Trojkat bermudzki.rar
-
#GIEŁDA -
;;;;;JĘZYK HEBRAJSKI -
_literatura -
02 - eBooks -
1971 - Ostatni seans filmowy -
aa Fakty i Mity- mix -
aa Inne Dziwy - mix -
Alfred Hitchcock-kolekcja -
Czytanie z Dłoni - Palmreading -
Dora - Heita -
Dzieci Arbatu -
Ebooks publiczne dziedzictwo kulturowe -
Filmy dokumentalne -
Fotografia kirlianowska-Widzenie aury -
Gazety Wojenne -
Historia - Logiki -
HP Deskjet F2480 -
Informatyka -
INKWIZYCJA -
Kobieta diabeł -
Krav Maga -
Księża Kościół Watykan -
Kurs samoobrony -
Lot na księżyc -
Okuribito -
opracowania_pervin -
PHP Solutions 2007 (rocznik) -
Polska na urlop i weekend -
Portable -
Programy -
Psychologia -
Psychologia Osobowości wg. Pervin'a -
Psychologia_1 -
Remont zrób to sam -
Rosyjska Arka -
Schizofrenia słów -
Shoah (1985, Claude Lanzmann) -
sterowniki Acer 3690 2011 -
Sztuki Walki - Trening i Porady -
Tarot -
Teatr Telewizji -
Templariusze -
TEMPLARIUSZE I MASONI -
Toruń -
Trójkąt Bermudzki -
Video -
Warcaby -
wyuczona bezradność -
Złoty Kompas 2 -
Żydzi (okupacja, holocaust, antysemityzm)
Gatunek: Dramat, Wojenny Kraj: Francja, Izrael, Liban, Niemcy Rok: 2009
Pierwsza wojna libańska, początek czerwca 1982 roku. Czterech młodych czołgistów, wspartych niewielką grupą żołnierzy piechoty, zostaje wysłanych na swoją pierwszą walkę. Łatwa na pozór misja sprawdzenia obcego terenu przeradza się jednak w horror, okazuje się śmiertelną pułapką, a czwórka izraelskich żołnierzy jest zdana wyłącznie na siebie… Liban to film wyjątkowy. Nikt wcześniej nie pokazał bowiem wojny w taki sposób, w jaki uczynił to Maoz. Świat zewnętrzny możemy oglądać tylko z perspektywy uwięzionych w czołgu żołnierzy, obserwując go przez wizjer lufy, co jeszcze bardziej potęguje wrażenie klaustrofobii.
Reż. Petr Zelenka Produkcja: Czechy, Niemcy, Słowacja Gatunek: Dramat, Komedia Lektor
Opowieści o zwyczajnym szaleństwie to film o poszukiwaniu szczęścia, tęsknocie za miłością, zmaganiu z samotnością i brakiem porozumienia między ludźmi. Szaleństwo staje się tu jedynym sposobem na zmierzenie się ze światem. Bohaterami tej tragikomedii są ludzie uwikłani w dziwne związki emocjonalne. Jana wydzwania do kochanków z budki telefonicznej pod swoim domem; Petr, aby zatrzymać dziewczynę, sięga po indiańskie rytuały; Alicja i Jirí płacą postronnym ludziom, aby ich obserwowali w łóżku, bo inaczej nie mogą się kochać. Wszyscy składają się na portret zbiorowości, w której samotność stała się normą, a miłość ma coś z fast foodu - nie może trwać zbyt długo, bo następni wygłodzeni klienci czekają w kolejce.