DSF-2011-GAMEPC-1GB.part8.rar
-
!Gniew.Tytanow.2012.PLSUBBED.TS.XViD-BiDA -
● XXX Dziewczyny -
★ FILMY 3GP(1) -
Android Gry -
Android Paczki Aplikacji i Gier -
Android Widgets -
Aplikacje i Programy -
Aplikacje Java -
Aplikacje na telefon -
Bajki 2010 !!!! -
Bajki 2011 !!!! -
Bajki 2012 !!!! -
Dzwonki -
Dzwonki Świąteczne -
Dzwonki świąteczne(1) -
Erotyczne tapety na telefon -
Eska Impreska -
Filmy - MP4 (320x240) -
Filmy 3GP -
Filmy mp4 (800x480) -
Filmy na telefon 3gp -
Gry -
Kabarety- Nowe -
Motywy Nokia 6300 -
Motywy Nokia N70 -
Motywy Nokia N95 -
MP4 -
Nawigacja N95 -
Porady na siłownię -
Program CZYTAJĄCY -
Programy na Nokia N95 -
Samsung -
Sexy Tapety na telefon -
Sony Ericson -
Symbian - Gry -
Symbian Gry -
Tapety -
Tapety na Telefon - Sexy Bikini Girls -
Ukrywanie IP -
Wersja 32 Bit -
Wersja 64 Bit -
Windows 2000 -
Windows 7 -
Windows 8 Beta -
Windows 8 pl -
Windows 95 -
Windows 98 -
Windows XP -
Wygaszacze ekranu -
Zdejmowanie Simloca
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.