HUGO - Smakka Ball PL.iso
-
1 Zoo Tycoon 2 Podstawa PL -
2 Zoo Tycoon 2 Na ratunek Zwierzakom PL -
3 Zoo Tycoon 2 Afrykańskie Zwierzaki PL -
4 Zoo Tycoon 2 Podwodny świat PL -
5 Zoo Tycoon 2-Wymarłe gatunki PL -
Age Of Empires III dodatki -
Age Of Empires III PL -
ANGIELSKI -
Asterix Na Olimpiadzie -
Auta 2 -
Auta Mistrzostwa złomka -
AUTOMAPA 6.10 EUROPA FINAL STYCZEN 2012 -
Blind Shot -
Boulder Dash XL 2011 -
Civilization V -
Colin McRae DIRT 2 -
Corel Paint Shop Pro Photo X2 PL -
crack + generator kodów -
Desenie i tła -
Doom 3 PL -
Duke Nukem Forever 2011 -
Far Cry 2 -
Garmin City Navigator Europe NT 2012.30 -
HALF LIFE PL KOLEKCJA -
HUGO PL - KOLEKCJA- -
Kali - Gdy Zgaśnie Słońce [2012] -
Kurka wodna 2 -
LEFT 4 DEAD 2 -
LEGO Piraci z Karaibów -
Microsoft Winows 8 -
Muzyka Disco Polo 2012!!! -
NAWIGACJA -
OD WAS!! -
ODLOT -
Office 2010 PL + aktywator -
Ramki -
Return to Castle Wolfenstein -
SimCity Societies Deluxe Edition PL -
Sztuki walki Capoeira 2011 PL PC -
The Sims 2 - Erotic Dreams -
The Sims 3 - Miejskie Życie PL -
The Sims 3 Luksusowy Wypoczynek 2011 -
The Sims 8in1 FULL PC -
The Sims ŚREDNIOWIECZE -
Trening -
Wolfenstein -
X-MEN LEGENDS 2 PL -
X-MEN ORIGINS -
Złota Rączka Plemion -
Zoo Tycoon
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej. |
Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 28 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 28 kwietnia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku 6-12 lat. Graj i ucz się geografii z Hugo i rodzinką. Gra wydana została w polskiej wersji językowej.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 czerwca 2000 ( światowa data premiery ) 30 czerwca 2000 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja. „Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu. „Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa. „Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii. „Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę. „Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę. „Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 18 czerwca 2002 ( światowa data premiery ) 18 czerwca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM |
Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.
ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 12 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 06 maja 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 64 MB RAM, grafika zgodna z DirectX, system Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 8.1, CD-ROM 8x, 150 MB HDD |
„Hugo: Tropikalna Wyspa 3” to kolejna część przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo, którego polscy gracze znają głównie z telewizji Polsat. Omawiana produkcja, „Tropikalna Wyspa 3” pod względem fabuły jest kontynuacją dwóch poprzednich części o tym samym tytule. Główny bohater ponownie wybiera się w emocjonującą podróż w głąb tytułowej wysepki, na której króluje złowroga czarownica Scyllia. Wraz ze swoimi dziećmi, Hugo – czyli w istocie użytkownik – musi pokrzyżować plany swemu największemu, odwiecznemu wrogowi. W trakcie zabawy natkniemy się tu na siedem zręcznościowych mini-gierek: młody gracz zbiera diamenty, pomaga w uwolnieniu biednych Kilku, a także bierze udział w szaleńczej bitwie żuków i zabawie pamięciowej. Rozwiązując kolejne zadania zwiedzimy między innymi starożytny Egipt oraz niepowtarzalne miejsce zwane Cafe Muzyka. Zróżnicowany poziom trudności (trzy poziomy) sprawia, że dzieci w wieku od 6 do 12 lat nie mają większych problemów z rozwiązaniem zagadek logicznych i zręcznościowych, natomiast pełna, polska profesjonalna wersja językowa w połączeniu z niezgorszą oprawą audiowizualną sprawia, że pociechy starszych graczy chętnie sięgają po ten tytuł.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 22 listopada 2002 ( światowa data premiery ) 22 listopada 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM |
Kolejny tytuł z popularnej w naszym kraju serii gier familijnych opowiadających o przygodach trolla Hugo. Tym razem nasz bohater zainspirowany dziennikiem swojego starego dziadka, kapitana Bardzobrodatego, postanawia wyruszyć w podmorskie głębiny. Jego dziadek opisał w dzienniku, jak to żeglował przez siedem mórz, wioząc na pokładzie swego statku bezcenny skarb. W drodze do domu został zaatakowany przez swego odwiecznego wroga, kapitana Mackę i jego bandę nieustraszonych piratów. Statek, niestety, utonął, zaś kapitan Bardzobrodaty i jego załoga odpłynęli szalupą, pozostawiając bezcenny skarb na dnie morza. Teraz Hugo postanawia skorzystać ze swej łodzi podwodnej i odnaleźć skarb dziadka. Odwieczny wróg dziadka Bardzobrodatego, kapitan Macka, narysował mapę wskazującą drogę do skarbu i podzielił ją na cztery części – jedną zatrzymał sam, a pozostałe rozdał trzem najbardziej zaufanym piratom. Zadaniem gracza jest pomóc Hugo tak, aby mały Troll odnalazł wszystkie części mapy i odzyskał skarb, który prawnie należy do jego rodziny. Gra edukacyjna, która bawi i uczy dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Cztery strefy klimatyczne w których poszukujemy kawałków mapy, tj. strefa arktyczna, umiarkowana, subtropikalna i tropikalna. Misje polegające na karmieniu ośmiornic i lwów morskich, a także - unikaniu żarłocznych rekinów i straszliwych węży morskich. Dodatkowo na płycie z grą znajduje się interaktywna encyklopedia, omawiająca wody wszystkich czterech stref klimatycznych z komentarzami oraz obrazkami ponad 40 zwierząt występujących w grze. Dodatkowe gry „Dyscypliny sportowe” - uczestniczą w nich różne morskie zwierzaki, współzawodnicząc między sobą pod względem szybkości, wagi, umiejętności nurkowania czy składania jaj. Na płycie z grą znajdują się cztery wygaszacze ekranu ze zwierzętami z morskich głębin.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) gry akcji / zręcznościowe 24 listopada 2005 ( światowa data premiery ) 24 listopada 2005 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 250 MB HDD |
Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor. Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY.
Developer: ITE Media Dystrybutor PL: CD Projekt Premiera: 17. listopada 2006 Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 3 lat Wydanie / seria: edycja premierowa |
Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom - tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni. Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta. Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.
Producent: NDS Ltd. Wydawca: CD PROJEKT Dystrybutor: CD Projekt Premiera Świat: 27 listopada 2008 Premiera Polska: 27 listopada 2008 Gatunek: akcja / platformowa Kategoria wiekowa: od 4 lat System operacyjny: Windows XP SP2/Vista Pamięć RAM: 256 MB Karta graficzna: 64 MB Karta dźwiękowa: 16 bitowa zgodna z DirectX 9.0c Dysk twardy: 400 MB wolnego miejsca *gra nie działa na kartach GeForce 4 MX. Gra może działać na laptopach ale działanie gry na komputerach przenośnych nie jest oficjalnie wspierane. |
Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Agent Hugo wybiera się na wakacje na Hawaje, a tam zastaje mnóstwo brudu. Zamiast odpoczynku, ma więc zadanie posprzątać wyspę. Agent zawsze wyposażony jest w kosmiczne gadżety, tym razem użyje pistoletu bańkowego, a pomogać mu będą śmiecioludki. -Cechy produktu: 17 rozbudowanych etapów Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 14 kwietnia 2003 ( światowa data premiery ) 14 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Pięć ekscytujących misji na różnych planetach i księżycach w Układzie Słonecznym. Dodatkowe zagadki, wygaszacz ekranu i rysunki, które można wydrukować i pokolorować. Trzy poziomy trudności. Profesjonalna, polska wersja językowa. |
Hugo w Kosmosie to gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat, która jednocześnie bawi i uczy. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabierze je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Podstępnie szpiegując Profesora Kosmoska, zła wiedźma Scylla odkryła, że po drugiej stronie planety Pluton znajduje się asteroid, którego jądro zbudowane jest niemal w całości z czarnych diamentów. Ukradła więc najnowszą rakietę Profesora, ulepszyła ją kilkoma mrocznymi czarami i razem z Don Kroko i jego żołnierzami ruszyła w podróż, aby zdobyć całą energię zawartą w czarnych diamentach. Energia ta umożliwi jej stworzenie złowrogiego promienia. Jeżeli promień trafi w Magiczny Las Trolli, zamieni wszystkie mieszkające w nim delikatne stworzenia w niewolników złej wiedźmy.