Darksouls Xbox 360 LT3.0.part18.rar
-
♦ Grand Slam Tennis 2 Xbox 360 -
♦ Grand Theft Auto IV Xbox 360 -
♦ Gray Matter Xbox 360 -
♦ Grease Dance - Kinect - Xbox 360 -
♦ Grid 2 LT3.0 Xbox 360 -
♦ Grid 2 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Grid Xbox 360 -
♦ GTA IV Xbox 360 -
♦ Guitar Hero Smash Hits Xbox 360 -
♦ Guitar Hero 2 Xbox 360 -
♦ Guitar Hero 3 Legends of Rock Xbox 360 -
♦ Guitar Hero 6 Warriors of Rock Xbox 360 -
♦ Guitar Hero Metallica Xbox 360 -
♦ Guitar Hero Van Halen Xbox 360 -
♦ Guitar Hero World Tour Xbox 360 -
♦ Guitar Hero Xbox 360 -
♦ Gun Xbox 360 -
♦ H.A.W.X Xbox 360 -
♦ H.A.W.X. 2 PL Xbox 360 -
♦ Half live 2 Orange Box Xbox 360 -
♦ Halo 3 Xbox 360 -
♦ HALO ODST Xbox 360 -
♦ Halo Reach LT3.0 Xbox 360 -
♦ Halo Wars PL Xbox 360 -
♦ Hannah Montana Xbox 360 -
♦ Happy Feet 2 Xbox 360 -
♦ Hasbro Family Game Night 3 Xbox 360 -
♦ Hasbro Family Game Night 4 Xbox 360 -
♦ Heavy Fire Shattered Spear (2013) Xbox 360 -
♦ Hellboy Science of Evil Xbox 360 -
♦ Hight School 3 Xbox 360 -
♦ History Legends of War Xbox 360 -
♦ Hitman Blood Money Xbox 360 -
♦ Hitman HD Trilogy Xbox 360 -
♦ Hulk Hogan Main Event - Kinect - Xbox 360 -
♦ Hunted The Demons Forge Xbox 360 -
♦ Hunters Trophy 2 (2012) Xbox 360 -
♦ Ice Age 3 Xbox 360 -
♦ Metro Last Light PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Metro Last Light PL LT3.0 Xbox 360(1) -
♦ Metro Last Light PL LT3.0 Xbox 360(2) -
♦ XCOM Enemy Unknown (2012) LT3.0 Xbox 360 -
♦ XCOM Enemy Unknown (2012) LT3.0 Xbox 360(1) -
♦ XCOM Enemy Unknown (2012) LT3.0 Xbox 360(2) -
Dokument ♥ ♥♥♥♥ ♥ ♥♥♥ -
Dokument Kryminalny -
GTA V PL LT3.0 dvd1 Xbox 360 -
GTA V PL LT3.0 dvd2 Xbox 360 -
Halo 4 PL (2012) PL dvd1 LT3.0 Xbox 360 -
Halo 4 PL (2012) PL dvd2 LT3.0 Xbox 360
Dark Souls to action/RPG osadzony w mrocznym świecie fantasy. Za jego opracowanie odpowiedzialne jest studio From Software, mające w dorobku Demon’s Souls, niezwykle wymagającego przedstawiciela tego samego gatunku, który zawładnął sercami posiadaczy konsoli PlayStation 3 w 2009/2010 roku. Akcja Dark Souls toczy się w uniwersum utrzymanym w stylistyce średniowiecznego fantasy i inspirowanym kilkoma motywami. Ponownie są to takie aspekty jak rycerze i królowie, śmierć i podziemia, czy chociażby ogień i chaos. W odróżnieniu od poprzedniego dzieła studia From Software, świat Dark Souls nie został jednak podzielony na odrębne poziomy. Zamiast tego otrzymaliśmy płynne przejścia między strefami i sporymi połaciami terenu – gracz może dotrzeć do każdego miejsca widocznego na ekranie. Twórcy zwiększyli w ten sposób rolę eksploracji i stworzyli bardziej skomplikowane lokacje (rozciągające się nie tylko w poziomie, ale i pionie). W trakcie rozgrywki ponownie zagłębiamy się w mroczne korytarze zamków i opuszczone podziemia, nie dysponując przy tym żadnymi szczegółowymi mapami. Ukończenie produkcji zajmuje około 60 godzin. W Dark Souls zastosowano model rozgrywki niemal identyczny z tym znanym z Demon's Souls. Zabawę rozpoczynamy od stworzenia bohatera. Do wyboru dostajemy płeć, wygląd, imię oraz klasę. Ostatni z elementów jest tylko umowny, gdyż każdą postać możemy rozwinąć w dowolny sposób i nie musimy sugerować się żadnymi wytycznymi. W czasie zabawy wykorzystujemy wiele różnych broni, w tym dziesiątki nowych. Dla każdej z nich zarezerwowane zostały unikalne rodzaje ataków i animacji postaci, przy czym wszystko zależne jest od biegłości naszego bezimiennego bohatera i tego, czy trzyma broń w obydwu rękach, czy w jednej. Twórcy usprawnili także silnik odpowiedzialny za odwzorowanie fizyki, który w wielu przypadkach pomaga osiągnąć przewagę nad nieprzyjacielem. Ponadto bohater po raz kolejny włada doskonale magią (zaklęciami i cudami). Środkiem płatniczym, a także źródłem punktów doświadczenia ponownie są dusze zabierane pokonanym przeciwnikom. Istotną rolę w Dark Souls po raz kolejny odgrywa rozgrywka kooperacyjna (wzajemne przywoływanie w celu udzielenia pomocy) i współzawodnictwo (rzucanie wyzwań), a także możliwości oglądania śmierci innych graczy i czytania pozostawianych przez nich wiadomości. W ten sposób gracz dowiaduje się nieco więcej o otaczającym go uniwersum. Uczestnicy świata Dark Soulswpływają również na swoje losy. W ten sposób studio próbuje oddać klimat przechodzenia starych erpegów (np. Dragon Quest), kiedy to każdy grał osobno, ale wymieniał doświadczenia z innymi osobami.