Krok 1
Spróbuj pobrać plik ponownie.
W ciągu 7 dni od pierwszej próby pobrania, transfer z Twojego konta nie zostanie ponownie naliczony. Musisz pobierać dokładnie ten sam plik z tego samego Chomika.
Uwaga!
'Dokładnie ten sam plik' oznacza, że plik musi zostać ponownie pobrany od użytkownika, u którego doszło to pierwszego pobrania.
Nie może to być:
- plik u innego użytkownika o tych samych parametrach;
- ten plik, ale zachomikowany do Ciebie.
Każdy plik ma wówczas unikalne ID - system będzie Cię prosił ponownie o transfer.
Możesz go łatwo odszukać:
- jeśli pobrany był za pomocą przeglądarki
- znajdź ten plik na liście ostatnio pobranych plików w przeglądarce internetowej (skrót Ctrl+J)
- kliknij na niego prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję 'przejdź do strony pobierania',
- znajdź plik i kliknij 'pobierz'.
- jeśli pobrany był za pomocą ChomikBoxa
- wybierz opcję 'pobieranie' i kliknij zakładkę 'pobierane';
- kliknij na liście plik, który chcesz pobrać prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję 'pobierz ponownie'.
Krok 2
Odnotuj ten fakt w komentarzu do tego pliku, w celu ostrzeżenia innych użytkowników.
Poinformuj właściciela konta - poprzez system Prywatnych Wiadomości Chomika. Właściciel konta jest pierwszą osobą, która powinna w tej sprawie zainterweniować oraz udzielić Ci informacji niezbędnych do bezproblemowego otwarcia pliku.
Uwaga!
Pliki znajdujące się na Chomikuj.pl zamieszczane są przez użytkowników – będą potrafili posłużyć Ci poradą w przypadku problemów z już pobranym plikiem.
Obsługa Chomikuj.pl może pomóc Ci jedynie wówczas, gdy masz problemy techniczne z pobraniem pliku oraz infrastrukturą serwisu, nie zaś z zawartością plików.
Krok 3
W przypadku braku interwencji właściciela pliku w ciągu 3 dni,
skontaktuj się z nami.