rld-cx12.part1.rar
-
■GRA O TRON SEZON 1 LEKTOR PL -
■RODZINA BORIGOW SEZON 2 -
ALCATRAZ (LEKTOR PL) -
ALCATRAZ (NAPISY PL) -
Android -
Android Apps -
Android- filmy -
BEZKARNI SEZON 1 LEKTOR -
BEZKARNI SEZON 2 LEKTOR -
CITIES XL 2012 -
CZYSTA KREW 5 SEZON -
Driver San Francisco (2011) PC -
FIFA MANAGER 12 (2011) PC -
FILMY RMVB -
FILMY RMVB HD -
FIRMA LEKTOR -
Gala MMA Attack 2 -
Gala w Bydgoszczy (02-06-2012) -
Gale UFC -
Hard Reset Pc (2011) -
HD -
KSW 18 25 luty 2012 -
KSW 19 CALA GALA (12 05 2012) -
NBA 2K12 ( PC ) -
NIKITA PL -
PAYDAY THE HEIST PC -
Pro Evolution Soccer 2012 PC -
PRODUKCJE 2012 -
PRODUKCJE STARSZE -
RODZINA BORIGOW 2 SEZON -
RUGBY CHALLENGE (2011) SKIDROW -
SEZON 8 Lektor PL -
SPORT-WALKI -
STREET FIGHTER X TEKKEN PC 2012 -
STRONGHOLD 3 SKIDROW PL -
Sztos 2 -
Sztos 2 film -
ŚWIAT BAJEK -
TERRA NOVA (PL) -
The Darkness II PC (2012) -
The Sims 3 Luksusowy Wypoczynek -
THE SIMS 3 ZWIERZAKI -
TOMASZ ADAMEK - NAVY AGUILERA 25.03.2012 -
Tomasz Adamek vs Eddie Chambers -
TOUCH (2011) LEKTOR -
WINTER SPORTS 2011 -
Witalij Kliczko vs Derek Chisora -
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO PRZEZ ŚWIAT -
WRC 2 POLSKA WERSJA -
ZEMSTA LEKTOR
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.