-
2 -
1655 -
113 -
30
2133 plików
1463,02 GB
Wkraczając do świata gry musimy zdawać sobie sprawę, iż tak naprawdę podzielony jest on na trzy strefy. W jednej z nich rządzi czysta energia – magia, druga opanowana została przez wysoko rozwiniętą technologię (autorzy porównują tę strefę do naszego świata z przełomu drugiego i trzeciego tysiąclecia), trzecia natomiast, Middle World, umieszczona pomiędzy wspomnianymi dwoma, zawiera zarówno elementy magii jak i technologii, trwające w równowadze, aczkolwiek usiłujące się zwalczać nawzajem. Oczywiście moc tych elementów jest nieco słabsza niż w swoich „ojczystych” dziedzinach.
Not the Time for Dragons została stworzona w stylu klasycznych, trójwymiarowych action-RPGów, takich jak Diablo, Dungeon Siege czy Sacred, tak więc miłośnicy tego gatunku powinni być usatysfakcjonowani. Wątek fabularny gry rozpoczyna się w strefie centralnej (Middle World), która zagrożona jest inwazją ze strony strefy magii. Jedyną nadzieją na ocalenie jest Wiktor, mieszkaniec strefy technologii, którego wielu uważa za Zabójcę Smoka – tylko on może pomóc magom Middle World w odparciu ataku. Nie znając swego przeznaczenia, prowadzony jedynie przez „zew” krwi oraz młodą czarodziejkę o imieniu Tel, Wiktor musi przejść próby czterech żywiołów. Tylko wtedy uda mu się uzyskać dostęp do magicznych zdolności. Niestety, nie wszystkim mieszkańcom Middle World przypada do gustu jego przybycie – magowie widzą w nim kolejnego wroga, inni traktują go jako Zabójcę Smoka, jeszcze inni widzą w nim wcielenie Smoka. W każdym razie przyjaciół ma niewielu – cała reszta usiłuje zabić go zanim dokończy inicjację.
Rozgrywka w Not the Time for Dragons jest dość dynamiczna. Przeważają tu zrealizowane z rozmachem zażarte bitwy przy wykorzystaniu magii, artefaktów i stali, ale nie brak również elementów typowych dla gier RPG – konwersacje z bohaterami niezależnymi, questy, pozyskiwanie członków naszej drużyny. Szczegółowo przedstawione uniwersum możemy podziwiać w 25 przygotowanych przez projektantów lokacjach. Za generowanie grafiki i efektów wizualnych odpowiedzialny jest licencjonowany od firmy SkyFallen silnik, który „napędza” grę Blood Magic, nic więc dziwnego, iż patrząc na screeny z obu tych gier widać pewne podobieństwa.
Wymagania sprzętowe:Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP
Instrukcja uruchomienia gry znajduje się tutaj
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
4 plików
3,86 GB