Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Polanie II PL PC.rar

TOMBIG74 / █ STRATEGIE / Polanie II PL PC.rar
Download: Polanie II PL PC.rar

1,4 GB

0.0 / 5 (0 głosów)





wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD

Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 8MB Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold). Spoglądając na tytuł gry, nie trudno jest się domyśleć, iż tym razem przenosimy się w przyszłość, w przestrzeń kosmiczną, gdzie czeka nas założenie oraz utrzymanie kolonii na odległej i nieznanej planecie. Rozpoczynamy jak zwykle bardzo skromnie, posiadając jedynie kilka podstawowych budynków, jednak z czasem zaczniemy budować prawdziwe, olbrzymie i tętniące życiem metropolie. Głównym celem przyświecającym graczowi w Space Colony jest uczynienie naszej kosmicznej kolonii źródłem jak największych przychodów. W tym celu musimy dokonywać odpowiednich inwestycji i w ten sposób cały czas dbać o zadowolenie obywateli naszego kosmicznego miasteczka, którzy im będą szczęśliwsi tym z pewnością chętniej przyczynią się do powiększania stanu naszego konta. Będziemy musieli zadbać o wydobycie niezbędnych surowców a także przygotować dla mieszkańców przeróżne atrakcje, np. ZOO pełne obcych, bary, automaty do gier, itd.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Polska strategia turowa stworzona przez firmę Leryx Longsoft, wzorująca się na znanych seriach Heroes of Might & Magic czy Warlords. Fabułę oparto na legendzie o starożytnej krainie Karkhanu, zaatakowanej przez dzikie plemiona. Naszym zadaniem jest rozwój i utrzymanie swych włości nieustannie atakowanych przez zaborczych najeźdźców. Co prawda gra nie wnosi praktycznie nic nowego, lecz dobra sztuczna inteligencja programu powoduje, że rozgrywka nie nudzi się zbyt szybko. Do dyspozycji mamy 30 różnych typów jednostek, którymi możemy bronić miast, wyznaczać patrole i odkrywa nowe rejony mapy. Oprócz jednostek typowo wojskowych mamy budowniczych, których wykorzystujemy do wszelkiego typu prac konstrukcyjno wydobywczych. Bardzo ważnym elementem jest ekonomia i rozbudowa zamków, w których można stawiać nowe budynki zwiększające populację i możliwości produkcyjne ludności. Całość posiada bardzo dobrą oprawę graficzną i imponujące tło muzyczne (ścieżki dźwiękowe zajmują większą część płytki CD).
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 600 MB HDD Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce i oddaniu klimatu wielu kampanii wojennych czasów Legionów Cezara. Możemy wybrać spośród trzech stron konfliktu, Rzymian, Gallów lub Egipcjan i sprawdzić swoje umiejętności w trzech, wielkich kampaniach (jedna wewnątrz Imperium Rzymskiego, kolejna w Europie Centralnej, wreszcie ostania na terenie Egiptu). Łącznie daje to ponad 20 rozbudowanych misji. Każda strona konfliktu jest inna. Rzymianie to przede wszystkim zdyscyplinowane, dobrze uzbrojone odziały wykorzystujące w walce wymyślne formacje bojowe oraz imponujące machiny wojenne. Galowie to nieustraszeni wojownicy, o bardzo dużej mobilności i wysokim morale. Z kolei Egipcjanie to fanatycy religijni dysponujący sporą wiedzą naukowo-techniczną, gotowi na każde poświęcenie w imię Faraona.Podstawowymi elementami gry są odpowiednie zarządzanie dostępnymi zasobami militarnymi, taktyka i umiejętność wykorzystania posiadanego lub zdobytego sprzętu bojowego. W każdej z walk mamy ograniczoną liczbę oddziałów co zmusza do opracowania odpowiedniej, gwarantującej jak najmniejsze straty własne strategii. Wojska w czasie bitwy można ustawić w różne formacje, z których każda ma swoje wady i zalety. Niektóre typy wojsk mogą wykorzystywać specjalne formacje w walce przeciwko określonym jednostkom wroga. Do dyspozycji mamy około dziesięciu różnego typu wojsk, takich jak łucznicy, pikinierzy czy pretorianie. Wszystkie rodzaje jednostek posiadają zróżnicowane możliwości i umiejętności. Dodatkowo mamy dostęp do różnych maszyn oblężniczych (jak tarany czy katapulty) pomocnych przy ataku na fortyfikacje wroga
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD,Windows XP/Vista Spaceforce Captains jest przedstawicielem strategicznych gier turowych z akcją umiejscowioną w przestrzeni kosmicznej. Celem gracza jest przede wszystkim rozwój własnej cywilizacji poprzez ekspansję, badania naukowe i rozbudowę gospodarczą.Gracz może przejąć kontrolę nad jedną z trzech stron konfliktu, które udostępnia program: Earth Military Directorate (E.M.D.), Alreani States lub ORD Dominion. Pierwsza z nich wywodzi się z Ziemi, a jej powstanie wymuszone zostało odkryciem faktu, że ludzkość nie jest jedyną formą życia w kosmosie i wraz z natknięciem się na inne rasy zamieszkujące galaktykę należy się zorganizować. Dwie pozostałe to cywilizacje obcych, pochodzące spoza naszego systemu słonecznego.Spaceforce Captains oferuje trzy kampanie, które łącznie składają się z dwudziestu czterech misji. Podstawą mechaniki gry są stacje kosmiczne. To te obiekty konstruujemy na nowo podbitych terytoriach i to one odpowiadają za produkcję okrętów bojowych czy werbunek załóg, a także umożliwiają rozwój ponad dwustu dostępnych w grze technologii. Oprócz tego kluczowe dla przebiegu rozgrywki jest także zbieranie surowców, które pozyskuje się głównie z asteroidów, jak również toczenie gwiezdnych batalii z udziałem licznych jednostek.
obrazek obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4800 lub lepsza), 3.5 GB HDD, Windows 2000/XP Anno 1701: The Sunken Dragon to dodatek do cieszącej się niezwykłą popularnością strategii ekonomicznej. Owa gra należy do cyklu, traktującego o rozwijaniu zamorskich posiadłości i czynieniu z nich potęgi poprzez podejmowanie kluczowych decyzji gospodarczych. Niniejsze rozszerzenie wprowadza do rozgrywki nie tylko nowe kampanie, ale również rozbudowany edytor scenariuszy.Co się tyczy warstwy fabularnej, developerzy przygotowali jedenaście nie występujących wcześniej misji, łączących się w spójną całość. Przedstawiają one wyprawę pewnego bohatera, który spotyka zarówno postaci doskonale już znane, ale również natrafia na cztery zupełnie nowe. Te ostatnie, sterowane przez Sztuczną Inteligencję, wywierają niemały wpływ na przebieg zabawy. Podobnie, jak w przypadku podstawowej wersji Anno 1701, dodatek jest nastawiony przede wszystkim na odkrywanie, budowanie, handlowanie, nawiązywanie stosunków dyplomatycznych i prowadzenie wojen.Największe i zarazem najciekawsze novum to wspomniany już edytor. Pozwala on na przygotowanie własnych rozległych lokacji, stających się miejscem zabawy zarówno w rozszerzeniu, jak i w grze głównej. Jednak na tworzeniu samego otoczenia się nie kończy. Istnieje także możliwość wykreowania zasobów naturalnych danego obszaru, jego mieszkańców i elementów ich kultury. Producenci pozwoli też na określenie parametrów rozgrywki, toczącej się na owym terenie, zawierających przede wszystkim warunki rozpoczęcia zabawy i ewentualnego zwycięstwa. Ukończonej mapie nadaje się nazwę i przygotowuje się jej krótką charakterystykę.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, karta dźwiękowa Zeus: Pan Olimpu jest polityczno-strategiczną grą, w której poznasz codzienne życie w starożytnej Grecji.Zeus: Pan Olimpu jest już szóstą grą z doskonałej serii strategii ekonomicznych firmy Impressions Software. Tym razem twórcy Caesara i Faraona przenoszą gracza w świat starożytnej Grecji, pełen bohaterów, bogów i mitologicznych stworzeń. Możemy: budować legendarne miasta (Ateny, Sparta), śledzić ich rozwój, zakładać kolonie, podbijać nowe krainy, handlować z sąsiadami. Możemy także poprowadzić prawdziwych bohaterów, którzy bez lęku walczą z potworami, plądrują tajemnicze ruiny i dowodzą w najważniejszych bitwach. Scenariusze osadzone są w mitologicznej Grecji. Polska lokalizacja gry doczekała się rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej jako materiału dydaktycznego do nauki historii na poziomie gimnazjum i szkoły ponadpodstawowej.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym Imperium Ssrathi. Konflikt ten wybuchł, ponieważ kupcy Selentine, powodowani rządzą zdobywania nowych źródeł dochodu, zboczyli ze swych stałych tras handlowych i za Południowymi Morzami odkryli nowe ziemie zamieszkiwane, przez wężopodobnych mieszkańców, którzy nazywali siebie Ssrathi, a swój kontynent Keshan. Na pozór wydawało się, że są to prymitywne stworzenia, dlatego też kupcy bez ogródek zabili pierwszych Ssrathi i odebrali im ich dobra. Stało się to początkiem straszliwej wojny, gdyż później okazało się że Ssrathi władają potężnymi magicznymi mocami, ich Imperium jest ogromne, a włada nimi Iriki, szaman-król, którego boją się nawet bogowie. Gracz może wybrać jedną z owych dwóch stron konfliktu i doprowadzić ją tryumfu.Łącznie w walce spotkamy szesnaście różnorodnych ras, o cztery więcej niż to miało miejsce w części drugiej. Nowe nacje to: Plaguelords, Ssrathi, Swarm, ludzie zaś zostali podzieleni pomiędzy dwa ugrupowania, Knights oraz Empire. Rzecz jasna wiąże się z tym wprowadzenie licznych nowych jednostek bojowych oraz nowych budynków. Podobnie jak w częściach poprzednich znaczącą rolę w grze odgrywają Herosi, którzy stopniowo rozwijają swe umiejętności stając się coraz potężniejszymi wojownikami. Liczba klas owych bohaterów powiększyła się o osiem nowych i teraz liczy dwadzieścia osiem, można też rozwinąć Herosa ponad 50 poziom. Znacznie poszerzono też system magiczny, który obecnie składa się z ponad 130 różnych zaklęć podzielonych pomiędzy trzynaście sfer magii.
obrazek wymagania sprzętowe: Cpu 2,0 GHz,1 gb ram,Shader Model 2.0 Karta grafiki 3D, 128 MB RAM,Karta dźwiękowa,2,5 GB wolnego miejsca na dysku Windows 98/ME/2000/XP/Vista, DirectX 9 0.0 lub nowszy Star Sentinel Tactics to turowa gra taktyki, które stawia się w dowodzenie oddziałem elitarnych marines. Po drodze napotkasz gigantyczne potwory, gnijące zombie, mutantów i wiele innych wrogów, wszystkie z zamiarem zniszczenia.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 64MB RAM Airline 69: Return to Casablanca kontynuuje ideę słynnej gry (hybryda strategii ekonomicznej i wątków przygodowych) o wybitnym zabarwieniu erotycznym, zatytułowanej Wet: The Sexy Empire i wydanej w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Użytkownik wciela się w postać awanturnika nazwiskiem Wayne Johnson, który jest specjalistą od różnorodnych dostaw (np. przemyt broni i napojów wyskokowych) drogą powietrzną. W trakcie jednego z lotów nad północnym obszarem kontynentu afrykańskiego w 1942 roku (data premiery klasycznego melodramatu pt. Casablanca z Ingrid Bergman i Humphrey'em Bogartem) rzeczony osobnik odkrywa w swoim ładunku wdechową blondynkę imieniem ChouChou, pracującą w charakterze tajnej agentki. Ponętna niewiasta odbezpieczonym pistoletem skłania pilota do zmiany kursu, ale nagle pojawia się eskadra niemieckich bombowców nurkujących Ju-87 Stuka i natychmiast przypuszcza manewr zaczepny. Poważnie trafiony samolot transportowy awaryjnie ląduje w bezkresnym morzu saharyjskiego piasku, a główny bohater odnosi obrażenia. Wspomniana pasażerka, tylko sobie znanymi metodami leczniczymi, pomaga rannemu w ekspresowym tempie powrócić do pełnej sprawności fizycznej i równocześnie zakochuje się w nim. Ostatecznie oboje postanawiają dotrzeć do miasta Casablanca, celem doręczenia pliku bardzo istotnych dokumentów i rozkręcenia wspólnego interesu.Początkowo para gnieździ się w ciasnym pokoju hotelowym, gdzie planuje akcje szpiegowskie i dywersyjne oraz szmugiel dysydentów i nielegalnych artykułów. Podczas sabotowania nazistowskiej bazy Luftwaffe duet zdobywa nowy statek powietrzny, umożliwiający znaczne rozszerzenie spektrum działania (m.in. organizowanie imprez natury seksualnej i późniejsze szantażowanie uczestników). Ujmując temat lapidarnie - zabawa traktuje o zarabianiu pieniędzy w niezbyt chrześcijański sposób (prostytucja, hazard, wymuszenia itp.).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności