F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part10.rar
-
Age of Empires Definitive Edition EN -
Age of Empires Edycja Kolekcjonerska PL -
Cesarz - Narodziny Państwa Środka PL -
Cezar IV PL -
Cultures 2 - Bramy Asgardu PL -
Deus Ex Antologia PL -
Driver PL -
Empire Earth - Sztuka Podboju PL -
Empire Earth II PL -
Empire Earth PL -
Europa Universalis III Złota Edycja PL -
Fable - Zapomniane Opowieści PL -
Fallout 2 PL -
Fallout PL -
Fallout Tactic PL -
FarCry 1 PL -
Harry Potter i Czara Ognia PL -
Harry Potter i Kamień Filozoficzny PL -
Harry Potter i Komnata Tajemnic PL -
Harry Potter i Więzień Azkabanu PL -
Heroes of Might and Magic 3 Complete PL -
Heroes of Might and Magic 4 Complete PL -
Heroes of Might and Magic II GOLD PL -
Kozacy Antologia PL -
Kozacy Europejskie Boje PL ISO -
LEGO Marvel Super Heroes PL -
LEGO Marvel Super Heros 2 PL -
LEGO Marvel's Avengers PL -
Mafia PL -
Might and Magic Kroniki Antologia PL -
Myst Antologia PL -
Need for Speed Carbon PL -
Need for Speed Underground ENG -
Port Royale 2 PL -
Port Royale PL -
Railroad Tycoon Antologia PL -
Rise of Nations Złota Edycja PL -
RollerCoaster Tycoon 2 - Złota Edycja PL -
Rome - Total War Antologia PL -
Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 PL -
Spellforce - Złota Edycja PL -
Spider-Man 2 The Game PL -
Syberia Złota Edycja PL -
Świątynia Pierwotnego Zła PL(1) -
The Elder Scrolls Morrowind Złota Edycja PL -
The Settlers 3 Ultimate Collection PL -
Tropico Antologia PL -
Twierdza - Krzyżowiec PL -
Unreal Antologia PL(1) -
Warcraft III Złota Edycja PL

F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.
Tytuł grupy Monolith Productions bazuje na zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika Lithtech Jupiter Ex, docenionego przez branżowych specjalistów po tym, jak efektownie zastosowano go w First Encounter Assault Recon oraz Condemned: Criminal Origins. Korzystając ze swego narzędzia twórcy F.E.A.R. 2 skupili się na wyeksponowaniu częstych rozmyć obrazu oraz budującej napięcie grze świateł. Elastyczność engine’u przydała się również w projektowaniu nowego trybu multiplayer, pozwalającego odbiorcom na oderwanie się od mrocznej kampanii single i zagłębienie w zabawie sieciowej.



Pobierz