Shaman King 20.rar
-
AGE OF ULTRON -
All-New-All Different Avengers -
alpha big time -
annual -
Avenging Spider-Man -
Boku no Hero Academia -
Doctor Strange -
Friendly Neighborhood Spider-Man -
Fuuka -
Giant-Size Spider-Man -
Gry 3DS -
Gwiezdne Wojny -
Harley Quinn -
Iron Fist -
JoJo's Bizarre Adventure -
Keijo -
Kuroko no Basket -
Marvel Knights - Spider-Man -
Marvel Knights - Spider-Man v2 -
Marvel Team Up -
Mini Series -
Ms. Marvel Vol 4 -
PART 2 Battle Tendency -
PART 3 Stardust Crusaders -
PART 4 Diamond is Unbreakable -
PART 6 Stone Ocean -
Peter Parker spider man -
Peter Parker Spider-Man v2 -
Raven -
Scarlet Spider -
Scarlet Spider v2 -
Season 01 -
Season 02 -
Season 03 -
Season 04 -
Season 05 -
Season 06 -
sensational spider man v1 -
Sex Criminals -
Shaman King -
Spectacular Spider-Man -
Spectacular Spiderman v2 -
Spider-Man Team Up -
Star Wars Jedi Knight Jedi Academy -
Star Wars The Clone Wars -
Teen Titans -
Ultimate Marvel Team-Up -
v1 -
v2 -
v3
Fabuła Króla szamanów skupia się wokół tytułowych szamanów – ludzi posiadających nadprzyrodzone zdolności. Według głównego bohatera, szaman to „osoba, która łączy ten świat z tym drugim”, a więc stanowią pomost między światem materialnym a duchowym, co samo w sobie jest bliskie duchowi szamanizmu.
Do konstrukcji świata wykorzystane zostały także inne wierzenia i religie świata. Zrównano je wszystkie ze sobą tłumacząc, iż prawdziwą ich formą jest ujęcie szamańskie. W świecie europejskim tak swobodne żonglowanie motywami religijnymi byłoby nie do przyjęcia, jednak w kulturze japońskiej wykorzystanie elementów religijnych do budowy fabuły mangi jest czymś naturalnym, a sacrum i profanum nie są od siebie oddzielone tak silnie, jak w świecie europejskim.
Szamani, aby być skutecznymi, łączą się z mieszkańcami zaświatów bądź z siłami natury. Kluczem fabuły jest zdobycie pozycji tytułowego Króla szamanów, który ma możliwość połączenia się z Królem duchów i wykorzystaniem własnej pozycji do swoich celów, które wahają się od uratowania świata, aż po jego zniszczenie.
Wyłonienie Króla szamanów odbywa się co pięćset lat w tzw. Turnieju szamanów organizowanym przez (fikcyjne) małe północnoamerykańskie plemię indiańskie – Patch. Do komunikacji z uczestnikami turnieju plemię opracowało tzw. dzwonek wyroczni (ang. Oracle Bell) – nowoczesny komunikator elektroniczny, który jest zarazem świadectwem uczestnictwa szamana w turnieju. Sposób ten został wybrany do wskazania zwycięzcy turnieju, ponieważ wg jego organizatorów (oraz samego Króla duchów) człowiek pokazuje swoje prawdziwe oblicze w sytuacjach ekstremalnych, takich jak walka.