Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Wargame Zimna Wojna (2012) PL-PROPHET PC.iso

Torentos.pl / GRY-PC-STRATEGIE / Wargame Zimna Wojna (2012) PL-PROPHET PC.iso
Pliki Pobrano Z Torentos.pl

Wszystkie Pliki Znajdziesz Na Torr.pl




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Strategia czasu rzeczywistego. Akcja przenosi gracza do Stanów Zjednoczonych w lata 20. obecnego stulecia. Cel gry - stworzyć największą, najlepiej prosperującą na rynku organizację przestępczą. Narzędzia pracy - wszelkie dostępne, ze wskazaniem na te śmiercionośne. Cel uświęca środki, a zwycięzca może być tylko jeden.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Kontynuacja przewrotnej i pełnej humoru strategii czasu rzeczywistego autorstwa Bullfrog Productions. W podziemiach znów robi się tłoczno za sprawą awanturników szukających sławy i bogactwa. Strażnik Lochów ma pełne ręce roboty zastawiając pułapki na intruzów, a do tego marzy mu się podbój świata na powierzchni. ZAMONTUJ W DEAMON LUB POWER ISO ZAINSTALUJ GRAJ
obrazek obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Polska strategia turowa stworzona przez firmę Leryx Longsoft, wzorująca się na znanych seriach Heroes of Might & Magic czy Warlords. Fabułę oparto na legendzie o starożytnej krainie Karkhanu, zaatakowanej przez dzikie plemiona. Naszym zadaniem jest rozwój i utrzymanie swych włości nieustannie atakowanych przez zaborczych najeźdźców. Co prawda gra nie wnosi praktycznie nic nowego, lecz dobra sztuczna inteligencja programu powoduje, że rozgrywka nie nudzi się zbyt szybko. Do dyspozycji mamy 30 różnych typów jednostek, którymi możemy bronić miast, wyznaczać patrole i odkrywa nowe rejony mapy. Oprócz jednostek typowo wojskowych mamy budowniczych, których wykorzystujemy do wszelkiego typu prac konstrukcyjno wydobywczych. Bardzo ważnym elementem jest ekonomia i rozbudowa zamków, w których można stawiać nowe budynki zwiększające populację i możliwości produkcyjne ludności. Całość posiada bardzo dobrą oprawę graficzną i imponujące tło muzyczne (ścieżki dźwiękowe zajmują większą część płytki CD).
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek MechCommander 2 to sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego opartej na zasadach świata Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Przy ich pomocy bronimy własnego terytorium i poszerzamy jego zasięg. Względem części poprzedniej usprawniono grę sprawiając, że jest ona teraz bardziej intuicyjna i grywalna. Rozgrywka składa się z szeregu misji połączonych jedną, nieliniową fabułą. Przed każdym zadaniem uczestniczymy w odprawie, na której otrzymujemy informacje na temat aktualnej sytuacji i dane dotyczące celów misji, np.: zniszcz określone budynki wroga lub konwój, ochraniaj bazę itp. Później możemy odpowiednio wybrać i uzbroić roboty, obsadzić w nich odpowiednich pilotów (których umiejętności stale wzrastają) i wykonać zadanie. Jedną z najważniejszych nowości jest to, że teraz podczas każdej misji możemy, np.: wezwać posiłki, wsparcie powietrzne i artyleryjskie, pojazd naprawczy, helikoptery zwiadowcze, czy pojazdy ratunkowe. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą punktów C-bills, standardowej waluty w świecie Battletech. Po zniszczeniu wrogiego mecha, możemy przejąć go przy pomocy poduszkowców VTOL. Naprawiają one wrogie jednostki i obsadzają naszą załogą, dzięki czemu możemy je wykorzystać w walce z przeciwnikami. W nagrodę za przejęcie kluczowych obiektów wroga dostajemy dodatkowe punkty. Po zakończeniu misji również otrzymujemy pewną ilość punktów C-bills.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, 32MB karta grafiki Soldiers: Heroes of World War II to gra strategiczna, stworzona przez ukraiński zespół Best Way, w której naszym zadaniem jest dowodzenie oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy, wykonujących rozmaite działania, przeważnie na tyłach wroga, w czasie II Wojny Światowej. Akcja ma miejsce na terytorium Europy, a do przejścia czeka ponad 25 misji bojowych inspirowanych heroicznymi wyczynami żołnierzy w czasów IIWŚ, wchodzących w skład sił Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Rosji i Niemiec. Dużym plusem programu jest dobra, trójwymiarowa grafika z realistycznie zrealizowanymi elementami środowiska, które w trakcie misji, można częściowo, lub całkowicie zniszczyć. Poza tym, Soldiers: Heroes of World War II oferuje: * Akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby, która dzięki solidnej realizacji, pozwala poczuć się, jak podczas oglądania filmu wojennego. * Ponad sto pojazdów i dwadzieścia pięć broni, nawiązujących do epoki. * Bezpośrednią kontrolę nad wyborem celu. W grze, dzięki skutecznemu trafieniu można wyeliminować czołg, niszcząc jego gąsienice, lub zabijać żołnierzy wroga, szybkim strzałem w głowę. * Dopracowany silnik fizyczny, z realistyczną trajektorią lotu wystrzeliwanych pocisków. * Zaawansowaną inteligencję komputerowego przeciwnika: wróg atakuje w formacjach, wycofuje się w sytuacjach zagrożenia, szuka naturalnych barier ochronnych i kryjówek, próbuje zorganizować zasadzkę, itp. * Ponad sto różnych animacji żołnierzy, zwiększających realizm rozgrywki.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends. Jako człowiek wcielamy się w postać młodego myśliwego, który natknął się na umierającego króla Imperium. Posłuszny jego rozkazom wyrusza w długą i pełną niebezpieczeństw drogę do stolicy, gdzie dzięki swoim zasługom dostępuje zaszczytu zostania rycerzem, a w końcu nawet generałem całej armii. Z kolei grając po przeciwnej stronie zostajemy przywódcą triendów, którego zadaniem jest zjednoczyć rozproszone armie i odeprzeć atak ludzkich najeźdźców z jego ojczyzny. Obie historie mają odrębny przebieg, ale pod koniec łączą się ze sobą w zaskakującym finale. Na początku rozgrywki wybieramy bohatera, który może należeć do jednej z czterech grywalnych ras. Następnie określamy, czy chcemy być świetnie posługującym się różnymi rodzajami broni wojownikiem czy też specjalizującym się w jednej z dwóch właściwych danej rasie tajemnych dyscyplin magiem. Wybór nastawionej na czary postaci niesie za sobą liczne konsekwencje. Między innymi nie możemy korzystać z większości rodzajów broni ani nosić zbroi.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Pierwszy oficjalny dodatek strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Cossacks: The Art of War to pierwszy oficjalny dodatek do gry Cossacks: European Wars. W porównaniu do pierwowzoru większy nacisk położony został na ulepszenie i uczynienie bardziej dynamicznym trybu rozgrywki dla jednego gracza. Oczywiście nie zapomniano całkowicie o społeczności pragnącej toczyć wirtualne boje w Internecie czego efektem jest szereg modyfikacji usprawniających także ten tryb. W dodatku tym wprowadzono między innymi: * Siedem nowych statków włączając w to np. słynną „Victorię”. * Nowe nacje: Bawarczycy i Duńczycy. * Pięć nowych kampanii: Prusy, Austria, Saksonia, Algieria oraz Polska. * Możliwość wyboru jednego z czterech stopni trudności. * Nowe misje przeznaczone dla trybu singleplayer. * Nowe historyczne misje w których będzie można wziąć czynny udział i zmienić ich bieg według własnych zapatrywań. * Rozbudowane możliwość tworzenia zespołów złożonych zarówno z żywych jak i komputerowych graczy i rozgrywania walk pomiędzy nimi. * Ulepszony, bardziej intuicyjny interfejs. * Zaimplementowany edytor pozwalający na tworzenie własnych map. * Możliwość nagrywania i późniejszego odtwarzania przebiegu gry. * Szczegółowe statystyki, ranking graczy w Internecie.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64 MB RAM, akcelerator 3D Nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Oprócz nowych dziesięciu misji i szesnastu przerobionych, doszła możliwość budowy własnych samolotów i stosowania zabezpieczeń antyterrorystycznych. Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. POLSKA WERSJA
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Seven Kingdoms: Conquest to trzecia odsłona z serii gier strategicznych Seven Kingdoms, wyprodukowana przez firmę Enlight Software przy współpracy z zespołem Infinite Interactive. Jest to historia konfliktu dwóch potęg, ludzi i demonów. Gracz może dokonać wyboru, po której stronie chce stanąć do walki. Rozgrywka obejmuje okres sześciu tysięcy lat i rozpoczyna się w czasach starożytnego Egiptu, trzy tysiące lat przed naszą erą, natomiast końcową bitwę przyjdzie nam stoczyć w odległej przyszłości, na futurystycznej Ziemi. Łącznie akcja ma miejsce w siedmiu epokach: Wczesnego Brązu, Późnego Brązu, Epoce Żelaza, Imperium Rzymskiego, Średniowiecza, czasach współczesnych i przyszłych. Gra została wyposażona w nowy silnik graficzny 3D i oferuje: * siedem ludzkich cywilizacji oraz siedem ras demonów, * magię i rożnego rodzaju technologie dostępne dla każdej z ras, * wiele ustawień gry umożliwiających przystosowanie jej do własnych upodobań, * edytor poziomów pozwalający graczom na stworzenie własnych misji i map. WYPAKUJ KLIKNIJ NA SETUP ZAINSTALUJ GRAJ
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności