Beyond Divinity PL.iso
-
Age of Empires Definitive Edition EN -
Age of Empires Edycja Kolekcjonerska PL -
Cesarz - Narodziny Państwa Środka PL -
Cezar IV PL -
Cultures 2 - Bramy Asgardu PL -
Deus Ex Antologia PL -
Driver PL -
Empire Earth - Sztuka Podboju PL -
Empire Earth II PL -
Empire Earth PL -
Europa Universalis III Złota Edycja PL -
Fable - Zapomniane Opowieści PL -
Fallout 2 PL -
Fallout PL -
Fallout Tactic PL -
FarCry 1 PL -
Harry Potter i Czara Ognia PL -
Harry Potter i Kamień Filozoficzny PL -
Harry Potter i Komnata Tajemnic PL -
Harry Potter i Więzień Azkabanu PL -
Heroes of Might and Magic 3 Complete PL -
Heroes of Might and Magic 4 Complete PL -
Heroes of Might and Magic II GOLD PL -
Kozacy Antologia PL -
Kozacy Europejskie Boje PL ISO -
LEGO Marvel Super Heroes PL -
LEGO Marvel Super Heros 2 PL -
LEGO Marvel's Avengers PL -
Mafia PL -
Might and Magic Kroniki Antologia PL -
Myst Antologia PL -
Need for Speed Carbon PL -
Need for Speed Underground ENG -
Port Royale 2 PL -
Port Royale PL -
Railroad Tycoon Antologia PL -
Rise of Nations Złota Edycja PL -
RollerCoaster Tycoon 2 - Złota Edycja PL -
Rome - Total War Antologia PL -
Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 PL -
Spellforce - Złota Edycja PL -
Spider-Man 2 The Game PL -
Syberia Złota Edycja PL -
Świątynia Pierwotnego Zła PL(1) -
The Elder Scrolls Morrowind Złota Edycja PL -
The Settlers 3 Ultimate Collection PL -
Tropico Antologia PL -
Twierdza - Krzyżowiec PL -
Unreal Antologia PL(1) -
Warcraft III Złota Edycja PL

Beyond Divinity to kolejne, po Divine Divinity, dzieło belgijsko-niemieckiego studia developerskiergo - Larian Studios. Jest to gra z gatunku cRPG osadzona w tych samych realiach fantasy, co Divine Divinity i stanowiąca swego rodzaju łącznik pomiędzy pierwszą, a drugą częścią tejże serii. Akcja rozgrywa się w 20 lat po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy w Divine Divinity i opisuje historię wojownika należącego do zakonu Order of the Divine. Ów zakon obrał sobie za cel niszczenie wszelkich przejawów zła. Nasz bohater walcząc z potężnym nekromantą przenosi się do demonicznego uniwersum, gdzie staje się rzecz nieprzewidziana. Mianowicie jego dusza oraz dusza niegodziwej istoty, Rycerza Śmierci, zostają trwale związane. Łączy to przeznaczanie obu tych przeciwstawnych postaci, jednakże zarówno rycerzowi jak i bohaterowi taki obrót sprawy nie jest na rękę. Oboje wyruszają na wielką przygodę, której celem jest znalezienie sposobu na przerwanie ciążącej na nich klątwy i rozłącznie dusz.
Gra bazuje na rozwiązaniach użytych w Divine Divinity, oczywiście twórcy dopracowali poszczególne aspekty silnika gry (wsparcie pakietu DirectX 9, trójwymiarowe postacie, nowe efekty towarzyszące rzucaniu czarów, wyższe rozdzielczości, lepszy zoom), wprowadzili też szereg istotnych zmian i ulepszeń tego co widzieliśmy poprzednio. Nowością są specjalne obszary tzw. „pola walki” (Battlefield), generowane losowo przez komputer. Są one niezależne od głównej fabuły i związanych z nią zadań. Można się do nich dostać przez specjalne portale i podnieść poziom rozwinięcia postaci wykonując szereg losowych questów (co de facto jest ich głównym przeznaczeniem).
Zmienił się sam system rozwoju bohatera i w odróżnieniu od Divine Divinity, gdzie początkowy wybór klasy postaci definitywnie określał jej możliwości, tutaj nie ma już sztywnych klas i rozwój jest bardziej otwarty, tzn. umiejętności, które rozwijamy podczas rozgrywki rzutują na charakter bohatera. Zmieniły się też skille, zaklęcia czy style walki, których możemy się nauczyć. Wprowadzono tzw. „lalki przywoływania” (summoning dolls), dzięki którym na pewien czas możemy przywołać dodatkowych członków drużyny. W trakcie gry lalki można ulepszać, co wpływa na wzrost potęgi przywołanych NPC-tów.
Ponad wyżej wymienione nowości udoskonalono także system kontroli drużyny (mamy dwie podstawowe postacie, tj. bohatera i rycerza śmierci, a ponadto przywołujemy NPC-tów), zwiększono wpływ reputacji na postrzeganie nas w świecie gry, dodano też nowe przedmioty, zmodyfikowano losowy system generacji przedmiotów użyty w Divine Divinity (co wpłynęło na lepsze zbalansowanie rozgrywki) i system walki. Pojawiły się też mówione dialogi.
Beyond Divinity posiada też pewną unikatową cechę. Mianowicie specjalne battlefieldy, czyli lokacje przeznaczone tylko i wyłącznie do nieskrępowanej walki z napotkanymi przeciwnikami. Do każdego z czterech etapów gry przyporządkowano jeden battlefield (na każdy składa się szereg losowo generowanych labiryntów), a ponadto po zakończeniu gry, czeka piąty, dodatkowy. Po zdobyciu specjalnego klucza, gracz może w każdym momencie przygody przenieść się do tego typu lokacji i walcząc odpocząć od rozwiązywania kolejnych questów i zagadek.



Pobierz
