Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo TROPIKALNA_WYSPA.mds

asia.zn / gry i programy / dla dzieci / Hugo / Hugo TROPIKALNA_WYSPA.mds
Download: Hugo TROPIKALNA_WYSPA.mds

0 KB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Scylla, złośliwa wiedźma wyjechała na sabat czarownic. Rozkazała swojemu słudze, Don Kroko pilnować wyspy. Niestety, wścibski Don Kroko zaczął bawić się Księgą Zaklęć Scylli i przez przypadek wywołał straszliwe tornado, które rozpoczęło ciąg nieszczęść. Oczywiście mali Kikurianie, mieszkańcy wyspy bardzo się boją potężnych sił natury i nie wiedzą, do kogo zwrócić się o pomoc. Na szczęście Hugo i jego przyjaciele - Jean Paul i profesor Shellback Żółw pomogą Kikurianom pokonać chaos. Dzięki sterowcowi profesora rozpoczynają walkę z naturą i żołnierzami Don Kroko. Charakterystyczne cechy: Kolejna edukacyjna gra dla najmłodszych z wesołym trollem Hugo w roli głównej. 6 różnych zadań, które trzeba wykonać, aby uratować Kikurian i całą wyspę. Od ratowania Kikurian z lawiny, przez walkę z tornadem, wulkaniczną erupcją, powodzią i trzęsieniem ziemi, po obrzucenie złej Scylli zgniłymi pomidorami - zadania stojące przed młodym graczem nigdy nie są nudne. Kolorowa grafika i wspaniała oprawa dźwiękowa. Jak zwykle bawiąc się z trollem Hugo, dzieci mogą nauczyć się wielu pożytecznych rzeczy, związanych z naturalnymi zagrożeniami.
Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja. * „Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu. * „Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa. * „Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii. * „Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę. * „Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę. * „Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.
W dżungli panują cisza i spokój. Jest tak spokojnie, że zwierzęta postanowiły się trochę rozruszać i urządzić tropikalne przyjęcie. Ale na dzień przez zabawą coś poszło nie tak. Leniwce, które miały zebrać owoce na sałatkę (a do tego nałapać ryb!) zawaliły sprawę. W dodatku rozchorował się dyrygent orkiestry. Przyjęcie uratować mogą tylko Hugo i jego kompania.To już czwarty raz Hugo zaprasza na Tropikalną wyspę! Hugo: Tropikalna Wyspa 4 zawiera pięć gier z Hugo i przyjaciółmi, z których dwie – Tajemnice Oceanu i Magiczne Ręce, są świetnie znane z telewizji. To doskonała zabawa dla całej rodziny, opracowana w profesjonalnej, polskiej wersji językowej! Pomóż sympatycznym zwierzętom w zorganizowaniu wspaniałej zabawy na prześlicznej wyspie.Charakterystyczne cechy Profesjonalna, polska wersja językowa. Pięć gier z Hugo i przyjaciółmi. W grze „Hugo idzie na ryby” musisz pomóc Hugo nałapać ryb do bufetu, aby zwierzęta w lesie mogły najeść się do syta. W grze „Kapela weselna Jean Paula” musisz pomóc Jean Paulowi w odnalezieniu właściwiej tonacji, aby wszyscy mogli wytańczyć się przy dobrej muzyce. W grze „Owocowy szał Fernanda” Fernando leci od drzewa do drzewa, zbierając składniki do pysznej sałatki owocowej. W grze „Tajemnice Oceanu” pomagasz Hugo w zebraniu jak największej ilości diamentów podczas nurkowania w podwodnych grotach. Strzeż się jednak niebezpiecznych meduz i wielkiego węgorza elektrycznego! W grze „Magiczne Ręce” musisz postarać się uwolnić Hugolinę i dzieci. Hugo musi wybrać właściwą butlę z eliksirem, który zmniejszy Scyllę i Don Kroka do miniaturowych rozmiarów.
Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.
Zawiera gry: Gwiazdkowa przygoda, Tropikalna wyspa, Hugo 3D Opis W tej grze Hugo trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci - Trik, Trak i Truk - zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Hugo będzie ratował swoją rodzinkę w natępujących epizodach: ''Hugokopter'': W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu. ''Wspinaczka po lianach'': Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa. ''Tajemnica piramidy Inków'': Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii. ''Podążaj za małpą'': Aby zostać ''Trollem Dnia'' Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę. ''Zabawy z małpami'': Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę. ''Gra w pary'': Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności