Anno 1701 PL.part6.rar
-
! The Walking Dead - sezon 3 LEKTOR PL -
! The Walking Dead- sezon 1 LEKTOR PL -
! The Walking Dead- sezon 2 LEKTOR PL -
!!!!!!!HASŁO DO WSZYSTKIEGO -890 -
!● HARD RESET 2011 PC SKIDROW PL -
■ Tropico 4 Modern Times -
■ Assassin's Creed Collection PL-O22Y -
■ Syndicate PC -
▣ Doom 3 BFG Edition [PC] -
■ Half-Life 2 Episode Two -
■ Half-Life 2 PL -
■ Half-Life Black Mesa Source -
■ Half-Life Blue Shift -
■ Half-Life Opposing Force -
■ Half-Life Source -
■ LEFT 4 DEAD 2 PL PC -
■ Medal Of Honor PC -
♠ Doom 3 BFG Edition [PC] -
Amnesia Mroczny obłęd PL -
ANDROID -
Architektura -
AUTOMAPA-hasło 890 -
Domowy wyrób wódek,win i nalewek -
Doom 3 PL -
Fabryczne wygaszacze -
Fantasy i SF -
Film pictures -
Fraktale i inne wzory pictures -
Half Life 2 Episode One [PL] -
HD Widgets 3.7.4 -
J.R.R. Tolkien -
KINDLE -
Kuchnia -
Laptop Service Manuals Collection -
manuale mondek mk4 -
moje pliczki 4 -
MUZYKA-haslo 890 -
Navia -
Nigella Lawson -
Oryginalne wygaszacze Kindle 4 i 5 -
Poirot -
Programy-hasło 890 -
QQLauncher Pro-More Customize v1.43 -
RED ORCHESTRA PL -
samochody _naprawy- haslo 098 -
samochody_instrukcje obsługi -
siostra_anastazja -
Tapety Fantasy-erotyczne na Kindla -
Wygaszacze Kindle 600x800 -
WZORY dyplomów, ramki, czcionki, itp
ANNO DAWNO, DAWNO TEMU
“Anno 1701″ jest po prostu doskonała, więc zamiast szukać dziury w całym, wolę powojować z piratami.
Recenzję “Anno 1701″ pozwolę sobie zacząć od końca, czyli od wymagań systemowych podanych przez wydawcę: procesor 2.2 GHz, 512 MB RAM, i karta graficzna z 64 MB pamięci. Wcale się nie zdziwię, jeśli czytelnik w tym miejscu pokiwa głową z niedowierzaniem. Niepisana zasada głosi, że do tego, co widnieje na pudełku, należy dodać przynajmniej pięćdziesiąt procent. I tu zaskoczenie - w nowe “Anno” naprawdę można zagrać na tak skonfigurowanym komputerze.
Nowa gra studia Sunflowers, jak i poprzednie części, to typowy city-building. Grafika nawiązująca stylistyką do niezbyt realistycznego, zabawnego komiksu mogłaby sugerować, że “Anno” jest prostym programem dla młodszych graczy. Nic bardziej błędnego. “Anno 1701″ jest z pewnością zabawne, ale na pewno nie łatwe.
Gra oferuje dwa podstawowe tryby: scenariusze, na które składa się kilkanaście pojedynczych misji o różnym stopniu trudności oraz rozgrywkę dowolną, w której sami określamy wszystkie parametry (m.in. wielkość mapy, liczbę przeciwników, dostępność surowców). Tryb dowolny oferuje graczom ciekawą, długą i skomplikowaną walkę o zbudowanie, przetrwanie i ekspansję własnego kolonialnego imperium.
Budowę miasta można wówczas rozpocząć na dwa sposoby - na wybranej przez komputer wyspie, lub swobodnie żeglując w poszukiwaniu najlepszego miejsca do założenia kolonii w Nowym Świecie. Przyznaję, że ten drugi sposób bardziej przypadł mi do gustu. Na mapie znajdują się dwa rodzaje wysp: północne i południowe, różniące się pomiędzy sobą zestawem dostępnych surowców i roślin, które można na nich uprawiać. Ponieważ na żadnej wyspie nie znajdziemy wszystkich surowców i roślin niezbędnych do funkcjonowania gospodarki naszego miasta, już na początku należy skolonizować przynajmniej dwie wyspy z różnych stref klimatycznych.
Mieszkańcy świata “Anno” mogą osiągnąć pięć stopni rozwoju. Jak to zwykle w takich grach bywa, by przejść z niższego na wyższy, trzeba spełnić wszystkie wymagania danej klasy oraz doprowadzić do maksimum wskaźnik społecznego zadowolenia. Schemat znany z dziesiątek, jeśli nie setek podobnych gier, jednak w “Anno 1701″ wyjątkowo trudno doprowadzić do tego stanu.
Dwie najwyższe klasy: kupcy i arystokraci mają już bardzo wyrafinowane zachcianki - chcą perfum, słodyczy (!), biżuterii. Jeśli zabraknie któregoś z podstawowych towarów, mieszkańcy zaczynają okazywać niezadowolenie (mogą nawet spalić miasto). Zasady gry mogłyby być odrobię bardziej elastyczne - rozumiem wprawdzie, że długotrwałe przerwy w dostawach alkoholu mogą rodzić społeczne napięcia, ale rewolucja z powodu braku czekoladek, to już moim zdaniem gruba przesada.
Ponieważ posiadanie wszystkich niezbędnych surowców jest praktycznie niemożliwe, konieczne staje się prowadzenie handlu z innymi postaciami z gry. A te są do nas zazwyczaj nastawione nieprzychylnie. Trzeba zatem lawirować, zawierać sojusze, stosować przekupstwo i szpiegować, w ostateczności prowadzić bardzo kosztowną wojnę.
Najtrudniej osiągnąć równowagę budżetową (jak zawsze, ale w “Anno” naprawdę trudno ją osiągnąć). Utrzymanie infrastruktury kosztuje słono, a wpływy z podatków przeważnie nie są w stanie zrekompensować wydatków. W czasie rozgrywki nawet przez chwilę nie udało mi się osiągnąć żadnych dochodów; gdyby nie zyskowny handel luksusowymi towarami, szybko zostałbym bankrutem.
Inaczej niż w większości ekonomicznych strategii, w “Anno 1701″ gracz nie ma ani chwili spokoju. Kiedy wydaje się, że wszystko idzie jak należy, następuje jedno z wielu “wydarzeń losowych” - wybuch wulkanu, huragan, plaga szczurów, strajki, zatrucie studni przez sabotażystów…
W “Anno 1701″ zachwyca nie tylko sama rozgrywka, ale również grafika. Piękne budynki, okręty pod pełnymi żaglami i inne modele wykonano z największą starannością. Co więcej, zaawansowana grafika nie obciąża zanadto peceta. Sterowanie nie sprawia żadnych kłopotów, a polonizacja to prawdziwy majstersztyk - jest bezbłędna i zabawna (”Następnym razem posmakujesz mojego kordelasa!”, woła kapitan właśnie zatopionego pirackiego okrętu).
Z obowiązku zastanawiałem się przez dłuższą chwilę, czy “Anno 1701″ ma jakieś znaczące wady. Potem dumałem jeszcze dłużej, czy “Anno 1701″ na w ogóle jakiekolwiek wady. Może bym i coś wymyślił, ale zamiast szukać dziury w całym, wolę jeszcze powojować z piratami. Gra jest, po prostu, doskonała.
Instrukcja uruchomienia gry znajduje się tutaj
POLSKA WERSJA PROCESOR: 2 GHz ROK: 2011 RAM: 1 GB WINDOWS: XP/VISTA/7 GRAFIKA:256 MB
1. POBIERZ 2. OBRAZ ZAMONTUJ / WYPAL 3. ZAINSTALUJ GRĘ 4. SKOPIUJ CRACK Z ISO 5. GRAJJedna z najsłynniejszych strategii ekonomicznych w historii gier komputerowych! Poznaj ewolucję i historię bajkowego świata The Settlers w jego kolejnych sześciu odsłonach oraz oficjalnych dodatkach.
PEŁNA WERSJA GRY PL ROK: 2012 PROCESOR: 1.5 GHz RAM: 256 MB GRAFIKA: 81 MB SYSTEM: Windows XP/Vista/7 HASŁO ; 123 ====================================================================================== Odkryj dziwaczne i wspaniałe królestwo legendy w „Nie do wiary: Flecista”, pełnej uroku grze z ukrytymi obiektami, która ukazuje klasyczną opowieść w całkowicie nowej, oryginalnej odsłonie! Współpracuj z ciekawymi postaciami, rozszyfruj trudne kody, napraw niesamowite maszyny i gotuj niespotykane mikstury, aby uratować dzieci z Hamelin. „Nie do wiary: Flecista” to gra pełna zachwycającej grafiki, mistrzowskich mini-gier i wciągających zagadek, która zapewni rozrywkę każdemu ======================================================================================