Piotr Czajkowski-Walc Kwiatów.mp3
-
!!! PODKŁAD muzyczny KOLĘDY I PASTORAŁKI !!! -
Awans zawodowy -
Awans zawodowy - nauczyciel mianowany -
awans zawodowy na nauczyciela mianowanego -
Bajka o instrumentach muzycznych -
Białołęcka Ewa -
biesiadne nowe ostatnie -
Dokumenty -
Dyplomowanie -sprawozdanie -
F. Chopin -
flash (mp4)i podkład dofilmiku -
Fortepian -
Głowacki Ryszard -
Higgins Clark Carol & Mary -
Hogan James P -
Keyboard -
klasyka(1) -
Mapy do histori starożytnej -
Materialy - histora muzyki -
MATERIAŁY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ -
Movie music -
Muzyka wśród nas Kl. VIII (1977) -
Muzyka(1) -
Nuty 1 -
Nuty Światowe Hity -
Ojczyzno ma -
Oligofrenopedagogika -
Piąta klasa śpiewa Kl. V (1967) -
piosenki - nuty na fortepian -
Piosenki z bajek Disneya CD 1 -
Podkłady patriotyczne -
programy midi -
schola_pdf -
Solfeż -
Solfeż(1) -
style -
Super piosenki(akompaniament,nuty,teksty) -
Szósta klasa śpiewa Kl. VI (1970) -
Śpiewnik Kl. IV (1962) -
Śpiewnik Kl. VII (1962) -
Tanga, blues, boogie woogie, -
TEKSTY NUTY PIOSENKI -
TEKSTY NUTY PIOSENKI(1) -
Wychowanie muzyczne Kl. V (1975) -
Wychowanie muzyczne Kl. VI (1974) -
Wychowanie muzyczne Kl. VII (1975) -
Wychowanie muzyczne Kl. VIII (1977) -
Yeskow K.J -
zagraj to sam(1) -
ZAGRAJ TO SAM(2)
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.