ImageCD2.iso
-
Animism -
Ataki energetyczne -
BARBARA MARCINIAK ŚCIEŻKA MOCY -
Biała magia -
Chwila relaksu -
Ciało astralne -
Cypis -
Czary zaklęcia -
droga-szamana -
Dziewiąte wrota HD -
Ekspert_Perswazji -
english books -
Ezoteryka -
Ezoteryka i podobne -
Jamal -
Kabała -
Kamienie i kryształy, kolory, fazy księżyca -
Księga Czarów -
Księżyc -
Magia -
Magia Chaosu -
Magia Wicca -
Magia(1) -
MAGIA-TAJEMNICA KSIĘGI -
Magija Enochianska -
Medytacja -
Mudry -
Muzyka -
Okultyzm, tarot itp -
Podstawowe Ćwiczenia Szamanskie -
Porąbani -
Prosta praktyka medytacji - Jacek Bolewski SJ -
Relaks, Medytacja i Wizualizacja -
Runy -
Rytuały -
Ryty -
Spolszczenie Borderlands -
straszny film -
Szamanizm -
Szamanizm - 20 tekstów zbiór doc -
Szamańskie szczęście - Jim Falkon -
Sztuka Medytacji -Joel S. Goldsmith -
Tarot -
Tarot pdf -
Technika relaksacyjna -
Terrence McKenna - Pokarm Bogów -
Układy kart (Thot-36) -
Wysyp żywych trupów -
Wywiad z wampirem -
Zaklęcia
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych. Nasze zdolności menedżerskie możemy wypróbować w przedziale czasowym od połowy XIX wieku do współczesności, w różnych miejscach naszego globu, zarówno na kontynencie północnoamerykańskim czy też w Europie. Autorzy zaimplementowali w Railroad Tycoon 3 ponad 40 różnych modeli autentycznych lokomotyw, począwszy od pierwszych parowozów (Planet, Norris 4-2-0 czy 4-6-6-4 Challenger), aż do nowoczesnych elektrowozów (Eurostar), oraz blisko 35 typów ładunku. Nie zapomniano również o tym, iż sam transport to tylko część naszej działalności i dlatego dano nam możliwość obracania papierami wartościowymi czy też przejmowania lub łączenia się z innymi kompaniami kolejowymi.
* Akcja przedstawiona jest przy pomocy w pełni trójwymiarowego enginu graficznego.
* Możliwość gry jedno i wieloosobowej (sieć lokalna i Internet).
* Ponad 25 scenariuszów stworzonych tak, by odtworzyć najciekawsze okresy z historii światowej kolei.
* Ponad 150 rodzajów budynków, różne typy stacji kolejowych, fabryki, itp.
* Realistyczne zależności ekonomio-gospodarcze, okresowe wahania cen towarów, wpływ wynalazków i nowych technologii na rynek, itp.