SS2_RIP.7z
-
Age of Wonders Planetfall -
American Civil War - Brothers vs. Brothers -
Autumn Aurora 2 -
Bellum Imperii -
C.O.R.E -
Call of Pripyat Complete -
Caveman2Cosmos -
Clear Sky Complete -
Cold War -
Community Class Modpack -
DarthMod -
DarthMod Empire -
Dead Air -
Demigod -
Dune Wars Revival -
Edain -
Edge of Darkness 2.2 [1.05.1] -
Empire Total War II -
Fall from Heaven -
Fallout 2 -
Football Manager 2017 Touch [PL] -
Gekokujo -
Harry Potter i Kamien Filozoficzny [PL] -
Hearts of Iron 1 -
Hearts of Iron I -
Lost Alpha -
MegaMod [8.01] -
Men of War - Assault Squad 2 -
Modern Day [Putin Mod] -
Morning Sun -
MYSTERY -
Network Addon Mod -
North&South II - The American Civil War -
Perisno -
Realism Invictus -
Restoration Project -
SimCity 4 -
STALKER - Call of Chernobyl -
STALKER - Call of Pripyat -
STALKER - Clear Sky -
STALKER - Shadow of Chernobyl -
STALKER Complete 2009 (2012) -
SynergiesMOD -
The Sekigahara Campaign -
Torchlight II -
Total War - Empire -
Total War - Shogun II -
Warsword Conquest -
World of Warcraft -
WotLK (3.3.5a)
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz
512 MB RAM
karta graficzna 128 MB (GeForce3 lub lepsza)
Windows 2000/XP
Oficjalna kontynuacja słynnych strzelanek z 2001 i 2002 roku, w których akcja obserwowana była z perspektywy pierwszej osoby. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie produkcje jak Will Rock, Quake II czy Halo.
Serious Sam 2 to oficjalna kontynuacja słynnych strzelanek z 2001 i 2002 roku, w których akcja obserwowana była z perspektywy pierwszej osoby. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie produkcje jak Will Rock, Quake II czy Halo. Oprócz wersji PC przewidziano edycję na konsolę Xbox.
Podobnie jak wcześniej, gracz wciela się w postać tytułowego mięśniaka i staje do walki z hordami wrogo nastawionych istot. Gra nastawiona jest na ostrą akcję. Fabuła odgrywa szczątkową rolę i stanowi jedynie pretekst do eliminacji kolejnych przeciwników. Gracz w trakcie zabawy spotyka ponad 40 różnych rodzajów istot, z którymi musi się oczywiście uporać. Poszczególne potwory różnią się między sobą nie tylko wyglądem, ale i zachowaniem. Niektórzy przeciwnicy próbują doprowadzić do walk wręcz, inni rażą głównego bohatera z dystansu. Gracz musi dopasować taktykę walki do aktualnie panującej sytuacji na polu bitwy. W opisywanej strzelance pojawiają się bestie znane z poprzednich odsłon serii, ale i zupełnie nowe monstra przygotowane na potrzeby kontynuacji. Arsenał dostępnych broni obejmuje między innymi efektowną piłę tarczową, tradycyjną dubeltówkę, kilka typów karabinów maszynowych (między innymi słynne Uzi), przydatną do eliminacji oddalonych wrogów snajperkę czy też wyjątkowo silne działo plazmowe. Warto jednocześnie dodać, iż silniejsze giwery pojawiają się dopiero w dalszej części gry. W przeciwieństwie do swoich poprzedników Serious Sam 2 umożliwia skorzystanie z ponad dziesięciu różnych środków lokomocji. Gracz może usiąść za sterami futurystycznego śmigłowca, wielofunkcyjnego poduszkowca a nawet najeżonej kolcami ogromnej kuli, dzięki której sprawniej wyeliminuje okoliczne potwory.
Przygotowana przez producentów kampania singleplayer (tzn. dla pojedynczego gracza) składa się z ponad 40 rozbudowanych poziomów, umiejscowionych w siedmiu różnych środowiskach (dżungla, bagna, tundra, futurystyczne miasta, planety wulkaniczne itd.). Na samym końcu zabawy na tytułowego bohatera czeka oczywiście ogromny boss. Autorzy przewidzieli również możliwość odblokowania kilku ukrytych plansz. Multiplayer obejmuje kilka najpopularniejszych typów zabawy. Zupełną nowością jest natomiast tryb kooperacji. W pojedynkach sieciowych może brać udział maksymalnie szesnastu zawodników. W ramach ciekawostki warto dodać, iż przewidziano możliwość importowania „skórek” postaci przygotowanych na potrzeby poprzednich odsłon serii.
Serious Sam 2 działa na nowoczesnym trójwymiarowym silniku graficznym. Świat gry jest zbudowany z dużej ilości szczegółowych obiektów. Warto przy tym zaznaczyć, iż gracz może niszczyć wybrane elementy otoczenia. Autorzy zadbali również o realistyczny model fizyczny poszczególnych obiektów (postaci, przedmiotów itd.).