Full_Metal_Alchemist_v19.rar
-
AGE OF ULTRON -
All-New-All Different Avengers -
alpha big time -
annual -
Avenging Spider-Man -
Boku no Hero Academia -
Doctor Strange -
Friendly Neighborhood Spider-Man -
Fuuka -
Giant-Size Spider-Man -
Gry 3DS -
Gwiezdne Wojny -
Harley Quinn -
Iron Fist -
JoJo's Bizarre Adventure -
Keijo -
Kuroko no Basket -
Marvel Knights - Spider-Man -
Marvel Knights - Spider-Man v2 -
Marvel Team Up -
Mini Series -
Ms. Marvel Vol 4 -
PART 2 Battle Tendency -
PART 3 Stardust Crusaders -
PART 4 Diamond is Unbreakable -
PART 6 Stone Ocean -
Peter Parker spider man -
Peter Parker Spider-Man v2 -
Raven -
Scarlet Spider -
Scarlet Spider v2 -
Season 01 -
Season 02 -
Season 03 -
Season 04 -
Season 05 -
Season 06 -
sensational spider man v1 -
Sex Criminals -
Shaman King -
Spectacular Spider-Man -
Spectacular Spiderman v2 -
Spider-Man Team Up -
Star Wars Jedi Knight Jedi Academy -
Star Wars The Clone Wars -
Teen Titans -
Ultimate Marvel Team-Up -
v1 -
v2 -
v3
Akcja toczy się w alternatywnym świecie, podobnym do rzeczywistego, w roku 1914. Technologia jest zasadniczo analogiczna do istniejącej wówczas w świecie rzeczywistym, zatem brak komputerów czy internetu, choć istnieją np. pociągi i telefony.
Podstawową różnicą między tym i naszym światem jest istnienie alchemii, która jest formą nauki. Wymaga ona dużej wiedzy i zdolności. Jak każda nauka i alchemia rządzi się swoimi prawami, podstawowym jest zasada równowartej wymiany (jap. tōka-kōkan): aby coś uzyskać, należy w zamian poświęcić coś o tej samej wartości. Alchemia wykorzystywana jest zarówno w dobrych celach, takich jak tworzenie i ratowanie, jak i złych – niszczenie i zabijanie. Dlatego istnieją specjalne jednostki wojskowe, w których szkoleni i zatrudniani są wyselekcjonowani najlepsi alchemicy, których podstawowym zadaniem stało się wspomaganie żołnierzy podczas konfliktów zbrojnych. Nazywani są oni państwowymi alchemikami; z racji swych unikatowych umiejętności każdy z nich już na początku swej kariery otrzymuje stopień równy stopniowi majora.
Główni bohaterowie to bracia Edward Elric i Alphonse Elric, mieszkający sami z matką Trishą, ponieważ ojciec, Van Hohenheim – poważany alchemik – opuścił ich, gdy byli mali. Jako początkujący alchemicy odnosili pewne sukcesy w alchemii. Pewnego dnia ich matka zachorowała, a niedługo potem zmarła. Transmutacja ludzi była niezbadaną, niebezpieczną dziedziną alchemii i była surowo zakazana przez prawo. Mimo to, Edward i Alphonse zdecydowali się na podjęcie ryzyka i przywołanie matki do życia.
Wynik ich działania okazał się tragiczny dla obu braci, mających wówczas odpowiednio 11 i 10 lat. Transmutacja zakończyła się porażką. Bracia otworzyli tzw. Bramę – twór widziany tylko przez tych, których dotyczyła ekstremalna wymiana; w zamian za pokazanie braciom "Prawdy" w myśl zasady równowartej wymiany zabrała lewą nogę Edwarda, a Alphonsa wciągnęła w całości w siebie. Edward chcąc ratować Alphonsa, w ostatniej chwili poświęcił swoją prawą rękę, aby zatrzymać duszę brata – udało mu się ją osadzić w starej zbroi stojącej nieopodal kręgu, który nakreślili.
Zaklęty w zbroję Alphonse uratował brata niosąc go do domu przyjaciółki Winry Rockbell, która wraz z babcią Pinako specjalizowała się w tworzeniu automatycznych zbroi – mechanicznych protez utraconych kończyn. Z powodu otrzymanych kończyn Ed otrzymał później przydomek Stalowego Alchemika (jap. Hagane no Renkinjutsushi). Ed postanowił naprawić swój błąd i przywrócić ciało brata. W dalszym ciągu upatrywał swoją szansę w alchemii, dlatego też postanowił zaciągnąć się do wojska i pracować dla niego na kontrowersyjnym stanowisku państwowego alchemika, aby mieć swobodny dostęp do zbiorów biblioteki wojskowej.
Podczas swoich wędrówek Edward i Alphonse natrafiają na trop Kamienia filozoficznego, substancji pozwalającej na ominięcie podstawowego prawa równowartej wymiany (brak potrzeby dania czegoś w zamian). Odkrywają jednak, że nie zawsze dostaje się to, czego się pragnie.