Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Nasi przyjaciele (kl. III).zip

aszaa1 / nauczanie zintegrowane / MULTIMEDIALNE LEKCJE klasy I-III / Nasi przyjaciele (kl. III).zip
Download: Nasi przyjaciele (kl. III).zip

27,31 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie przyjaźni. Zwraca szczególną uwagę na zachowania właściwe dla prawdziwej przyjaźni. Zasób przewidziany dla klasy III. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub II.
Cele dydaktyczne
Po zakończeniu lekcji uczeń: - rozumie powiedzenie „Zwycięzca ma wielu przyjaciół, za to przegrany ma prawdziwych”, - docenia wartość prawdziwej przyjaźni, - udoskonalił umiejętność rozwiązywania rebusów, - zna różnicę pomiędzy prawdziwym a fałszywym przyjacielem, - utrwalił znajomość pisowni imion, - rozumie, że dzieci różnych narodowości są do siebie podobne.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie czasu. Lekcja przedstawia także historię powstania czasomierzy oraz kształtuje umiejętność posługiwania się zegarami i wykonywania prostych obliczeń zegarowych. Zasób przewidziany do wykorzystania w klasie II, jednak niektóre jego elementy mogą być wybiórczo zastosowane w innych klasach, np. 0, I lub III. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - rozumie konieczność szanowania czasu; - zna przysłowia o czasie; - zna historię powstania zegarów; - umie rozpoznawać różne rodzaje zegarów; - wie, skąd się wzięły nazwy dni tygodnia i miesięcy; - zna poziom swojej umiejętności gospodarowania czasem; - potrafi odczytywać czas; - potrafi podać swój plan dnia; - potrafi wykonać proste obliczenia zegarowe; - potrafi korzystać z zegarka; - zna nazwy dni tygodnia; - zna nazwy miesięcy.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie pola, jako miejsca pracy i życia wielu gatunków roślin i zwierząt. Przedstawia także etapy powstawania chleba, życie na wsi dawniej i dziś. Zasób przewidziany dla klasy III. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub II. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - rozumie znaczenie pracy dla człowieka, - zna i umie zastosować w życiu przysłowia „Bez pracy nie ma kołaczy" - umie rozpoznać i odróżnić przykładowe rodzaje roślin uprawnych, - zna grupy roślin uprawnych i ich przykłady; - rozumie sposób tworzenia wzoru na obwód płaskich figur geometrycznych (wielokąty), - umie obliczać obwód kwadratu, prostokąta, trójkąta, - zna etapy powstawania chleba; - doskonali umiejętność układania wydarzeń w kolejności ; - utrwala umiejętność porównywania różnicowego i ilorazowego; - pozna różnice w życiu na wsi dawniej i współcześnie; - doskonali umiejętność zastosowania czasu przeszłego i teraźniejszego w zdaniu; - pozna obraz „Pole pszenicy ze wschodzącym słońcem”, Vincenta van Gogha; - rozwija swoją wrażliwość na doznania artystyczne.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie meteorologii, warunków atmosferycznych, zmian pogody w ciągu roku. Zasób integralny z propozycją lekcji dla klasy II. Może być jednak wykorzystany w innych klasach. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - zna pojęcie „pogoda"; zna sposoby i czynniki obserwacji i opisywania pogody; - rozumie terminy: „prognoza pogody", „meteorologia", „mapa synoptyczna"; - rozumie proces powstawania tęczy, zna jej wygląd i cechy charakterystyczne; - rozpoznaje pory roku, zna ich cechy charakterystyczne; - potrafi dostosować swoje zachowanie do odpowiedniej pory roku oraz warunków atmosferycznych.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie zimy jako jednej z pór roku. Przedstawia także zjawiska atmosferyczne, zabawy i zwyczaje charakterystyczne dla zimy. Zasób przewidziany do wykorzystania w klasie I, jednak niektóre jego elementy mogą być wybiórczo zastosowane w innych klasach, np. 0, II lub III. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - zna sposoby zwierząt na przetrwanie zimy; - zna zwierzęta wymagające dokarmiania zimą; - rozumie potrzebę dbania o zwierzęta zimą; - zna piosenkę „Zaproszenie na kulig"; - potrafi opowiadać baśń o Królowej Śniegu; - wie, jak wygląda i gdzie żyje niedźwiedź polarny; - rozumie potrzebę aktywnego i bezpiecznego spędzania czasu w zimie; - umie samodzielnie zrobić karmnik dla ptaków.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie łąki, jako miejsca życia wielu gatunków roślin i zwierząt. Zasób przewidziany dla klasy II. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub III. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - utrwali umiejętność mnożenia i dzielenia; - pozna niektóre zwierzęta zamieszkujące na łące, poda ich nazwy i podstawowe cechy charakterystyczne; - zrozumie znaczenie łąki dla człowieka; - nauczy się wykonywać żabę techniką origami; - zrozumie termin „zioła lecznicze"; - pozna niektóre rośliny rosnące na łące; - zrobi samodzielnie zielnik; - pozna obrazy Claude Moneta, „Pole maków”, Alfreda Sisleya, „Małe łąki wiosną”, Auguste Renoira, „Dwie dziewczynki na łące”. - rozwija swoją wrażliwość na doznania artystyczne; - pozna utwór „Walc kwiatów" P. Czajkowskiego - utrwali znajomość dźwięków gamy C-dur.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie zbiorów owoców w sadach. Ukazuje rodzaje drzew i krzewów rosnących w sadach, prace ochronne oraz etapy przetwarzania owoców. Zasób przewidziany dla klasy II. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub III. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - zna i rozumie przysłowie „Niedaleko pada jabłko od jabłoni.", - udoskonalił sprawność rachunkową, - zna podstawowe informacje dotyczące drzew i krzewów rosnących w sadach, - wie, jakie są etapy przetwarzania owoców, - utrwalił podstawowe informacje dotyczące prac ochronnych w sadzie, - utrwalił podstawowe informacje dotyczące barw podstawowych i pochodnych.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie jesieni. Ukazuje zmiany w świecie roślin, zachowanie zwierząt i ludzi jesienią. Zasób przewidziany dla klasy I. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, II lub III. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - zna i rozumie termin „skarby jesieni", - zna podstawowe informacje dotyczące zmian w przyrodzie jesienią, - zna kształt kwadratu i trójkąta, - utrwali umiejętność dodawania i odejmowania liczb do 10, - udoskonali sprawność rachunkową, - pozna podstawowe informacje na temat migracji sezonowej ptaków.
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie ciała ludzkiego. Ukazuje funkcjonowanie ciała ludzkiego, przybliża budowę i działanie zmysłów ludzkich. Zasób przewidziany dla klasy III. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub II. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - zna podstawowe informacje dotyczące zmysłów, - rozumie powiedzenie „Paluszek i główka to szkolna wymówka", - udoskonalił wrażliwość słuchową, - udoskonalił sprawność rachunkową, - wie, jak rozmieszczone są kubki smakowe na języku, - umie przeliczać podstawowe jednostki miar i wag.
Lekcja interaktywna wprowadzająca tematykę zwierząt żyjących na świecie. Zasób przewidziany dla klasy II. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub III. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - zna powiedzenie „niedźwiedzia przysługa”, - rozumie powiedzenie „niedźwiedzia przysługa”, - zna zwierzęta żyjące na świecie, - umie rozpoznać i nazwać niektóre zwierzęta świata oraz wskazać miejsce ich występowania, - utrwalił umiejętność dodawania i odejmowania liczb do 100, - zna ciekawostki dotyczące zwierząt prehistorycznych, - wie, co to jest safari, - udoskonalił umiejętność posługiwania się wyrazami przeciwstawnymi, - zna i zrozumie termin „sozologia".
Lekcja interaktywna wprowadzająca zagadnienie wody i różnych jej zbiorników jako miejsca życia wielu gatunków roślin i zwierząt. Przedstawia także podstawowe zasady ekologii. Zasób przewidziany dla klasy III. Niektóre jego elementy mogą być wykorzystane w kl. 0, I lub II. Cele dydaktyczne Po zakończeniu lekcji uczeń: - wie, skąd się bierze woda w kranie, - rozumie potrzebę oszczędzania wody, - umie rozpoznawać stany skupienia wody na przykładach, - zna budowę ciała ryby, - udoskonali umiejętności ortograficzne, - zna podstawowe informacje na temat zapór wodnych, tam oraz bobrów, - zna powiedzenie „Cicha woda brzegi rwie", - umie rozwiązywać szyfr oparty na tabliczce mnożenia.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności