Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Forbeck Matt, Grubb Jeff - Guild Wars 01 - Duchy Askalonu.rar

Talanka / eBook / Forbeck Matt, Grubb Jeff - Guild Wars 01 - Duchy Askalonu.rar
Download: Forbeck Matt, Grubb Jeff - Guild Wars 01 - Duchy Askalonu.rar

0,77 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
krótki opis obrazka

250 lat temu spłonął Askalon... Broniąc swojej ziemi przed napierającymi hordami bestialskich popielców, zdesperowany król Adelbern przywołał potężny Złowrogi Ogień, by przegnać najeźdźców. Jednak magia może być obosiecznym ostrzem – Złowrogi Ogień spalił zarówno popielców, jak i ludzi. Gdy ciała popielców jeszcze dymiły, zabici askalończycy powstali ponownie, przez furię króla przekształceni w upiornych strażników, którym powierzono zadanie pilnowania stolicy... na wieczność. Potężne niegdyś królestwo stało się nawiedzonym cieniem swej dawnej chwały. Stulecia po tych wydarzeniach ludzie żyjący w Krycie muszą walczyć na wszystkich frontach. By ocalić ludzkość, królowa Jennah pragnie wynegocjować porozumienie ze znienawidzonymi popielcami, jednak ich legiony nie podpiszą zawieszenia broni, póki z ruin zniszczonego Askalonu nie powróci ich najcenniejszy symbol, Pazur Khan-Ura. Grupa awanturników, z których każdy dręczony jest przez upiory przeszłości, wyrusza do nawiedzonego, spustoszonego przez wojnę kraju, by odzyskać Pazur. Nieumarły król rządzący Askalonem nie odda go z własnej woli, a bez tego artefaktu nie ma nadziei na pokój między ludźmi a popielcami. Nie wszyscy jednak pragną by zapanował pokój...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Bowden Oliver - Assassin's Creed 03 - Tajemna krucjata obrazekNiccolò Polo, ojciec Marco, ujawnia historię, którą utrzymywał w tajemnicy przez całe życie – historię Altaïra, jednego z najznamienitszych asasynów Bractwa. Altaïr podejmuje się doniosłej misji i wyrusza w podróż do Ziemi Świętej. By dowieść swojego poświęcenia, zmierzy się z dziewięcioma śmiertelnymi wrogami, pośród których znajdzie się sam przywódca templariuszy, Robert de Sable. Podczas niezwykłej wyprawy Altaïr odkryje prawdziwe znaczenie Creda Asasynów. Nikt nigdy wcześniej nie opowiedział o losach Altaïra: o jego brzemiennej w skutki podróży, która zmieniła bieg historii; o nieustającej walce ze spiskiem templariuszy; o tragedii, jaka stała się udziałem wielkiego asasyna i jego rodziny oraz o haniebnej zdradzie najbliższego przyjaciela.
obrazek1. Strażnicy Zachodu 2. Król Murgów 3. Demon, władca Karandy 4. Czarodziejka z Darshivy 5. Prorokini z Kell 1. Strażnicy Zachodu Malloreon to seria mająca miejsce po wydarzeniach znanych z Belgariady Davida Eddingsa. Po zwycięstwie nad bogiem Torakiem Garion spokojnie zasiada na tronie Rivy. Wydaje się, że nic już nie może zakłócić jego sprawiedliwych i szczęśliwych rządów. Tymczasem pewnej nocy klejnot Aldura zmienia barwę, a głos Proroctwa ostrzega Gariona przed nowym niebezpieczeństwem grożącym Rivie i innym Królestwom Zachodu. Jedyną możliwością obrony jest znalezienie Saridona, kamienia dorównującego mocą Klejnotowi Aldura. Garion z grupą przyjaciół wyrusza z kolejną misją. Musi pokonać nie tylko czas, ale również wyprzedzić w poszukiwaniach tajemniczego Zandramasa. 2. Król Murgów Zandramas porywa syna Gariona, by wypełnić przepowiednię o ostatecznej rozprawie pomiędzy Dziećmi Światła i Dziećmi Mroku. Król Rivy wraz z żoną Ce'Nedrą, i kilkoma towarzyszami rzuca się w pościg za porywaczami. Przemierzając nieprzyjazne ziemie pełne pułapek członkowie ekspedycji docierają przed oblicze władcy swoich wrogów - króla Murgów ... 3. Demon, władca Karandy Garion i jego towarzysze w pogoni za Zandramas udają się do Rak Hagga na spotkanie z Imperatorem 'Zakathem. Chcąc pozyskać w nim nowego sprzymierzeńca, Garion wyjawia sekret prawdziwego pochodzenia Urgita i opowiada historię Proroctwa. Zandramas wykorzystuje natomiast zwłokę w wyprawie, by przygotować nowy podstęp... 4. Czarodziejka z Darshivy Uciekając przed Zakathem i jednocześnie goniąc Zandramas, Garion i jego towarzysze docierają na wyspę Melcenę. Spotykają tam kulawego alchemika Senjiego, który w swej bibliotece przechowuje księgę wyroczni. Członkowie wyprawy odczytują z niej przyszłe losy syna Gariona i decydują się na zmianę planów. Porzycają trop Zandramas i kierują się w stronę siedziby wieszczów - Kell... 5. Prorokini z Kell Belgarion z Rivy i jego przyjaciele kontynuują wędrówkę do tajemniczego Miejsca, Którego Już Nie Ma. Tam dochodzi do ostatecznej konfrontacji między Dzieckiem Światła a Dzieckiem Ciemności, a prorokini z Kell musi dokonać wyboru Nowego Boga Angaraku. Nikt nie wie, jak jej decyzja wpłynie na losy świata...
obrazek

Złota Królowa #1 - Złota Królowa Gallen O'Day jest przewodnikiem wędrowców przemierzających leśne ostępy planety Tihrglas. Pewnego razu zgadza się pomóc szukającym drogi do Wrót Światów dwojgu tajemniczym podróżnym. Ścigają ich stwory służące obcym, wrogim ludziom istotom. Znajomość z uciekinierami prowadzi Gallena na odległą planetę, którą włada Złota Królowa pragnąca objąć panowanie nad całym Wszechświatem... Złota Królowa #2 - Klucz do Ciemności Gallen O'Day staje do walki z Silami Ciemności - tajemniczą organizacją stworzoną przez dawnych władców galaktyki, Drononów. Dążąc do podporządkowania sobie całej ludzkości, Drononowie skonstruowali urządzenie, dzięki któremu mogą oddziaływać na podświadomość i kształtować światopogląd. Aby uwolnić wszystkich, którzy padli ich ofiarą, Gallen musi zdobyć pilnie strzeżony magiczny artefakt - Klucz do Ciemności. Złota Królowa #3 - Władcy siódmego roju Uciekając przed pościgiem Drononów, Gallen O'Day i jego żona Maggie docierają na odległą planetę. Porasta ją niespotykana roślinność, w gąszczu żyją niesamowite, drapieżne stwory, a krajem rządzi szalony władca, poddający ludzi eksperymentom genetycznym. Wkrótce przybywają Drononi, by rozprawićsię ze zbiegami i niepodzielnie zapanować nad wszechświatem...

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności