Serial + Patch 1.2 + Crack 1.2.rar
-
Age of Empires Definitive Edition EN -
Age of Empires Edycja Kolekcjonerska PL -
Cesarz - Narodziny Państwa Środka PL -
Cezar IV PL -
Cultures 2 - Bramy Asgardu PL -
Deus Ex Antologia PL -
Driver PL -
Empire Earth - Sztuka Podboju PL -
Empire Earth II PL -
Empire Earth PL -
Europa Universalis III Złota Edycja PL -
Fable - Zapomniane Opowieści PL -
Fallout 2 PL -
Fallout PL -
Fallout Tactic PL -
FarCry 1 PL -
Harry Potter i Czara Ognia PL -
Harry Potter i Kamień Filozoficzny PL -
Harry Potter i Komnata Tajemnic PL -
Harry Potter i Więzień Azkabanu PL -
Heroes of Might and Magic 3 Complete PL -
Heroes of Might and Magic 4 Complete PL -
Heroes of Might and Magic II GOLD PL -
Kozacy Antologia PL -
Kozacy Europejskie Boje PL ISO -
LEGO Marvel Super Heroes PL -
LEGO Marvel Super Heros 2 PL -
LEGO Marvel's Avengers PL -
Mafia PL -
Might and Magic Kroniki Antologia PL -
Myst Antologia PL -
Need for Speed Carbon PL -
Need for Speed Underground ENG -
Port Royale 2 PL -
Port Royale PL -
Railroad Tycoon Antologia PL -
Rise of Nations Złota Edycja PL -
RollerCoaster Tycoon 2 - Złota Edycja PL -
Rome - Total War Antologia PL -
Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 PL -
Spellforce - Złota Edycja PL -
Spider-Man 2 The Game PL -
Syberia Złota Edycja PL -
Świątynia Pierwotnego Zła PL(1) -
The Elder Scrolls Morrowind Złota Edycja PL -
The Settlers 3 Ultimate Collection PL -
Tropico Antologia PL -
Twierdza - Krzyżowiec PL -
Unreal Antologia PL(1) -
Warcraft III Złota Edycja PL
Caesar IV to kolejna, czwarta już odsłona popularnego cyklu strategii-ekonomicznych, skupiających się na aspektach rozbudowy oraz zarządzania wirtualnym miastem w czasach starożytnego Imperium Rzymskiego. Poprzednia część serii pojawiła się w 1998 roku i znalazła ponad milion nabywców. Za przygotowanie całości odpowiadają pracownicy studia developerskiego Tilted Mill Entertainment (twórcy Immortal Cities: Children of the Nile).
Na początku wirtualnych zmagań w Caesar IV, wszystkie osoby siedzące przed monitorami komputerów dostają do zarządzania jedną z prowincji Cesarstwa Rzymskiego, wraz z jej stolicą. Sukces odniesiony w rozbudowie posiadanego terenu pozwoli oczywiście na otrzymanie kolejnych prowincji do zarządznia, dzięki czemu gracze stopniowo będą piąć się do góry po szczeblach kariery w hierarchii starożytnego Rzymu. Niektóre zadania przewidują również działania w innych regionach starożytnego świata - trafimy m.in. na Sycylię, do Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Niemiec, Egiptu, Grecji, czy Azji Mniejszej.
Jako główny urbanista i architekt, czuwamy nad zaprojektowaniem czy wykonaniem praktycznie każdej części zarządzanego miasta (miast). Równie ważne są także: tworzenie połączeń drogowych, usprawniających transport surowców czy handel, przygotowywanie różnorodnych atrakcji dla mieszkańców danej metropolii, zakładanie fabryk produkcyjnych, organizowanie ekip chroniących miasto przed pożarami, etc. Wszystko, byleby tylko z powodzeniem wyjść naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zwiększającej się populacji.
Istotnym aspektem rozgrywki w Caesar IV jest również czuwanie nad budżetem zarządzanego miasta. Wypracowanie solidnego, finansowego zysku ze swojej działalności oddala od graczy wizję gniewu cesarza (część dochodów należy bowiem wysyłać do głównego, państwowego skarbca), a także pozwala na uformowanie jednostek bojowych, chroniących miasto przed czasem zupełnie niespodziewanymi najazdami barbarzyńców, czy umożliwiających zaatakowanie bardziej cywilizowanych rywali i przejęcie kontroli nad ich prowincjami.
.png)
Pobierz