-
19 -
6566 -
127 -
233
10373 plików
7212,2 GB
1. Program SparkIV (najlepiej w najnowszej dostępnej wersji), można go pobrać poniżej.
2. Zestaw plików Modding Kit (praktycznie wszystkie modyfikacje go wymagają), który odblokowuję grę, dzięki czemu może dowolnie modyfikować grę. Zestaw możesz pobrać poniżej.
3. Wybrana modyfikacja (cokolwiek: samochód, motocykl czy mod poprawiający grafię) - znajdziesz ich pełno na naszej stronie.
____________________________________________________
Gdy mamy już wszystko co nam potrzeba, może przejść do instalacja...
Na samym początki instalujemy zestaw plików odblokowujących grę Modding Kit... poniżej instrukcja instalacji...
2. Skopiuj pliki binkhooked.dll i binkw32.dll do głównego folderu z GTA IV.
3. Skopiuj plik FileCheckDisabler.asi do głównego folderu GTA IV
Po instalacji zestawu odblokowującego grę możemy iść dalej... instalujemy program SparkIV.
Tu drogi zaczynają się rozdwajać. Jedne modyfikacje wymagają jedynie podmiany - wystarczy przekopiować i zastąpić pliki w odpowiednim folderze, drugie zaś potrzebują ingerencji w pliki .img - i tu z pomocą wkracza wcześniej przez nas zainstalowany SparkIV.
I właśnie tymi "drugimi" modyfikacjami będziemy się zajmować, a raczej ich instalacją
____________________________________________________
Krok 1:
Otwieramy program SparkIV
Krok 2:
W folderze GTA (w moim przypadku C:\Program Files\Rockstar Games\Gta IV) wybieramy plik vehicles.img (...pc\models\cdimages\vehicles.img) za pomocą przycisku open.
Uwaga: w zależności od rodzaju modyfikacji wybierami inny plik *.img, np. jeżeli podmieniamy broń wybieramy plik weapons.img
Krok 3:
Ukazuje się taki, oto widok:
Krok 4:
Klikamy import i wybieramy pliki nowej, wybranej modyfikacji (pliki *.wft lub *.wtd - np. infernus.wft infernus.wtd)
Krok 5:
Klikamy "rebuild" i "save", wyłączamy program... i cieszymy się nową modyfikacją
Proste prawda ?
____________________________________________________
PS - W gwoli objaśnienia... W jak największym skrócie:
Plik *.img - skrót od image czyli obraz gry. Zawiera w sobie pliki *.wft i *.wtd
Plik *.wft - zawiera model,
Plik *.wtd - zawiera teksturę.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
2,04 MB