Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

World Of Goo - Polska Wersja.iso

SimpsonHomer / ● Gry Na PC / World Of Goo - Polska Wersja.iso
Download: World Of Goo - Polska Wersja.iso

125,01 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Logiczna, Zręcznościowa
World of Goo to niezwykle oryginalna gra logiczno-zręcznościowa, opracowana przez niezależny duet developerski, znany szerzej jako 2D Boy. Dzięki swej nowatorskości i świeżości projekt uzyskał znaczącą popularność i niemały rozgłos na całym świecie, zdobywając wiele prestiżowych nagród (m.in. zwycięstwo w kategoriach 'innowacyjność', 'techniczna doskonałość' oraz nominacja do nagrody głównej im. Seumasa McNally'ego na Independent Games Festival w lutym 2008 roku).

Ogólny koncept rozgrywki chyba w największym stopniu może budzić na myśl legendarną serię The Lemmings. Zadaniem gracza jest takie konstruowanie różnego rodzaju struktur i rusztowań z lepkich kulek galaretowatej mazi (tytułowe 'goo'), aby naszej misternej konstrukcji udało się osiągnąć wyjście z danego etapu. W międzyczasie musimy usilnie zważać na prawa fizyki, które w grze zdecydowanie sprawiają nam największą trudność – niezwykle elastyczne spojenia mają bowiem tendencję do skracania się i wydłużania w zależności od sił działających na każdy element rusztowania, nie wspominając już o wpływie wszechobecnej grawitacji. Początkowo rozgrywka nie wydaje się być przesadnie trudna, pierwsze poziomy przechodzimy raczej intuicyjnie. Szybko jednak okazuje się, że przy nieco bardziej skomplikowanych planszach, obfitujących w różnego rodzaju pagórki, przepaście czy klify, coraz trudniej postawić stabilną konstrukcję. Zapewne nie raz tak się wydarzy, iż cała w pocie czoła klejona przez nas wieża czy składany most zawala się dosłownie parę centymetrów od upragnionego wyjścia i całą zabawę musimy zaczynać od nowa. Aby było ciekawiej, z czasem uzyskujemy dostęp do coraz bardziej nietypowych maziowych kulek, które różnią się właściwościami fizycznymi, liczbą możliwych złączeń, ciężarem, itd., co nadaje grze dodatkowego kolorytu. Każdy kolejny etap staje się prawdziwym wyzwaniem i bez większego trudu poradzą sobie z nimi chyba tylko doświadczeni inżynierowie budownictwa.

Zważywszy na ograniczone możliwości zespołu developerskiego (składającego się de facto z dwójki byłych programistów Electronic Arts – Kyle'a Gablera i Rona Carmela), program nie szokuje odbiorców przełomowością w sferze technologicznej – w procesie tworzenia autorzy intensywnie korzystali z otwartego oprogramowania (m.in. SDL, Open Dynamics Engine, TinyXML), dzięki czemu mogli skoncentrować się przede wszystkim na dopracowaniu pomysłu i doszlifowaniu szczegółów. Mamy więc do czynienia z klasyczną, lecz elegancką i przyjemną oprawą audiowizualną 2D, która z pewnością nie będzie sprawiać kłopotów nawet leciwym komputerom typu PC.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować


Inne pliki do pobrania z tego chomika
Symulator polowania Trophy Hunter to symulator polowania, który pozwala uczestniczyć w największych i najbardziej niebezpiecznych polowaniach w Ameryce Północnej. Gra oferuje: * - piękne i majestatyczne widoki, * - niezwykle szczegółowo oddane środowisko polowania, * - możliwość używania strzelby, łuku lub dmuchawki, * - ogromna ilość zwierząt w tym orły, wiewiórki, pstrągi, * - polowanie we wszystkich rodzajach pogody
Ekonomiczna Glowny bohater wciela sie we wlasciciela burdelu, ktory musi sie postarac, by jego biznes rozwijal sie w sposob szybki i skuteczny. Zatrudnianie panienek, ochroniarzy i alfonsow, wyposazanie agencji w gadzety potegujace doznania, wreszcie zapewnianie stalego doplywu prezerwatyw... to zadanie dla ciebie. Postaraj sie.
obrazek

Wyśmienita gra zręcznościowa !

Symulator Pearl Harbour II - drugie uderzenie to dynamiczny symulator walk powietrznych II Wojny Światowej. Druga część hitu z 2003 roku, przenosi Cię ponownie nad Pacyfik i daje Ci szansę wziąć udział w walkach, które zdecydowały o losach wojny. Zniszcz wrogie lotniskowce i ich osłonę atakiem torpedowym. Zapewnij osłonę ogniowa swoim łodziom desantowym, gdy będą przedzierać się w kierunku plaży. Zlikwiduj punkty oporu na plaży i zbombarduj wrogie lotniska. Zestrzel maszyny kamikadze zagrażające Twojej flocie w pasjonującej walce powietrznej. Druga Wojna Światowa, Pacyfik i Ty w samym środku walk! Cechy: - Rozegraj każdą z 50 dynamicznych i zróżnicowanych misji. - Wybierz swój samolot i stronę, po której staniesz: myśliwce i bombowce, USA i Japonia. - Walcz z myśliwcami, atakuj bombowce, cele naziemne i flotę wroga. - Wykorzystaj w walce działko pokładowe, bomby, rakiety i torpedy. - Poczuj autentyczną atmosferę walki powietrznej dzięki autentycznym radio-komunikatom w języku angielskim i japońskim. - Doskonała grafika 3D na silniku RENDERWAREtm przeniesie Cię w sam środek walk!
Akcja (FPP) Najbardziej znana i przez wielu uważana za najlepszą grę typu deathmatch, czyli pojedynku na śmierć i życie pomiędzy graczmi. Najciekawsza przy grze w sieci przeciwko żywym przeciwnikom. Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player. Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.
Taktyczna Taktyczna gra akcji, która przenosi nas w realia wojskowej operacji Pustynna Burza, w czasie wojny w Zatoce Perskiej. Oddział komandosów musi przeciwstawić się elitarnym wojskom Iraku. Conflict: Desert Storm to gra stworzona przez zespół Pivotal Games, znany głównie ze świetnego tytułu Warzone 2100. Jej akcja rozgrywa się w czasie wojny w Zatoce Perskiej, gdzie Armia Stanów Zjednoczonych przeprowadziła szybką operację wojskową na terenie Kuwejtu i Iraku znaną pod kryptonimem Pustynna Burza. Po nieudanych negocjacjach, opozycyjna koalicja postanawia przygotować kontr ofensywną operację. Ma ona przynieść decydujące zwycięstwo z siłami wroga dzięki zastosowaniu skrupulatnych i bardzo szczegółowych planów akcji, najlepszemu przygotowaniu jednostek oraz śmiałemu wykonaniu. Podstawą sukcesu akcji są Elitarne Oddziały Specjalne (Elite Special Forces) – czteroosobowe grupy wyszkolonych i przygotowanych na wszystko żołnierzy.
Logiczna, Zręcznościowa World of Goo to niezwykle oryginalna gra logiczno-zręcznościowa, opracowana przez niezależny duet developerski, znany szerzej jako 2D Boy. Dzięki swej nowatorskości i świeżości projekt uzyskał znaczącą popularność i niemały rozgłos na całym świecie, zdobywając wiele prestiżowych nagród (m.in. zwycięstwo w kategoriach 'innowacyjność', 'techniczna doskonałość' oraz nominacja do nagrody głównej im. Seumasa McNally'ego na Independent Games Festival w lutym 2008 roku). Ogólny koncept rozgrywki chyba w największym stopniu może budzić na myśl legendarną serię The Lemmings. Zadaniem gracza jest takie konstruowanie różnego rodzaju struktur i rusztowań z lepkich kulek galaretowatej mazi (tytułowe 'goo'), aby naszej misternej konstrukcji udało się osiągnąć wyjście z danego etapu. W międzyczasie musimy usilnie zważać na prawa fizyki, które w grze zdecydowanie sprawiają nam największą trudność – niezwykle elastyczne spojenia mają bowiem tendencję do skracania się i wydłużania w zależności od sił działających na każdy element rusztowania, nie wspominając już o wpływie wszechobecnej grawitacji. Początkowo rozgrywka nie wydaje się być przesadnie trudna, pierwsze poziomy przechodzimy raczej intuicyjnie. Szybko jednak okazuje się, że przy nieco bardziej skomplikowanych planszach, obfitujących w różnego rodzaju pagórki, przepaście czy klify, coraz trudniej postawić stabilną konstrukcję. Zapewne nie raz tak się wydarzy, iż cała w pocie czoła klejona przez nas wieża czy składany most zawala się dosłownie parę centymetrów od upragnionego wyjścia i całą zabawę musimy zaczynać od nowa. Aby było ciekawiej, z czasem uzyskujemy dostęp do coraz bardziej nietypowych maziowych kulek, które różnią się właściwościami fizycznymi, liczbą możliwych złączeń, ciężarem, itd., co nadaje grze dodatkowego kolorytu. Każdy kolejny etap staje się prawdziwym wyzwaniem i bez większego trudu poradzą sobie z nimi chyba tylko doświadczeni inżynierowie budownictwa. Zważywszy na ograniczone możliwości zespołu developerskiego (składającego się de facto z dwójki byłych programistów Electronic Arts – Kyle'a Gablera i Rona Carmela), program nie szokuje odbiorców przełomowością w sferze technologicznej – w procesie tworzenia autorzy intensywnie korzystali z otwartego oprogramowania (m.in. SDL, Open Dynamics Engine, TinyXML), dzięki czemu mogli skoncentrować się przede wszystkim na dopracowaniu pomysłu i doszlifowaniu szczegółów. Mamy więc do czynienia z klasyczną, lecz elegancką i przyjemną oprawą audiowizualną 2D, która z pewnością nie będzie sprawiać kłopotów nawet leciwym komputerom typu PC.
Symulator Extreme Trucker jest kolejną odsłoną bardzo popularnej serii 18 Wheels of Steel, będącej dziełem studia deweloperskiego SCS Software. W trakcie rozgrywki zasiadamy za kierownicami ogromnych ciężarówek, zajmując się rozwożeniem ładunków. Podstawowym usprawnieniem w stosunku do poprzednich odsłon cyklu jest to, że tym razem zabawa nie ogranicza się do pojedynczego terenu działań. Do naszej dyspozycji oddano pięć zasadniczych lokacji, a cechą charakterystyczną opisywanej gry jest konieczność zabawy w ekstremalnych warunkach. Mowa tu między innymi o dżunglach Ameryki Południowej, pustynnych obszarach Afryki, terenach arktycznych czy wielkich australijskich autostradach. W zależności od wybranej przez siebie lokacji otrzymujemy nieco inny zestaw maszyn, których w całej grze jest 25. Zwiększono również stopień zróżnicowania przewożonych ładunków. Jest ich w sumie 40 rodzajów, a ponadto niektóre z nich cechują się zwiększonym ryzykiem z uwagi na dużą łatwopalność czy wagę. Model jazdy w dalszym ciągu zakłada konieczność przemieszczania się zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, jak również dbanie o stan paliwa i wiele innych czynników. Nowością jest konieczność stałego monitorowania temperatury silnika, tak by ciągnik się przypadkowo nie przegrzał. Ważną rolę nadal stanowi konieczność nieustannego rozbudowywania swojego transportowego imperium poprzez wybieranie najlepszych zleceń, kupowanie nowych ciągników, zatrudnianie kierowniców i wyznaczanie im zadań. Producent w pewnym poprawił zachowania konkurencyjnych firm na rynku, które dążą do podebrania nam najlepszych kursów i pracowników. Oprawa wizualna gry została znacznie poprawiona, a zmiany objęły między innymi ilość detali otoczenia, jakość zastosowanych tekstur czy szczegółowość wykonania kabin poszczególnych ciągników. Kursy odbywają się o różnych porach dnia i przy zmiennych warunkach pogodowych.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności