PL -
The Elder Scrolls Arena -
The Elder Scrolls Daggerfall -
The Elder Scrolls III Morrowind GOTY Edition -
The Escapists PL -
The Golf Club Collector's Edition EN -
The Original Strife Veteran Edition -
Titan Quest Anniversary Edition PL -
Tony Hawk's Pro Skater -
Turok 2 - Seeds of Evil Remastered -
Vikings - Wolves of Midgard PL -
Wielka Encyklopedia Gier 2004 -
Wielka Encyklopedia Gier 2005 -
Wielka Encyklopedia Gier 2007 -
Wielka Encyklopedia Gier 2008 -
Worms.2-GOG -
Worms.Forts.Under.Siege.v2.0.0.9-GOG -
Worms.United.v2.0.0.20-GOG -
Ziggurat PL -
Zombie Night Terror PL
Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player. Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.
Pierwszy oficjalny pakiet dodatków do popularnej gry akcji Quake III Arena oferuje nie tylko więcej broni i map, ale także nowe możliwości prowadzenia rozgrywki. Team Arena zawiera rozbudowany system gier drużynowych, idący znacznie dalej niż zwykły Team Deathmatch. Gracze będą walczyć np. o utrzymanie strategicznych obszarów czy przebijać się do wrogiej bazy. Jednym z nowych trybów gry jest Harvester, w którym będziemy musieli dotrzeć do obiektu znajdującego się w centralnym punkcie mapy, aby następnie odnieść go do wrogiej bazy. W innym trybie celem gry jest zniszczenie wrogiego obelisku, który powoli regeneruje się, gdy nie jest atakowany. Nowością są drużynowe power-upy umiejscowione w bazie danej drużyny i dostępne tylko dla jej członków. Umożliwia to budowanie zespołu składającego się z graczy o różnych umiejętnościach (np. zwiadowca - zwiększona szybkość, doubler - zwiększona siła). Kilka nowych map dla trybów: Capture the Flag i Deatmatch. Dwa nowe tryby walki: Obelisk i Harvester. Powrót klasycznej broni: chain gun, nail gun i proximity grenade launcher.