TRON-Evolution.part04.rar
-
♠ RISEN -
♠ Shogun 2 Total War -
♠ Sniper Ghost Warrior -
♠ Splinter Cell Conviction -
♠ STALKER Cień Czarnobyla -
♠ STALKER Czyste Niebo -
♠ STALKER Zew Prypeci -
♠ Supreme Commander 2 -
♠ Transformers War For Cybertron -
♠ TRON-Evolution -
♠ Warfare Reloaded -
♠ WHEELMAN -
♠ WOLFENSTEIN -
♠ Worms 4 -
ADC -
ADC_catalogs -
ADC_Full -
ADC-Patch -
Akademia Morska Szczecin -
Angielski -
ASTRO -
catalogue -
CES 4.1 -
Czajkowski - Łączność - System GMDSS -
DISTANCES -
distributors -
Distributors_list_files -
DRAFT SURVEY -
eng_test -
Europejskie CV -
Filmy o Boksie -
filmyyy -
JEDNOSTKI -
KURS NA CHIEFA -
MarENG -
marlins -
Marlins English for Seafarers - Study pack 1 -
Marlins English Test -
marlins_1_audio -
Media -
MEDYCZNE -
OpenCPN -
PCSIGHT -
Programy nawigacyjne -
Przydatne -
Swiat_Filmu -
TIDES -
TOP - 100 Najlepszych ŚWIATOWYCH -
Wersja okrojona (dla nowszych systemów) -
xtras
Minimalne : Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution.
Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater nosi imię Anon (określa ono anonimowy program). Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców - wirusy niszczące strukturę świata TRON. Tytuł swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.
Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit Runner (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.
W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.