F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part02.rar
-
■ Bitwa o Śródziemie -
■ Bitwa o Śródziemie II -
■ Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli -
■ Drużyna Pierścienia -
■ Gry PC 1 Plik■ -
■ Podbój -
■ Powrót Króla -
■ Wheelman PL -
■ Wiedźmin PL -
■ Wiedżmin 1 Edycja Rozszerzona -
■ Windchaser PL -
■ Wings Of Prey PL-PROPHET -
■ Wings Of Prey Skrzydła Chwały PL-PROPHET -
■ Winter Sports 2011 PL-PROPHET -
■ Winter Sports 2012 PC -
■ Władca Pierścieni (2002-2011) PL-O22y -
■ Wojna na Północy -
■ Wojna o Pierścień -
■ Wolfenstein PL -
■ Wolfschanze 2 PL -
■ World in Conflict PL -
■ World of Warcraft Cataclysm -
■ World of Zoo PL-PROPHET -
■ Worms 3D PL -
■ Worms Reloaded Game of the Year -
■ Worms Reloaded Game of the Year 2012 -
■ WRC 2 (2011) PL -
■ Wyspa Tajemnic PL -
■ X Antologia PL-PROPHET -
■ X3 Albion Prelude 2011 -
■ X3 Terran Conflict PL-PROPHET -
■ XIII Wiek Śmierć lub Chwała PL-PROPHET -
■ X-Men Legends II PL -
■ Yesterday 2012 PC -
■ Załoga G PL -
■ Zaplątani PL -
■ Zeno Clash PL -
█ WAŻNE ! -
█ RIP I REPACK -
█ AKCJI -
█ BIJATYKI -
█ DLA DZIECI -
█ PRZYGODOWE -
█ SPORTOWE -
█ STRATEGIE -
█ STRZELANKI -
█ SYMULATORY -
█ WYŚCIGI -
█ ZRĘCZNOŚCIOWE -
Clash PL
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.