Witch King.mdf.002
-
! Programy do czytania -
■ LEGO Harry Potter Lata 5-7 2011 PC -
■ GRY PC 1 PLIK ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -
■ STARE GRY KOLEKCJA ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -
■LEGO Harry Potter Years 1-4 PL -
♦♦♦Kore Wa Zombie Desu Ka (これはゾンビですか) -
3 DOORS DOWN -
30 SECONDS TO MARS -
AC-DC -
Action Comics -
Adept magii -
Assassin Creed -
Asterix -
Avengers -
Batgirl -
Batman -
Batman Arkham City CRACK -
Beginning's End -
Captain America -
EVERGREY -
Friday the 13th Jason vs Jason X -
Gambit -
Ghost Rider -
GREEN DAY -
Gwiezdne Wojny (Star Wars) -
Harry Potter [MKV] -
Harry Potter 720p HD -
Hobbit -
Hulk -
Incredible Hercules -
Iron Man -
Jesus Christ - W imię gnata -
KAMELOT -
KISS -
komiksy Transformers - komix - -
Kore wa Zombie Desu ka. of the Dead -
Książki PL (hasło chomik) -
NIGHTINGALE -
Nowy folder -
One Piece -
One Piece [PL] -
OZZY OSBOURNE -
Piraci Z Karaibów 720p HD -
QUEEN -
RED HOT CHILI PEPPERS -
Rising Son -
RIVERSIDE -
THE DOORS -
THE ROLLING STONES -
Vol. 4
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP
OPIS :
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.