Sacred 2 - Ice & Blood (Eng).part01.rar
-
Animism -
Ataki energetyczne -
BARBARA MARCINIAK ŚCIEŻKA MOCY -
Biała magia -
Chwila relaksu -
Ciało astralne -
Cypis -
Czary zaklęcia -
droga-szamana -
Dziewiąte wrota HD -
Ekspert_Perswazji -
english books -
Ezoteryka -
Ezoteryka i podobne -
Jamal -
Kabała -
Kamienie i kryształy, kolory, fazy księżyca -
Księga Czarów -
Księżyc -
Magia -
Magia Chaosu -
Magia Wicca -
Magia(1) -
MAGIA-TAJEMNICA KSIĘGI -
Magija Enochianska -
Medytacja -
Mudry -
Muzyka -
Okultyzm, tarot itp -
Podstawowe Ćwiczenia Szamanskie -
Porąbani -
Prosta praktyka medytacji - Jacek Bolewski SJ -
Relaks, Medytacja i Wizualizacja -
Runy -
Rytuały -
Ryty -
Spolszczenie Borderlands -
straszny film -
Szamanizm -
Szamanizm - 20 tekstów zbiór doc -
Szamańskie szczęście - Jim Falkon -
Sztuka Medytacji -Joel S. Goldsmith -
Tarot -
Tarot pdf -
Technika relaksacyjna -
Terrence McKenna - Pokarm Bogów -
Układy kart (Thot-36) -
Wysyp żywych trupów -
Wywiad z wampirem -
Zaklęcia
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 20 GB HDD, Windows XP SP3/Vista
Rozszerzenie do gry Sacred 2. Dodatek pozwala na eksplorację nowych miejsc, walkę z kolejnymi potworami i wcielenie się w premierową klasę postaci.
Sacred 2: Ice & Blood to pierwszy dodatek do gry cRPG Sacred 2. Produkt powstał w jednym ze studiów należących do grupy Ascaron, a autorzy zdecydowali się dystrybuować go zarówno w sprzedaży detalicznej, jak i drogą elektroniczną.
Obszar gry wzbogacono o dwie premierowe lokacje, które wypełniono nieznanymi wcześniej rodzajami przeciwników. Premierowe tereny, jakie mogą przemierzyć fani cRPG, to krwawy las i kryształowa kraina – w pierwszym z nich na graczy czekają m.in. zombies, w drugim – lodowe szkielety. Nie brak również wymagających bossów, w tym demona Ashibai.
W Sacred 2: Ice & Blood mamy do czynienia z kolejną klasą postaci (Dragonmage), którą możemy prowadzić zarówno w kampanii po stronie Dobra, jak i Zła. Przed nowym bohaterem stoi szereg misji pobocznych, dlatego też został on wyposażony w czary ofensywne, opcję przyzywania ziejącego ogniem smoka oraz przemiany w jaszczuroluda. Ostatnia z właściwości pozwala magowi na prowadzenie bezpośredniej potyczki z wrogiem, podczas której śmiałek może korzystać z kombinacji składających się już nie z czterech, a pięciu rodzajów sztuk walki. W pozostałych przypadkach przydatne okazują się takie czary jak spowolnienie czy bariera ochronna.
Poza Dragonmagem autorzy wzbogacili też produkt o dodatki dla pozostałych grywalnych postaci, przygotowując dla nich szeroki wybór nowych przedmiotów. Prócz tego Ice & Blood wnosi szereg poprawek w kwestiach technicznych (skróceniu uległ m.in. czas przemieszczania się bohatera pomiędzy lokacjami), dzięki czemu druga odsłona Sacred zyskała na grafice i oprawie dźwiękowej.