3DSMAX.part10.rar
-
( Woodworking ) -
a ..ławy -
BUDOWLE -
Ciasta bez pieczenia -
Ciesielstwo -
Dawne techniki stolarskie(1) -
DOMOWE LECZENIE -
Drewno na Konstrukcje -
elektryka poradniki -
Elementy konstrukcji drewnianej -
f.lux -
Fizyka -
fullrecall -
Grafika -
Jak co i o produkcji wina -
Kontenery transportowe -
Konwertery -
kwiaty z bibuły, papieru i materiału -
Lakiernictwo -
Matematyka -
NALEWKI -
Nalewki zdrowotne 1 -
Nalewki zdrowotne 2 -
Ogrodowe -
Piękne ogrody -
pojazdy,statki,samoloty -
Popular Woodworking (2000-2009) -
postacie -
PROJEKTY - PROGRAMY DO PROJEKTOWANIA -
Projekty - stolarstwo(1) -
Projekty(2) -
Rysunki dachu -
Sam to zrobię -
Schematy -
Sevroll Compositor 4 -
SHIPYARD -
ShopNotes Video -
ShopNotes(10) -
ShopNotes(11) -
ShopNotes(9) -
Skalniaki -
sketchup 6 -
Stolarstwo(3) -
Szablony -
sztuka obróbki drewna -
Taras Drewniany -
Wędzarnie - projekty -
Wielka księga nalewek -
Wood -
ZIOLA W DOMU I OGRODZIE
Spis lekcji zawartych w kursie:
Podstawy
01. Pobranie i instalacja 3D Studio w wersji trial
02. Interfejs programu, tworzenie własnych pasków narzędziowych
03. Viewports i kostka widoków
04. System jednostek
05. Przyciąganie obiektów
06. Siatki konstrukcyjne
07. Tworzenie grup
08. Kopiowanie obiektów
09. Ukrywanie i zamrażanie obiektów
10. Zaznaczanie obiektów
11. Nazwy obiektów
12. Gizmo transformacji
13. Transformacje: przesunięcie
14. Transformacje: obrót
15. Transformacje: skalowanie
16. Globalny i lokalny układ współrzędnych, przejęcie układu współrzędnych
17. Środek transformacji
18. Tworzenie obiektów
19. Tworzenie prostych kształtów i przekształcanie ich w obiekty 3d
Modelowanie
01. Modyfikator lathe
02. Obiekty złożone loft
03. Algebra Boole'a
04. Modelowanie boxowe
05. Modelowanie przez malowanie, modelowanie głowy
Modyfikatory
01. Modyfikatory
02. Modyfikator lathe - dzban
03. Modyfikator taper, zwężenie
04. Modyfikator twist
05. Modyfikator bend
06. Kopiowanie modyfikatorów
07. Funkcja collapse
08. Morphing
09. Modyfikator flex
10. Modyfikator noise, powierzchnia wody
11. Modyfikator slice, przekrój obiektu
12. Modyfikator symetrii
13. Modyfikator wygładzania obiektów
14. Modyfikator hair
15. Modyfikacja fragmentu obiektu
Mapy
01. Edytor materiałów
02. Kolory
03. Podstawowe parametry materiału
04. Przypisywanie i pobieranie materiałów
05. Właściwości bitmapy
06. Precyzyjne nakładanie tekstury z wykorzystaniem unwrap
07. Nałożenie różnych materiałów na jeden obiekt
08. Film video jako materiał
Oświetlenie
01. Wstęp: rodzaje świateł
02. Podstawowe parametry światła
03. Zmiana rodzaju oświetlenia
04. Rzucanie cienia i wykluczanie obiektów
05. Światło wolumetryczne
06. Attenuation - wygaszanie światła
07. Globalny układ nasłonecznienia
08. Źródło światła jako projektor
Kamery
01. Rodzaje kamer
02. Modyfikacja położenia kamery
03. Opcja walk trough, wizualizacja projektu
04. Ruchoma kamera
05. Zmiana parametrów kamery, głębia ostrości
Animacja
01. Animacja
02. Sterowanie animacją
03. Kopiowanie i kasowanie klatek kluczowych
04. Animacja obiektu po ścieżce
05. Hierarchia
Projekt praktyczny „Szalone miasto” - podsumowanie wiadomości
01. Wstęp
02. Ulica
03. Dom - część I
04. Dom - część II
05. Dom - część III
06. Ławka
07. Kosz na śmieci
08. Lampa
09. Światło
10. Tekstury budynek
11. Tekstury i materiały
12. Animacja - szalone miasto