-
104 -
4248 -
21 -
396
8055 plików
2653,4 GB
Animacje tworzymy w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Tworzenie animacji różni na się od zwykłej, modelarskiej pracy. Nie wystarczy zaplanowanie wyglądu obiektów, należy zaprojektować ich ruchy i wzajemne powiązania czasowe.
Funkcje 3D Studio MAX
Interfejs użytkownika programu 3ds Max Maksymalizacja wydajności.
Zarządzanie danymi i scenami Większa wydajność oraz bardziej elastyczny obieg prac funkcje zarządzania danymi zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz scenami.
Modelowanie Wydajne tworzenie kształtów i obiektów parametrycznych i organicznych szybsze modelowanie.
Modelowanie i teksturowanie wielokątów Architektura wielokątów i sieci trójkątowych, za pomocą której można tworzyć, edytować i teksturować modele siatkowe. Modele mogą zawierać dane kolorów specyficzne dla wierzchołków (color-per-vertex), odwzorowania oraz kanały wyboru i definiowane jawnie wektory normalne; wszystkie one mogą być animowane z poziomu stosu modyfikatorów.
Modelowanie splajnów / splajnów rozszerzonych Precyzyjne narzędzia do tworzenia krzywych i powierzchni na bazie splajnów, w tym wyciągnięcia, wyciągnięcia złożone z jedną lub dwiema prowadnicami, ścięcia, wyciąganie, zaokrąglanie, zakrycia, odsunięcia, toczenie, odwzorowania prostokreślne, odbicia lustrzane oraz łączenie wielostronne.
Animacja ogólna Liczne narzędzia do animacji klatek głównych i animacji proceduralnej, za pomocą których można obrabiać praktycznie dowolny parametr sceny.
Animacja postaci Narzędzia wymagane do animowania złożonych postaci cyfrowych.
Modyfikatory Wybieranie, modelowanie, odwzorowywanie i animowanie obiektów i podobiektów za pomocą stosu modyfikatorów.
Odkształcanie przestrzeni Dodawanie warunków świata zewnętrznego i wpływanie przez te warunki na działanie i interakcję między wszystkimi obiektami sceny.
Dynamika Dynamiczne interakcje obiektów geometrycznych, w tym kolizje między bryłami sztywnymi i elastycznymi.
Ubiór Wydajne narzędzia symulacji ubioru we wbudowanym generatorze Cloth Solver tworzenie realistycznych symulacji tkaniny i ubiorów szytych na miarę dla postaci.
Cząsteczki Sterowanie w pełni zintegrowanymi efektami opartymi na cząsteczkach, z wykorzystaniem sił fizycznych lub przez odkształcanie.
Różne opcje renderingu Różne mechanizmy renderingu, ściśle zintegrowane w ramach spójnego interfejsu, pozwalające wygenerować dowolny efekt modelowania 3D.
Sterowanie renderingiem i efekty Przygotowywanie i ewaluacja sceny oraz tworzenie popularnych efektów
Włosy i sierść Modyfikator Hair and Fur łatwe tworzenie włosów, sierści oraz innych efektów bazujących na powiązaniach.
ProSound Możliwość dodania nawet 100 ścieżek audio na jedną scenę animowaną.
MAXScript Otwarty interfejs do dostosowywania oprogramowania 3ds Max i pisania skryptów.
Interfejs API i pakiet SDK 3ds Max Funkcje modelowania i animowania 3D oraz rendering oprogramowania 3ds Max dostępne dla programistów.
Łączność i integracja Implementacja narzędzi służących do wdrażania materiałów 3ds Max w procesach organizacji produkcji.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB