ARMA.II.Reinforcements.SKIDROW.PL.part02.rar
-
11 11 11 - Liczba Przeznaczenia -
12 Godzin -
12 Świątecznych Katastrof -
18 Lat Później -
21 Jump Street -
40 -
40 Dni i Nocy -
6 Kul -
Ave -
Biel -
Chłopiec, Który Żył Już Kiedyś -
Długi Weekend -
Genghis - The Legend Of The Ten -
Hazardziści -
Higanjima -
Justice League - The Flashpoint Paradox -
Kiedy Krokodyle Zjadały Dinozaury -
Killing Season -
Kolonia -
Kosmici Kontra Ninja -
Król Ulicy -
Księżycolud -
Ladies Man A Made Movie -
Livide -
Maraton Filmów Grozy -
Me and You -
Niepamięć -
Obywatelka Jane -
Odliczanie -
Ostatni z Żyjących -
Parker -
Pięść Wojownika -
Rodzinna Tajemnica -
Scooby-Doo i Kinopotwory -
Serce Dębu -
Siostra Twojej Siostry -
Siwowłosy -
Straszny Film 5 -
Śliska Sprawa -
Śmierć Superbohatera -
Telefon z Piekła Rodem -
The End Of Love -
Tiger Eyes -
Tracker -
Wichrowe Wzgórza -
Władca Lalek - Powstanie Osi -
Wspaniała -
Zagadki Sfinksa -
Zielona Mila -
Zila Ghaziabad
Pentium IV 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8600 GT lub lepsza), Windows XP/Vista/7
ArmA II: Reinforcements to dodatek przygotowany z myślą o PC-towej wersji gry ArmA II - realistycznej strzelaniny aspirującej do miana symulatora rzeczywistych pól walki. Stworzeniem rozszerzenia, podobnie zresztą, jak w przypadku właściwej gry, zajmuje się studio deweloperskie Bohemia Interactive.
Twórcy serii po raz kolejny zamierzają wrzucić graczy w sam środek najbardziej realistycznego symulatora zmagań wojennych, który nie tylko wykonany został z dbałością o wszelkie detale związane z odwzorowaniem działań zbrojnych, ale również może pochwalić się świetnie odwzorowanym polem walki, czy też autentycznymi modelami jednostek i pojazdów występujących w grze.
ArmA II: Reinforcements wprowadzi do gry dwie zupełnie nowe frakcje - BAF (British Armed Forces) oraz PMC (Private Military Company). Dodatek ten może być zarówno uruchamiany jako samodzielna produkcja, jak i w pełni współpracuje z ArmA II: Combined Operations. Nie mogło zabraknąć również komponentu rozgrywek wieloosobowych, w którym jednocześnie bawić się może 50 graczy oraz setki jednostek sterowanych przez algorytmy sztucznej inteligencji.
Na graczy czekają dwie oddzielne kampanie (każda z osobna dla występujących w grze frakcji), w których twórcy bardzo silny nacisk położyli na odpowiednią konstrukcję linii fabularnej. Scenariusz produkcji będziemy mogli poznać sami lub korzystając z trybu kooperacji, dzięki któremu możliwa będzie gra we dwójkę.