Klucz.txt
-
1-2006 -
1-2007 -
1-2008 -
1-2009 -
1-2010 -
1-2011 -
2008 -
2-2006 -
365 rzeczy do zrobienia -
Be Active dietetyka & fitness 2016 -
Dave Salmoni wśród lwów(1) -
Dave Salmoni wśród lwów(1)(1) -
dla 3 -latków -
Ja albo mój pies(4) -
Karty Anielskie -
Karty Jednorożców (Doreen Virtue) -
Kłopotliwe Zwierzaki(1) -
Kłopotliwe Zwierzaki(2) -
Kociaki -
Kociaki(1) -
Kocim Okiem(1) -
Kocim Okiem(2) -
Magazyn Witch -
Mała Diana Ekstra Druty i szydełko 2015 -
Maraton z Kotami(1) -
Młode i dzikie(1) -
Mollie potrafi 2015 -
Najsłotrze Zwierzaki -
Najsłotrze Zwierzaki(1) -
Ostry dyżur dla zwierząt(1) -
Ostry dyżur dla zwierząt(2) -
PC Format 2016 -
PC World 2016 -
Pokochaj Koty(3) -
Pokochaj Koty(4) -
Policja dla zwierząt - wydania specjalne(1) -
Policja dla zwierząt w Detroit(1) -
Policja dla zwierząt w Filadelfii(1) -
Policja dla zwierząt w Houston(2) -
Policja dla zwierząt w Miami(2) -
Policja dla zwierząt w Phoenix(1) -
Policja dla zwierząt w RPA(1) -
Sekretne Życie Naszych Ulubieńców -
Szczenikaki -
Szczenikaki(1) -
Świat bez tajemnic - Koty duże i małe -
Wszystko o Kotach(3) -
Wszystko o Psach [Specjal] -
Wyjątkowe Psy(1) -
YOGA & Ayurveda 2015
The Sims Abrakadabra PL
wymagania sprzętowe: Pentium II 450MHz, 128 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 1.3 GB HDD
Siódmy i zarazem ostatni dodatek do pierwszej częsci The Sims wprowadzający do świata simów całkowitą nowość... magię!.
Siódmy i zarazem ostatni dodatek do pierwszej częsci The Sims wprowadzający do świata simów całkowitą nowość... magię!. Po zainstalowaniu The Sims Makin Magic nasz sim otrzymuje możliwość rzucania szeregu różnorodnych czarów, w tym wzmacniających uczucia jakim darzą go inni simowie, jak i uprzykrzających życie znienawidzonym sąsiadom (zamiana w żabę) czy też pomagających wykonać mu codzienne nużące obowiązki (np. ugotować obiad czy posprzątać w kuchni). Sim może uczyć się kolejnych zaklęć studiując rodzinną księgę czarów, wykonując szereg zadań czy rozwiązując zagadki zadane mu przez specjalne nowe postacie Questing NPC, a także miksując ze sobą poszczególne zaklęcia i tworząc tym samym nowe. Jeżeli jednak nie uda mu się rzucić czaru będzie musiał uporać się z efektami ubocznymi jakie są tego konsekwencją, np.: plaga ropuch czy uderzenia piorunów.
W The Sims Makin Magic pojawia się nowa lokacja Magiczne Miasto, do której można się dostać przez specjalne portale. W mieście tym simowie mogą szkolić się w magii, uczyć nowych trików, np. lewitacji, hipnozy, czy zamiany przedmiotów w żywych pomocników, i toczyć pojedynki, za wygranie których otrzymają magiczne monety (tzw. MagiCoins). Za monety te można kupować specjalne składniki, z których tworzy się czary. W Magicznym Mieście znajdziemy szereg sklepów z owymi składnikami oraz dużo innych miejsc i atrakcji, np. Fun House, Haunted House, Side Show, Spook Show, Magic Dueling Arena, Magic Trick Table. Pojawiają się też urządzenia i miejsca zaspokajaące potrzeby żywieniowe simów (Popcorn Maker, Cotton Candy Stand oraz Ghoul-ash Cart) oraz nowe przedmioty (m.in.: Wand Charger, Charm Maker, Faerie Toy Box, Magic Crystal, Dragon Nest).
Dodatek zawiera ponad nowych 150 elementów i przedmiotów, takich jak: nowe podłogi, ściany, nowe skiny postaci, nowe potrawy, nowe wystroje otoczenia, itp. Pojawiają się nowe postacie (duchy, mumie, zjawy i upiory), specjalne questy, śródziemnomorski wystrój kuchni, a także możliwość pieczenia ciasteczek, pasztecików czy chleba, hodowania krzewów winorośli i następnie wykonywania z ich owoców różnych nalewek oraz wiele innych dodatków związanych z nowym elementem świata gry, tj. magią.
Screeny :