Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

KRAINA GNOMA BELFEGORA.rar

TOMBIG74 / PROGRAMY EDUKACYJNE I GRY DLA DZIECI / KRAINA GNOMA BELFEGORA.rar
Download: KRAINA GNOMA BELFEGORA.rar

151,99 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
1148854906.jpg

Gra edukacyjna dla dzieci, która przenosi nasze pociechy do krainy Liczylandii. Zły gnom Belfegor rzucił na mieszkańców Liczylandii czar, przez który zapomnieli jak się liczy. Gra charakteryzuje się wciągającą fabułą i dowcipnymi dialogami. Sympatyczni bohaterowie, którzy cały czas towarzyszą dziecku, starając
się rozbawić, a przy okazji pomóc w nauce liczenia. Szczególnie pomocna okaże się Rusałka Julia, która sprawuje pieczę nad poczynaniami naszej pociechy. Dopracowana szata graficzna i ciekawe animacje czynią grę niekonwencjonalną pomocą dydaktyczną, dostarczającą jednocześnie dużo dobrej zabawy.
Dużymi zaletami gry są humorystyczne dialogi postaci, udźwiękowione przez profesjonalnych aktorów oraz atrakcyjna oprawa graficzna.

Gra została napisana w taki sposób, aby dziecko nie nudziło się podczas zabawy, oraz miało możliwość zdobycia nowych umiejętności. Poruszono tu podstawowe zagadnienia matematyczne, z którymi dzieci spotykają się w pierwszych klasach szkoły podstawowej.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
174996.jpg NAUKA NA WESOŁO: Liczenie - w zakresie 10 Kształty - figury geometryczne Pojęcia - wysoki - niski, prawy - lewy, większy - mniejszy Kolory - barwy podstawowe i pochodne Muzyka - piosenka, gama c- dur, rytm, dźwięki Usprawnianie - pamięć, spostrzegawczość, zręczność, uwaga Ćwiczenia pamięciowe - rozwijanie pamięci słuchowej, trening koncentracji uwagi Obsługa komputera - myszka ZABAWY: Znajdź różnice Dźwięki brzdęki Uciekający instrument Muzyczny pociąg Bębenkowe rytmy Zepsute cymbałki Chwytaj dźwięki Swawolne nutki Ratowanie i skakanie Gramy dla Mamy
66719593.jpg „Kto lubi?...” rozwija umiejętność obserwacji i uważnego słuchania. Dzięki tej zabawie dziecko pozna także wiele nowych słów. „Kubusiowe Przedszkole Maluchy” to gra familijna dla najmłodszych dzieci (od 3 lat) W „Wesołych balonikach” nasze pociechy uczą się rozpoznawać litery, cyfry, kolory jak również kształty geometryczne. „Megajęzykofon Pana Sowy” pozwala zapamiętać wiele przydatnych słówek w języku angielskim i francuskim.
3062190.jpg Bez zabawy nie ma nauki! Nie wierzysz? Poznaj swoje dziecko z Królikiem Bystrzakiem, a zdobywanie wiedzy stanie się jego ulubioną rozrywką! "Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem, znanej w ponad 40 krajach, m.in. Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech, której sympatyczny bohater od 1984 roku pomógł w zdobywaniu wiedzy już 10 milionom uczniów. Aż 40% amerykańskich dzieci wspólnie z Bystrzakiem osiąga sukcesy w szkole.
Licz__z_Reksiem__4a9b7fe35bff7.jpg LICZĘ Z REKSIEM to połączenie multimedialnej przygody z nauką i kompleksowym sprawdzeniem znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego. Zadaniem gracza jest pomóc Reksiowi w uratowaniu zwierząt, które porwał Wilk.
092df428c9ef4167m.jpg Głównym zadaniem programu "Moje pierwsze ABC" jest nauka czytania i pisania, przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnej ilości gier i zabaw, które rozwijają spostrzegawczość oraz dziecięcą wyobraźnię. Na program składają się dziesiątki perfekcyjnie wykonanych barwnych animacji, rysunków i zdjęć. Podkład muzyczny dostosowany do dziecięcej percepcji i czytane przez lektora wyrazy sprawiają, że nauka czytania i pisania jest dla dziecka wspaniała zabawa. "Moje pierwsze ABC" to bardzo dobry program, z powodzeniem zastępujący tradycyjne elementarze.
f631f1d67923fb94fd5b0ee4e7142136.jpg Jest to program dla dzieci od 5 lat. Przeznaczony jest do nauki podstaw alfabetu, funkcji litery w słowie oraz czytania i rozumienia prostych słów, zwrotów i zdań. Program jest rozbudowany i zróżnicowany. Zawiera około 300 gier i zabaw. Znaleźć tu można zarówno kurs nauki alfabetu, jak i wiele zabaw związanych z poznawaniem liter. "ABC z Reksiem" składa się z trzech części: gry, elementarza i szkoły. Pierwsza z nich to wesoła zabawa, w której gracz pomaga Reksiowi skompletować alfabet, podczas rozwiązywania różnych gier i zgadywanek. Interaktywny elementarz to zbiór kolorowych stron poświęconych poszczególnym literkom. Znajdują się tu ukryte animacje, słowa i różne zabawy. Szkoła to przyjazny dziecku kurs nauki alfabetu składający się z około 100 zdań, zabaw i prezentacji. Dziecko uczy się tutaj nie tylko rozpoznawać litery, ale także posługiwać się nimi w różnych sytuacjach. Literkowa gra to zabawa ze Smokiem Literkowym, który porwał chłopca - najlepszego przyjaciela Reksia. Aby go uwolnić Reksio musi skompletować cały alfabet. Dziecko pomaga pieskowi. Jednocześnie poznaje alfabet, ćwiczy pisanie i czytanie. Centrum reksiowego świata stanowi podwórze domu. Tam ukryte jest 6 ciekawych gier, w których można zdobyć literki. W zabawie "Kura w opałach" Reksio musi odeprzeć ataki lisów. W "Szklarni" sadzi nasionko i hoduje literki, natomiast w "Maszynie koguta" zamienia przedmioty na litery. W grze: "Wędrowcy" uzupełnia brakujące litery w słowach, zaś w "Literkowym sklepie" sprzedaje przedmioty i zamienia je na literki. Reksio chodzi także "Na ryby" gdzie łowi przedmioty, które następnie może w sklepie zamienić na litery.
600411.jpg Podstawowa tematyka to: nauka alfabetu, dodawanie i odejmowanie, nauka kolorów, kształtów, kierunków świata, następstw czasu, logicznego myślenia i kojarzenia oraz ćwiczenie pamięci. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola i pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się 11 zabaw edukacyjnych, w trzech wersjach różniących się poziomem trudności. Pozwala to dostosować poziom skomplikowania zabaw do możliwości małego gracza.
big_2773_O23x.jpg Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami # Uczy czytać, liczyć i rozumieć # Rozwija umiejętności szkolne # Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu. Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów. Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka. Instalacja: 1.Rozpakuj 2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools 3.Zainstaluj i graj
DVD_ortografia_2_big.gif W dynamicznych zabawach prowadzonych przez zwierzęta, dzieci poznają zasady poprawnej pisowni. Dzięki możliwości rywalizacji z koleżanką i kolegą, dzieci chętnie ćwiczą poprawną pisownię i starają się osiągnąć jak najlepsze wyniki. Do zabaw z ortografią zachęcają ciekawe animacje, muzyka i komentarze zwierząt. Zabawa połączona z edukacją to najlepszy sposób na opanowanie trudnej sztuki ortografii.
1230.jpg Zielone światło to program, którego celem jest zabawa i nauka zasad bezpiecznego postępowania w różnych sytuacjach na drodze. Dzieci bawiące się programem odwiedzają działy szkoła, gry, kino i przygotowują się do egzaminu na kartę rowerową.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności