Steel.Battalion.Heavy.Armor.XBOX360-iMARS.part5.rar
-
Akai Katana -
Alvin and the Chipmunks Chipwrecked KINECT -
Armored Core V -
Asura’s Wrath -
Battleship -
Bejeweled 3 -
Birds of Steel -
Blades of Time -
BlazBlue Continuum Shift Extend -
Borderlands 2 -
Damage Inc Pacific Squadron WWII -
Darksiders II (2012) -
Dirt 3 - Complete Edition -
Edukacja finansowa -
Everyone Sing (2012) -
Family Game Night 4 Kinect -
FILMY - NOWOŚĆ -
FILMY 2013 -
Gears of War 3 -
Gry XBOX 360 -
HAWX 2 PL -
Języki obce -
Kinect Sports - Season Two PL -
LEGO PRZYGODA GRA WIDEO -
Madden 13 (2012) -
Merida Waleczna PL (2012) -
Naughty Bear Gold Edition -
NFS the RUN -
NHL 13 -
NOWOŚCI -
Port Royale 3 Pirates & Merchants (2012) -
Praca i kariera -
PROTOTYPE 2 -
Quantum Theory -
RAMBO THE VIDEO GAME (2014) -
Resident Evil Operation Racoon City -
Silent Hill - HD Collection -
SpongeBob's Surf & Skate Roadtrip Kinect -
Star Wars The Force Unleashed II -
STEEL BATTALION - Heavy Armor -
Supremacy MMA -
Tekken Tag Tournament 2 -
TEST DRIVE FERRARI RACING LEGRNDS -
The Amazing Spiderman, Niesamowity Spider-Man -
Thief (2014) -
Tour De France 2012 (2012) -
Transformers Upadek Cybertronu (2012) -
Tropico 3 -
Tropico 4 PL -
Your Shape Fitness Evolved 2012
Release: Steel Battalion: Heavy Armor (2012) XBOX360
OPiS / iNFO
Steel Battalion: Heavy Armor to kontynuacja najbardziej zaawansowanego konsolowego symulatora robotów bojowych, wydanego oryginalnie w 2002 roku na konsolę Xbox. Produkcja robi użytek z Kinecta, zastępującego niesamowicie drogi kontroler znany posiadaczom części pierwszej, który składał się z czterdziestu przycisków, pedałów, a także dwóch manetek. Steel Battalion: Heavy Armor zostało opracowane wspólnymi siłami przez firmy Capcom oraz From Software. Głównym producentem jest Keiji Inafune, znany z takich serii jak Onimusha czy Dead Rising.
Akcja gry toczy się w roku 2082, ponad 60 lat po tym, jak pożerające silikon mikroby zniszczyły wszystkie procesory, pozbawiając ludzkość dostępu do większości zdobyczy współczesnej techniki. Nie zniechęciło to jednak państw do prowadzenia wojen o surowce naturalne. Konflikty te przypominają zmagania z czasów II wojny światowej, z jedną ważną różnicą – do powszechnego użytku weszły potężne pionowe czołgi (Vertical Tank – w skrócie VT) i to w pilota jednej z tych maszyn wciela się gracz. Opowieść zaczyna się, gdy amerykańska armia ląduje na Manhattanie i rozpoczyna walkę o wyzwolenie Nowego Jorku spod jarzma chińskich okupantów.
Steel Battalion: Heavy Armor to uproszczony symulator. Kierowana przez nas maszyna jest powolna, a sterowanie jej ruchami wymaga opanowania sporej ilości przyrządów pokładowych. Poprzednie odsłony serii korzystały olbrzymiego kontrolera, wyposażonego w dwa joysticki i kilkadziesiąt przycisków. W przypadku Heavy Armor urządzenie to zostało zastąpione przez Kinecta, który służy do kontrolowania ruchów postaci w kokpicie. Pozwala on na intuicyjnie rozglądanie się i własnoręczne przełączanie przycisków umiejscowionych we wnętrzu kroczącej maszyny. Natomiast tradycyjny pad wykorzystujemy do poruszania maszyną oraz celowania i strzelania. Ten hybrydowy interfejs umożliwił stworzenie gry, która z jednej strony oferuje imersję typową dla produkcji korzystających z Kinecta, a jednocześnie nie upraszcza symulacyjnego systemu sterowania mechem.
Zabawa nie ogranicza się jedynie do spektakularnych bitew. Równie ważną rolę odgrywają więzi emocjonalnej z wirtualnymi postaciami i podejmowane przez nas decyzje. Poległych podwładnych nie da się później wskrzesić, więc każda strata jest wyjątkowo bolesna. Żołnierze są również tylko ludźmi – w sytuacji stresowej mogą spanikować i zdezerterować. Naszym zadaniem jest wtedy zmuszenie ich do pozostania w drużynie, nawet jeśli wymagać to będzie zastosowania wobec nich przemocy. Regularnie pojawiają się również sekcje, w których musimy opuścić kokpit, np. po to, aby zdobyć wodę dla członków załogi lub przeszukać pozostawione na polu bitwy ciała poległych. Dbanie o dobre stosunki członkami batalionu jest kluczowym elementem rozgrywki, ponieważ kształt tych relacji wpłynie na ostateczny wynik całej wojny.
POLSKA WERSJA GRY PROCESOR:CORE 2.2 GHz ROK:2012 RAM: 3 GB WINDOWS: XP/VISTA/7 GRAFIKA: 256 MB
1. POBIERZ 2. OBRAZ ZAMONTUJ 3. ZAINSTALUJ 4. SKOPIUJ CRACK 5. GRAJAkcja gry rozpoczyna się zaledwie kilka dni po zakończeniu pierwowzoru. Po zniszczeniu wszystkich portali przyczyniających się do inwazji orków █ POLSKA WERSJA [ CRACK W ISO FOLDER PROPHET ] █
POLSKA WERSJA GRY PROCESOR: CORE 2.4 GHz ROK:2012 RAM: 2 GB WINDOWS: XP/VISTA GRAFIKA: 512 MB
1. POBIERZ 2. OBRAZ ZAMONTUJ/WYPAL 3. ZAINSTALUJ 4. SKOPIUJ CRACK Z ISO 5. GRAJR.A.W.: Realms of Ancient War to zręcznościowe RPG inspirowane cyklem Diablo. Jest to produkcja francuskiego studia Wizarbox znanego dotąd głównie z przygodówek, takich jak Gray Matter █ WERSJA POLSKA PROPHET [ CRACK W ISO FOLDER PROPHET ] █
POLSKA WERSJA GRY PROCESOR: 3 GHz ROK:2011 RAM: 2 GB WINDOWS: XP/VISTA/7 GRAFIKA: 128 MB
1. POBIERZ 2. OBRAZ ZAMONTUJ/WYPAL 3. ZAINSTALUJ 4. SKOPIUJ CRACK Z ISO 5. GRAJFabuła obraca się wokół trzech głowic nuklearnych wykradzionych przez separatystów z arsenału Rosji oraz dokonanego przez nich puczu wiążącego się z przejęciem władzy przez ultranacjonalistów. █ WERSJA POLSKA [ PREMIERA - DZIŚ WYSZEDŁ CRACK ] CRACK I UPDATE W ISO █