-
405 -
15103 -
3127 -
90
23216 plików
7179,48 GB
01 kwietnia 2005 ( światowa data premiery )
10 czerwca 2005 ( data wydania w Polsce )
Trzecia część popularnej serii strategii czasu rzeczywistego (RTS), osadzonych w burzliwym okresie II Wojny Światowej, za których produkcję odpowiada studio developerskie Monte Cristo.
1944: Battle of the Bulge to trzecia część popularnej serii strategii czasu rzeczywistego (RTS), osadzonych w burzliwym okresie II Wojny Światowej, za których produkcję odpowiada studio developerskie Monte Cristo. W pierwszej odsłonie cyklu, Desert Rats vs. Afrika Korps, działania wojenne rozgrywały się na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) gracze zajmowali się lądowaniem sił Aliantów w Normandii i stworzeniem frontu zachodniego, teraz zaś wirtualne zmagania przeniesione zostały do schyłkowej fazy konfliktu, a konkretniej - największej kontrofensywy niemieckiej z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach.
Scenariusz gry rozpoczyna się w momencie zauważenia przez amerykańskich zwiadowców olbrzymiej koncentracji czołgów wojsk Trzeciej Rzeszy. Później w zależności od wyboru strony konfliktu, grający biorą udział w zmasowanej ofensywie na amerykańskie dywizje rozciągnięte wzdłuż linii frontu, bądź rozpaczliwej walce obronnej tychże oddziałów. Twórcy opracowali trzy rozbudowane kampanie dla pojedynczego gracza, składające się w sumie z 20 scenariuszów. Poszczególne mapy odwzorowane zostały zgodnie z realiami historycznymi, do ich przygotowania używano prawdziwych zdjęć czy map strategicznych z ówczesnego okresu. W trybie rozgrywki multiplayer miłośnicy rywalizacji w sieci lokalnej lub Internecie znajdą 10 poziomów (trzy opcje zmagań; do czterech osób walczących jednocześnie).
Na polu rozgrywanych bitew gracze mają dostęp do 85 różnych rodzajów jednostek (piechota, pojazdy, artyleria, wsparcie lotnicze, etc.), z czego 15 zupełnie nowych w stosunku do dwóch poprzednich części serii (szturmowe wersje niemieckich czołgów typu „Tygrys” czy amerykańskich „Shermanów”). Dużą uwagę przywiązano do taktycznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, przygotowań do właściwej bitwy, czy wcześniejszego planowania głównego natarcia. Podczas gry można także korzystać z opcji pauzy, aby na spokojnie przemyśleć kolejne posunięcia i bez zbędnego pośpiechu wybrać jak najlepszy wariant przeprowadzenia ataku czy ustawienia obrony.
Za generowanie efektów wizualnych po raz kolejny odpowiada ulepszona wersja autorskiego silnika graficznego zespołu Digital Reality, jak była używana w poprzednich odsłonach cyklu. Jak wiadomo, umieszczony w grze fragment II Wojny Światowej rozgrywał się w zimie i taka sceneria została przedstawiona graczom (zamarznięte drogi, śnieg spoczywający na wzniesieniach i drzewach, charakterystyczne rodzaje kamuflażu dla czołgów oraz mundury dla piechoty).
2 - Zamontuj obraz gry wirtualnie,zainstaluj
3 - Graj
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
692,66 MB