Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
-
258 -
8152 -
514 -
49
11592 plików
9860,44 GB
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Silent Hill: Homecoming to piąta odsłona znanej serii survival horrorów, wydawanych od 1999 roku pod egidą japońskiej firmy Konami. Z racji konsolowego rodowodu całej sagi produkt planowany był pierwotnie na Xboksa 360 i PlayStation 3, jednak później autorzy gry zdecydowali się skierować swój tytuł do użytkowników platformy PC. Należy przy tym zaznaczyć, że w związku z prezentowanymi treściami projekt adresowany jest wyłącznie do dorosłych odbiorców.
W Homecoming wcielamy się w postać Aleksa Shepherda, weterana wojennego, który po zakończeniu służby na obczyźnie powrócił w rodzinne strony, do miasteczka Shepherd’s Glen. Wizyta w domu zaowocowała informacją o niewyjaśnionym zniknięciu brata Aleksa, Joshuy oraz wieścią o chorobie psychicznej matki obu mężczyzn. Prywatnym problemom głównego bohatera musi stawić czoła gracz, szukając rozwiązań zarówno w miejscowość, gdzie wychowali się Alex i Joshua, jak i w tytułowym, ponurym mieście Silent Hill.
Mechanika rozgrywki nie różni się znacząco od stylu, który wdrożono w poprzednich częściach serii. Swojego podopiecznego obserwujemy bezustannie z perspektywy trzeciej osoby, a eksplorując ciemne lokacje, jesteśmy sukcesywnie wprowadzani w nastrój niepokoju, potęgowany w chwili pojawienia się przeciwników. W Homecoming bierzemy udział w starciach ze znanymi typami wrogów, jak ohydnym Piramidogłowym czy Robbiem the Rabbitem z trzeciej części Silent Hilla. Na naszej drodze stają też pielęgniarki, istoty znane jako Schism, Smog oraz obojnacze stworzenia zwane Siam. Wszystkie te postacie Alex musi pokonać przy użyciu szerokiego wachlarza broni i unikalnych ruchów, w które wyposażyli go twórcy gry.
Ponieważ Silent Hill: Homecoming projektowano wcześniej z myślą o konsolach nowej generacji, pecetowa wersja gry odziedziczyła oprawę graficzną po platformach Sony i Microsoftu. Muzyczna warstwa produktu to z kolei zasługa Akiry Yamaoki, kompozytora pracującego nie tylko przy grach Silent Hill, ale także przy kinowej adaptacji survival horroru.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB