Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Twierdza Krzyżowiec HD [ 2012 ] PL-PROPHET PC.iso

TOMBIG74 / █ STRATEGIE / Twierdza Krzyżowiec HD [ 2012 ] PL-PROPHET PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 500 MHz, 64 MB RAM, 8 MB karta grafiki Chariots of War to kontynuacja całkiem udanej, aczkolwiek nie przełomowej gry strategicznej Legion, osadzonej w czasach panowania Imperium Rzymskiego. Tym razem przenosimy się 4000 lat wstecz, w okres, gdy ówczesne imperia toczyły zacięte boje o tereny bogate w surowce naturalne, połacie urodzajnej ziemi, wodę, itp. Gracz może objąć dowodzenie nad jedną z 58 ośmiu nacji, w tym Egipcjanami, Babilończykami, Nubijczykami czy Asyryjczykami, i zadbać o jej niezakłócony rozwój. Akcja gry toczy się na mapie obejmującej swym zasięgiem cały Środkowy Wschód, a w głównej kampanii na mapie znajdują się 164 ówczesne miasta i 80 pomniejszych osad ludzkich. W Chariots of War zastosowano te same rozwiązania co w Legionie, a to oznacza, że zadanie gracza polega na rozwijaniu gospodarki państwa, rozbudowie infrastruktury miast, pozyskiwaniu i dysponowaniu dziewięcioma dostępnymi surowcami (w tym konie i kamienie szlachetne), uzyskiwaniu dochodów z handlu, a także na toczeniu kampanii militarnych i dowodzeniu w bitwach. Wszystkie dostępne nacje odtworzono w oparciu o podania historyczne. Łącznie spotykamy się z ponad 30 rodzajami wojsk, przy czym dziesięć bardziej znaczących nacji posiada swoje indywidualne, charakterystyczne oddziały.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Men of War: Red Tide to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Men of War, która została wydana w 2007 roku. Produkcję opracowało studio Best Way znane z kilku innych tytułów (np. Faces of War: Oblicza Wojny, Soldiers: Ludzie Honoru), utrzymanych raczej w podobnych klimatach. Do uruchomienia gry nie trzeba posiadać podstawowej wersji Men of War. W grze wcielamy się ponownie w przywódcę wojsk podczas II wojny światowej. Tym razem do dyspozycji graczy oddano oddziały sowieckich marines, znanych także jako Black Coats. Jest to elitarna grupa bojowa specjalizująca się w działaniu blisko linii brzegowej. Kampania, składająca się z 23 misji, została stworzona na podstawie twórczości Alexandra Zoricha. Jej uzupełnieniem jest sześć scenariuszy przedstawiających historyczne bitwy i operacje z okresu 1941-1945.
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D RIM: Battle Planets to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji. Nasza jednostka zaczyna badać tę sprawę, jednak po jakimś czasie okazuje się, że nie tylko ludzie są zainteresowani tym znaleziskiem. Pomiędzy cywilizacją ludzi i obcymi rasami wybucha konflikt zbrojny. Wcielamy się w postać weterana wojny (z rasą Slakz), o swojsko brzmiącym nazwisku Max Adamski, któremu zostaje powierzone dowództwo nad ziemskimi oddziałami. W konflikcie bierze udział sześć ras, każda z nich charakteryzuje się odmiennymi cechami i zdolnościami. Na graczy oczekuje 28 misji (o różnorodnych celach) składających się na jedenaście scenariuszy. Będą oni dowodzili ponad 70 typami jednostek. Gra oferuje: trójwymiarową oprawę graficzną, zaawansowane AI komputerowych oponentów oraz intuicyjny interfejs. Opcje rozgrywki wieloosobowej umożliwiają grę do ośmiu osób jednocześnie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, a szczególnie Korei Południowej, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich. Dla jednego gracza przygotowano cztery kampanie po 12 misji. Rozbudowany tryb multiplayer umożliwia rywalizację w sieli lokalnej lub Internecie na oficjalnym europejskim serwerze. Jako dodatek do gry dołączono Edytor Przygód, dzięki któremu można zaprojektować własne scenariusze rozgrywek.Akcja przenosi nas na odosobnioną wyspę na oceanie, zamieszkaną przez cztery rasy istot nie potrafiących dojść do porozumienia na drodze rokowań pokojowych. Elfy, Demony, Ludzie i zimnokrwiste Gady, przypominające feudalne społeczeństwo opisane w trylogii o Edenie przez Harrego Harrisona, zaciekle walczą o każdą piędź jałowej ziemi. Każda z ras dysponuje sobie tylko znanym rodzajem oręża, charakterystycznymi budynkami oraz jednostkami bojowymi. Bardzo ważną rolę pełni dowódca, roztaczający w ograniczonym promieniu aurę wpływającą pozytywnie na sprawność swoich podwładnych. Jednostki przeciwnika wyposażone zostały w zaawansowaną AI - podczas walki uczą się i nie dadzą się dwa razy nabrać na tą samą sztuczkę.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.
wymagania sprzętowe: Pentium II 300 Mhz, 64 MB RAM Theocracy to strategia czasu rzeczywistego, której fabuła jest osadzona w XV wiecznej Ameryce Środkowej gdzie gracz kontroluje jedno z plemion Azteków. Trzeba rozwinąć swoje państwo na tyle aby w przyszłości odeprzeć atak hiszpańskich konkwistadorów. Aby to osiągnąć należy rozwijać ekonomię, nawiązywać stosunki dyplomatyczne i handlowe z sąsiadami oraz podbijać nowe tereny. Do wynalezienia w grze czeka 50 różnych jednostek wojskowych, których w sumie można posiadać aż 40000. Jednostki można grupować w większe formacje co ułatwia kontrolowanie ich w czasie walki. Oprócz pełnej kampanii nazwanej Phrophecy dostępny jest tutorial dla mniej doświadczonych graczy, który w ośmiu misjach zapoznaje ze wszystkimi aspektami gry. Spróbuj zmienić los historii i pokonaj najeźdźców - los azteckiego imperium spoczywa w Twoich rękach.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Konung 3 to kolejna odsłona oryginalnej i ciepło przyjętej przez graczy strategii czasu rzeczywistego z silnymi wpływami elementów RPG. Trzecie już, jak sama nazwa wskazuje, podejście twórców do tematu zaowocowało przede wszystkim znaczną poprawą oprawy graficznej, przedstawionej teraz w 3D – w końcu od wydania drugiej części gry minęło prawie 5 lat. Niezmienne pozostało natomiast tło fabularne – po raz kolejny przychodzi nam wkroczyć do świata, w którym mieszają się ze sobą mitologie trzech wielkich nacji – Słowian, Skandynawów i Bizantyjczyków. Epoka Tytanów, wielkich bohaterów oraz potężnych władców przeminęła bezpowrotnie – nastały inne czasy - czasy, w których tron Wielkiego Księstwa opustoszał, a prości ludzie wypatrują nowego przywódcy. Wielu poszukiwaczy przygód i zwykłych awanturników próbuje swojego szczęścia chcąc wykorzystać bezkrólewie, ale tylko jeden, ten, który zdoła odnaleźć legendarny miecz Bohaterów zostanie władcą Wielkiego Księstwa. Jak można się domyślić, jednym z pretendentów do tronu jesteś ty drogi graczu – teraz wystarczy jedynie znaleźć wspomniany artefakt. Zadanie to jednak do najprostszych nie należy, jako że wśród twoich konkurentów znajdują się osoby władające resztkami mocy bransolety zniszczonej w drugiej części gry.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB Kontynuacja wydanej w 2002 roku strategii turowej (Strategic Command: European Theater). Warto zaznaczyć, iż mamy tu do czynienia ze standardowym sequelem, który rozwija pomysły zaprezentowane w pierwszej części gry. Autorzy „Strategic Command 2” wprowadzili wiele zmian zasugerowanych bezpośrednio przez graczy. Podstawowa mechanika zaprezentowanego świata pozostała jednak praktycznie niezmieniona. Sequel „Strategic Command” pozwala stanąć na czele jednego z 28 państw z czego sześć otrzymało statut nadrzędnych. Do dyspozycji gracza oddano między innymi siły Wielkiej Brytanii, Niemiec, Polski, Francji, Włoch, Hiszpanii, Kanady, USA czy Finlandii. Powiększono również liczbę typów jednostek, których jest teraz szesnaście. Każda z nich charakteryzuje się odmiennymi współczynnikami (26 parametrów). Po raz pierwszy pojawiają się między innymi spadochroniarze, mechanicy, partyzanci oraz pojazdy-amfibie. Istotnych innowacji doczekał się moduł dyplomacji. Ogromny wpływ na przebieg negocjacji mają teraz aktualne wydarzenia. Rozwinięto także wachlarz zachowań, z których można skorzystać.
obrazek Perimeter: Emperor's Testament to pierwsze oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego. Warto przy tym dodać, iż jest to samodzielny dodatek i do poprawnego działania nie wymaga podstawowej wersji programu.Fabułę opisywanego rozszerzenia powiązano naturalnie z wydarzeniami przedstawionymi we właściwej grze. Mówi ona między innymi o tajemniczym urządzeniu Mechanical Spirit, które w pierwotnych zamierzeniach miało ułatwić eksplorację kolejnych światów. W rzeczywistości próby jego uaktywnienia doprowadziły do nieprzewidzianego wypadku, w wyniku którego do przedstawionego w grze świata przedostały się tajemnicze i pozbawione fizycznych ciał istoty o nazwie Mechanical Messiah. Równolegle do tego wydarzenia odnotowano otwarcie wrót prowadzących do równoległych światów psychosferycznych. Dotychczasowe badania tych regionów galaktyki zaowocowały śladami nieznanej dotąd rasy. Podobnie jak w przypadku podstawowej wersji Permieter, znaczna część singleplayerowej kampanii koncentruje uwagę gracza na starciach pomiędzy konkurującymi ze sobą frakcjami. Autorzy Emperor's Testament przewidzieli w sumie 25 rozbudowanych poziomów. Zadbano też przy tym o sympatyków potyczek multiplayer, opisywany add-on zawiera bowiem trzy nowe mapy, na których można rozgrywać sieciowe bitwy. Plansze te są bardziej rozbudowane od znanych z podstawowej wersji Perimeter.Lista nowości obejmuje przede wszystkim nowe drzewo technologiczne, z którym związane są nieznane do tej pory projekty budynków oraz jednostek. W przypadku stałych obiektów na uwagę zasługują bardziej wydajne stacjonarne działka, a także laboratorium, które odgrywa szczególną rolę w przypadku rozgrywania kampanii dla pojedynczego gracza. Dzięki tej konstrukcji możliwe jest korzystanie z usług wspomnianych wcześniej Mechanical Spirits. Samo laboratorium otwiera również korytarze prowadzące do równoległych światów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 256MB RAM, karta graficzna 8MB, 600MB HDD Battles in Italy to kolejna propozycja dla miłośników strategii turowych, opartych na przełomowych bitwach II Wojny Światowej, za której przygotowanie odpowiadają firmy: Matrix Games (wydawca) oraz Strategic Studies Group (twórcy Battles in Normandy, The Ardennes Offensive, Korsun Pocket czy Across the Dnepr). Gra obejmuje trzy główne bitwy z początkowego okresu działań zbrojnych na froncie południowym we Włoszech: lądowanie Aliantów na Sycylii (tzw. operacja Husky), desant w Salerno (operacja Avalanche) oraz lądowanie w Anzio (operacja Shingle). Pierwsze z tych starć pozwoliło Aliantom na utworzenie swoistej bazy wypadowej do kolejnych uderzeń, drugie przeniosło ich z wyspy na trwały ląd, trzecie zaś umożliwiło złamanie silnej obrony sił niemiecko-włoskich, które sprawnie wykorzystywały ukształtowanie terenu i naturalne przeszkody. Jeżeli gracz opowie się po stronie Aliantów, to jego zadaniem będzie zakończenie każdej operacji militarnym sukcesem. Z kolei wybierając stronę sił Osi, grający ma za zadanie powstrzymać trzy wymienione ofensywy wroga.W Battles in Italy ponownie wykorzystano silnik znany z Korsun Pocket oraz Battles in Normandy. Rozgrywkę obserwujemy z lotu ptaka, poszczególne oddziały reprezentują znajdujące się na mapie żetony (przywodzi to na myśl planszowe gry bitewne). Twórcy postarali się o usprawnienie interfejsu użytkownika (jeszcze większa funkcjonalność i intuicyjność), wprowadzili także szereg nowości związanych z faktycznymi zmaganiami (nowe zasady współpracy pomiędzy poszczególnymi państwami biorącymi udział w konflikcie, nowe zasady wodnego transportu jednostek i desantu, możliwość łączenia kilku oddziałów w jeden większy, etc.). Autorzy nie zapomnieli oczywiście o ulepszeniu algorytmów odpowiedzialnych za sztuczną inteligencję komputerowego przeciwnika, zaś dla początkujących graczy przewidzieli opcję ustawienia niższego poziomu trudności wirtualnej rywalizacji.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności