Painkiller-Hell Wars.part05.rar
-
! FIFA 13 [PL] -
! Football Manager 2013 PL [PC] -
! GRID 2 [PL] PC -
! HEROES VI Might & Magic Kolekcja [PL] -
! HITMAN Rozgrzeszenie [PL NAPISY+DUBBING] -
! King's Bounty Ściezki Przeznaczenia [PL] PC -
! Magicka REPACK PL-O22y [25 DLC] -
! MEDAL OF HONOR Warfinger PL [PC] -
! METRO Last Light [PL] PC -
! Omerta City of Gangsters [PL] PC -
! REMEMBER ME [PL] PC -
! RESIDENT EVIL 6 [PL] PC -
! RESIDENT EVIL Revelations [PL] PC -
! SACRED 2 Złota Edycja [PL]-PROPHET -
! SNIPER GHOST WARRIOR 2 [PL] PC -
! Spec Ops The Line REPACK [PL]-O22y -
! The Night of the Rabbit [PL] PC -
! The Sims 3 Cztery pory roku [PL] PC -
! The Sims 3 Monte Vista [PL] PC -
! The Sims 3 Studenckie Życie [PL] PC -
! The Sims 3 Szalone Lata 70 80 i 90 [PL] PC -
! TOM CLANCY'S BLACKLIST [PC] -
! Tom Clancy's Endwar (2009) PC -
! Tomb Raider 2013 [PC] -
! TOMB RAIDER 2013 [PL] PC -
! TOMB RAIDER 2013 [PL]-PROPHET PC DLC's -
! TOMB RAIDER 2013 [PL-MULTi13]-PROPHET DLC's -
! TOMB RAIDER 2013 REPACK pl -
! TOTAL WAR ROME II [PC] -
! TRINE 2 Complete Story pl -
! WARGAME AirLand Battle pl -
! WARGAME Zimna Wojna pl [DLC's] PC -
! Worms Revolution pl -
! XCOM Enemy Unknown pl -
! ロ-Omerta Miasto Gangsterów XBOX 360 -
! ロ-Tomb Raider (2013) XBOX 360 -
!!!WWE ALL STARS Xbox360!!! -
⨂- Fuse (2013) XBOX360 -
● Far Cry 3 PL Xbox360 -
☼ Far Cry 3 - Blood Dragon -
☼ The Walking Dead Survival Instinct -
♦PL-O22y -
♦PL-PROPHET -
♦SPOLSZCZENIE -
♦SYBERYJSKI SZTURM [DLC] -
⧫ Yesterday [2012]_[PL] -
Troy Total War -
Warhammer 40,000 Dawn of War 2 -
WWE Extreme Rules 2013 -
WWE WrestleMania 2013
People Can Fly ( producent )
Dreamcatcher / The Adventure Comp. ( wydawca )
gry akcji ( FPS )
25 lipca 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
25 lipca 2006 ( data premiery w USA ) (NTSC)
XBX zobacz na: PC
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / link-kabel liczba graczy: 1-16
wymagania wiekowe: 18+
Debiut deweloperski polskiego teamu People Can Fly, który zyskał uznanie zarówno w Europie, jak i za oceanem. Strzelanina FPP, w której bohater przedziera się przez 19 wielkich poziomów wypełnionych po brzegi sługami zła, by na samym końcu zmierzyć się z samym księciem ciemności – Lucyferem.
„Painkiller”, debiut deweloperski polskiego teamu People Can Fly, zyskał duży rozgłos wśród miłośników strzelanin FPP. Gra zdobyła uznanie nie tylko w Europie, ale także za oceanem, gdzie wiele renomowanych serwisów wystawiło jej bardzo wysokie noty. Po okresie katowania tytułu przez brać PC-tową przyszedł czas na użytkowników konsol, a konkretnie Xboxa.
Bohaterem „Painkillera” jest niejaki Daniel Garner, pechowy uczestnik wypadku drogowego. W wyniku kolizji ponosi śmierć na miejscu, lecz na tym zdarzeniu historia się nie kończy, lecz dopiero zaczyna. Po gwałtownym zejściu dusza Garnera ani nie wpadła w łapy szatana, ani nie zapukała do bram nieba. Niestety, Daniel nie zazna spokoju przed wypełnieniem zadania. Został bowiem wybrańcem, wojownikiem mającym stanąć do walki przeciwko samemu księciu piekieł – Lucyferowi. Zanim jednak dobierze mu się do skóry, musi zaliczyć 19 wielkich poziomów wypełnionych po brzegi sługami diabła: demonami, nieumarłymi, kapłanami ciemności, rycerzami zombie itd.
Przed rozpoczęciem zabawy gracz wybiera jeden z czterech poziomów trudności, określających głównie liczebność i zachowanie się nieprzyjaciół. Na niskich poziomach wrogów jest niewielu i nie są zbyt rozgarnięci, ale na wyższych są liczniejsi i znacznie mądrzejsi. Przygwożdżeni ogniem, potrafią się wycofać, przegrupować i zaatakować większymi siłami. Wyposażenie Garnera jest adekwatne do szerzonej demolki: pięć rodzajów broni, z których każda posiada dwa tryby prowadzenia ognia. Dodatkowo gracza wspomagają odnalezione zbroje, skrzynki z amunicją, czaszki rozszerzające możliwości broni, złoto itd. Z zabitych wrogów ulatują dusze, które należy zbierać (regenerują energię), a za każdą zgromadzoną setkę bohater przeistacza się w demona zniszczenia, zmiatającego wszystko na swej drodze. Przejście poziomów w pewien określony sposób nagradzane jest złotymi lub srebrnymi kartami Tarota, będącymi kolejnymi „wspomagaczami”, rozbudowującymi możliwości wybrańca i dającymi mu dodatkowe moce.
Oprawa graficzna „Painkillera” wykreowana została na autorskim silniku PAIN Engine. Lokacji jest wiele i są bardzo zróżnicowane (cmentarz, katakumby, katedra, więzienie, bagno, zamek, stacja kolejowa, ruiny, miasto na wodzie, piekło i inne), uwagę przyciągają wysokiej jakości tekstury, dynamiczne oświetlenie i cieniowanie oraz szereg innych ciekawych efektów. Bardzo dobrze wyglądają postaci, zbudowane z 3-4 tysięcy polygonów (bossowie mają nawet 8 tysięcy). Proces animowania oraz programowania fizyki oparto na silniku Havok 2.0, użyto również popularnej ostatnio technologii ragdoll, odpowiedzialnej m.in. za kolizje i realistyczne upadki ciał.
Jak w każdej strzelaninie FPS, tak również w „Painkillerze” zaimplementowano tryb multiplayer. W kilku standardowych trybach można toczyć boje w czterech na jednym telewizorze (podzielony ekran) lub nawet do 16-tu w sieci (usługa Xbox Live).