2017 Rev.3 vFiNaL Delphi TRUCKS.exe
-
Applikationstabeller -
Autocom -
AutoCom 2020 release 23 -
AUTODATA 3.41 PL -
Bul -
Cro -
Dan -
data -
delphi -
delphi 2015 -
Delphi Cars 2015.R3 -
Delphi DS150E 2017.R3 keygen! -
Delphi Trucks 2015.R3 -
diagnozowanie samochodów - programy -
Disclaimer -
Docs -
Dokumenty -
Driver -
Eng -
Fin -
Firmware -
Fre -
Galeria -
Ger -
Gre -
Hun -
ISS Demo -
Ita -
Keygen AutoCom 2020 release 23 -
Manuals -
NA -
Nls -
NonEU -
Nor -
Pol -
Ptg -
Redist -
Rom -
Rus -
Ser -
Serial help -
Spa -
Swe -
texts -
Tje -
Tur -
Vag Can Pro
Jeśli już posiadasz zainstalowaną wersję 2017.R3, spróbuj pobrać sam keygen i przy jego pomocy ją aktywować, możliwe, że wystarczy.
Oba pliki z rozszerzeniem .exe to wersja programu, którą otrzymałem od dobrej duszki z forum elektroda. Sprawdziłem je na urządzeniu, które pierwotnie kupiłem z wersją 2017 R1 (serial code 100251) i zaktualizowało bez problemu, dodatkowo odblokowuje wiele fajnych opcji, które w starszej wersji były zablokowane lub niedziałające. Później instalowałem też na starej głowicy, która była zakupiona z programem 2013 lub jeszcze starszym i też śmiga bez problemu.
Oba pliki z końcówką .exe otwieramy opcją "otwórz za pomocą", wybierając dowolny program obsługujący archiwa, np. 7zip lub winRAR. Te pliki to po prostu archiwa zawierające program, ale ze zmienionym rozszerzeniem.
Przed pobraniem polecam wyłączyć antywirusa (również Windows Defender), bo od razu po wypakowaniu wykrywa niektóre potrzebne pliki jako niebezpieczne i je usuwa. Po zakończeniu instalacji można z powrotem włączyć ochronę.
Na pewno działa na windows 10, 8, 7, XP(sp3).
Podobnie wypakowujemy plik keygen, który jest o tyle fajny, że potrafi aktywować starsze wersje DS, albo inne programy jak np. autocom. Keygen posiada plik z licencją, który po wspólnym wypakowaniu z archiwum uaktywnia w nim full wersję zamiast demo. Screen z mojego kompa:
Aby aktywować plik generowany przez program wystarczy przeciągnąć go do okna na środku po prawej stronie.
Instrukcji jak to poprawnie zainstalować jest w sieci multum, w tym przypadku różni się tylko aktywator, którego obsługa i tak jest banalna.
W przypadku sprzętu z obsługą bluetooth, z tego co pamiętam pierwsze połączenie z głowicą i tak trzeba wykonać po kablu, bo inaczej łapał errora.