Civilization V POLiSH-O22y.part2.rar
-
■ Bitwa o Śródziemie -
■ Bitwa o Śródziemie II -
■ Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli -
■ Drużyna Pierścienia -
■ Gry PC 1 Plik■ -
■ Podbój -
■ Powrót Króla -
■ Wheelman PL -
■ Wiedźmin PL -
■ Wiedżmin 1 Edycja Rozszerzona -
■ Windchaser PL -
■ Wings Of Prey PL-PROPHET -
■ Wings Of Prey Skrzydła Chwały PL-PROPHET -
■ Winter Sports 2011 PL-PROPHET -
■ Winter Sports 2012 PC -
■ Władca Pierścieni (2002-2011) PL-O22y -
■ Wojna na Północy -
■ Wojna o Pierścień -
■ Wolfenstein PL -
■ Wolfschanze 2 PL -
■ World in Conflict PL -
■ World of Warcraft Cataclysm -
■ World of Zoo PL-PROPHET -
■ Worms 3D PL -
■ Worms Reloaded Game of the Year -
■ Worms Reloaded Game of the Year 2012 -
■ WRC 2 (2011) PL -
■ Wyspa Tajemnic PL -
■ X Antologia PL-PROPHET -
■ X3 Albion Prelude 2011 -
■ X3 Terran Conflict PL-PROPHET -
■ XIII Wiek Śmierć lub Chwała PL-PROPHET -
■ X-Men Legends II PL -
■ Yesterday 2012 PC -
■ Załoga G PL -
■ Zaplątani PL -
■ Zeno Clash PL -
█ WAŻNE ! -
█ RIP I REPACK -
█ AKCJI -
█ BIJATYKI -
█ DLA DZIECI -
█ PRZYGODOWE -
█ SPORTOWE -
█ STRATEGIE -
█ STRZELANKI -
█ SYMULATORY -
█ WYŚCIGI -
█ ZRĘCZNOŚCIOWE -
Clash PL
Core 2 Duo, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Piąta odsłona serii Civilization tradycyjnie już przynosi spore zmiany, zarówno w oprawie audiowizualnej produkcji, jak i jej merytorycznej zawartości.
Spore zmiany zaszły w samym interfejsie, który można teraz określić mianem przejrzystego, minimalistycznego oraz przyjaznego użytkownikowi. Nie wszystkie opcje i funkcje dostępne są od razu na ekranie, ale nawet do tych ukrytych można się dostać jednym kliknięciem myszki. Powiadomienia mają teraz postać ikon, dzięki czemu nie musimy się już przedzierać się przez długą listę wiadomości tekstowych. Wszystkie te zmiany służą jednak tylko ułatwieniu sterowania. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek spłyceniu samych mechanizmów rozgrywki.
Po raz pierwszy w historii serii wprowadzono siatkę heksogenalą na mapie świata. Dzięki takiemu rozwiązaniu gracze zyskują dodatkowe możliwości taktyczne podczas prowadzenia działań wojennych. Nowy sposób prezentacji uniwersum pozwala także na znacznie bardziej intuicyjną eksplorację terytorium i rozwój prowadzonego przez gracza mocarstwa.
W parze z nową oprawą graficzną produkcji idzie także poddany sporym zmianom system walki. Na konkretnym polu może przebywać tylko jeden oddział danego rodzaju (czyli po jednej jednostce wojskowej, cywilnej, powietrznej oraz specjalnej, każda oznaczona odpowiednią flagą, żebyśmy się nie pogubili). Współgra to ze wzmocnieniem znaczenia terenu. Modyfikatory do ataku czy obrony uzyskiwane dzięki rzekom, górom, wzgórzom itp. będą teraz miały większe znaczenie niż w poprzednich częściach cyklu. Kolejną zmianą jest wprowadzenie możliwości ostrzału pozycji wroga zza linii frontu.
Zwolennicy rozwiązywania konfliktów drogą pokojową również nie powinni narzekać. Sid Meier's Civilization V wprowadza bowiem bardzo rozbudowane relacje dyplomatyczne między rywalizującymi mocarstwami. W grze pojawią się również wolne miasta, czyli neutralne frakcje ograniczone tylko do jednej metropolii. Nie konkurują one z graczem i nie dążą do ekspansji, zamiast tego stanowią coś w rodzaju znanych z gier roleplaying postaci niezależnych. Do gry wbudowano ponadto wewnętrzną przeglądarkę, dzięki której będziemy mogli brać udział w życiu społeczności fanów, jak również wyszukiwać, oceniać i instalować modyfikacje z wnętrza samej gry.