Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

ST45-01.jpg

anasko / koleje / Lokomotywy spalinowe / ST45-01.jpg
Lokomotywy spalinowe - ST45-01.jpg
Download: ST45-01.jpg

167 KB

(800px x 598px)

0.0 / 5 (0 głosów)
ST45 (typ 301Dd) – normalnotorowa lokomotywa towarowa wyprodukowana przez zakłady PESA w Bydgoszczy dla spółki PKP Cargo. Powstała w wyniku modernizacji serii SU45, która polegała na wymianie silnika 2112SSF na MTU o tej samej mocy i zmianie stosunku przekładni, przez co jest możliwe ciągnięcie przez lokomotywę ciężkich składów towarowych. Modernizacji uległa także kabina maszynisty, gdzie zastosowano klimatyzację, pulpit maszynisty oraz system kontroli jazdy Locel-Intelo, który komunikuje się z maszynistą przy pomocy dotykowego wyświetlacza.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Lokomotywy spalinowe - Obraz_21611.jpg
SM-42 została zaprojektowana na przełomie lat 50. i 60. ...
SM-42 została zaprojektowana na przełomie lat 50. i 60. XX wieku z przeznaczeniem do ciężkich prac manewrowych, ale także prowadzenia pociągów, choć brak ogrzewania eleminował ją z prowadzenia pociągów pasażerskich w czasie sezonu grzewczego.
Lokomotywy spalinowe - SU-42.jpg
Lokomotywa SU42 (od numeru 500 wzwyż typ 101D) jest zmod ...
Lokomotywa SU42 (od numeru 500 wzwyż typ 101D) jest zmodernizowaną przez Newag Nowy Sącz w latach 1999-2000 lokomotywą SP42. Modernizacja polegała na zastąpieniu kotła WB-5 (służącego do ogrzewania parowego wagonów) na agregat prądotwórczy. Zastosowano silnik wysokoprężny Caterpillar typu CAT3208 o mocy 180kW napędzający trójfazową prądnicę synchroniczną z układem prostownikowym dostarczającą prąd o napięciu 3kV do ogrzewania wagonów. Lokomotywy SU42 mają numeracje od 500 wzwyż oraz nową kolorystykę (żółto niebieską). Przebudowa objęła 40 szt. lokomotyw serii SP42.
Lokomotywy spalinowe - SU45-23921.jpg
Na przełomie lat 80. i 90. wprowadzono modyfikację układ ...
Na przełomie lat 80. i 90. wprowadzono modyfikację układu ogrzewania pociągu. Kotły parowe starszego typu zastąpiono instalacją do elektrycznego ogrzewania wagonów, wstawiając prądnicę grzewczą produkowaną przez zakłady Dolmel we Wrocławiu. Przy okazji dokonano pewnych przeróbek w innych układach lokomotywy, zaś całą serię przemianowano z SP45 na SU45. Zmiany tej nie należy kojarzyć z przeznaczeniem lokomotywy, gdyż i tak używano ich do obsługi pociągów pasażerskich.
Lokomotywy spalinowe - Obraz_1161.jpg
SP42 – wariant lokomotywy SM42 wyposażony w kocioł parow ...
SP42 – wariant lokomotywy SM42 wyposażony w kocioł parowy do ogrzewania wagonów pasażerskich. Podstawowym przeznaczeniem było prowadzenie lekkich pociągów osobowych na niezelektryfikowanych liniach lokalnych, ale używane były także jako lokomotywy manewrowe.
Lokomotywy spalinowe - SP-45.jpg
Na przełomie lat 80. i 90. wprowadzono modyfikację układ ...
Na przełomie lat 80. i 90. wprowadzono modyfikację układu ogrzewania pociągu. Kotły parowe starszego typu zastąpiono instalacją do elektrycznego ogrzewania wagonów, wstawiając prądnicę grzewczą produkowaną przez zakłady Dolmel we Wrocławiu. Przy okazji dokonano pewnych przeróbek w innych układach lokomotywy, zaś całą serię przemianowano z SP45 na SU45. Zmiany tej nie należy kojarzyć z przeznaczeniem lokomotywy.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności