Krok 1
Spróbuj pobrać plik ponownie.
W ciągu 7 dni od pierwszej próby pobrania, transfer z Twojego konta nie zostanie ponownie naliczony. Musisz pobierać dokładnie ten sam plik z tego samego Chomika.
Transfer za plik naliczany jest już przy zainicjowaniu pobierania pliku – dlatego, jeśli rozmyślisz się i anulujesz pobieranie z Twojego konta i tak zostanie odliczona wartość całego pliku.
Uwaga!
'Dokładnie ten sam plik' oznacza, że plik musi zostać ponownie pobrany od użytkownika, u którego doszło to pierwszego pobrania.
Nie może to być:
- plik u innego użytkownika o tych samych parametrach;
- ten plik, ale zachomikowany do Ciebie.
Każdy plik ma unikalne ID - system będzie Cię prosił ponownie o transfer.
Możesz go łatwo odszukać:
- jeśli pobrany był za pomocą przeglądarki
- znajdź ten plik na liście ostatnio pobranych plików w przeglądarce internetowej (skrót Ctrl+J)
- kliknij na niego prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję 'przejdź do strony pobierania',
- znajdź plik i kliknij 'pobierz'.
- jeśli pobrany był za pomocą ChomikBoxa
- wybierz opcję 'pobieranie' i kliknij zakładkę 'pobierane';
- kliknij na liście plik, który chcesz pobrać prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję 'pobierz ponownie'.
Krok 2
Skorzystaj z z programu ChomikBox (
https://chomikuj.pl/chomikbox) lub z akceleratora pobierania (np. Free Download Managera:
https://chomikuj.pl/DownloadManager.aspx) do ponownego pobrania pliku.
W przypadku korzystania z akceleratora pobierania:
- upewnij się, że w Opcjach profilu (zakładka 'Ustawienia') Chomika zaznaczony jest checkbox "pokazuj dodatkowe okno z linkiem przyjaznym akceleratorom pobierania” z wybraną opcją „wszystkich plików".
Po rozpoczęciu pobierania pliku, pojawi się dodatkowe okno z linkiem, który możesz dodać do akceleratora pobierania.
Krok 3
W przypadku trudności –
skontaktuj się z nami.